دانلود کتاب صوتی ۱۰۱ روش برای تغییر زندگیتان با صدای علیرضا طالبی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۰۱ روش برای تغییر زندگیتان اثر وین دایر

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۰۱ روش برای تغییر زندگیتان

نویسنده:وین دایر
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۱۰۱ روش برای تغییر زندگیتان

وین والتر دایر ( ۲۰۱۵-۱۹۴۰ )، نویسنده کتاب‌های خودیاری و سخنران انگیزشی امریکایی است.کتاب صوتی «۱۰۱ روش برای تغییر زندگیتان» راه‌هایی برای تغییرساختار زندگیتان را به شما معرفی می‌کند.تغییر ساختار زندگیتان آنقدر قدرتمند و هیجان انگیز است که باید آن را متقبل شوید. درباره‌ی کلمه تغییر ساختار فکر کنید. آن را به دو کلمه تقسیم کنید. قسمت دوم کلمه ساختاراست، به معنای جهان فیزیکی که در آن زندگی می‌کنید و همه‌ی محدودیت هایی که در زنگیمان تجربه می کنیم است، ساختارما این است. بعد کلمه ‌ی تغییر، پیشوندی است که در جلوی کلمه ی ساختار ما قرار می گیرد. پیشوند تغییر به معنای رفتن به فراتر، صعود کردن به بالا، رفتن به ماوراء، بنابراین تغییر ساختار به معنای حقیقی یعنی فراتر رفتن از ساختارتان است.
معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظرات کاربران

sorayya
۱۳۹۶/۱۱/۲۴

بنظرم صدای مناسبی برای این کتاب انتخاب نکردند کاش اینقد دستوری و بازور کلمات و ادا نمیکردن پشیمون شدم کاش کتاب نوشتاریشو میخریدم.

ستاری
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

من هم با نظر ثریا خانوم کاملا موافقم. صدای این آقا اصلا مناسب نیست.

ایلیا شیخ اسدی
۱۴۰۱/۰۶/۰۳

محتوا و نوشته بسیار خوب و کار آمد برای هر کسی می‌تواند باشد لذا این صدا بیشتر شبیه به سوهان روح است تا آرامش بخش و جذاب. لذا بخاطر این اشکال مهم دو ستاره کم کردم.

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱۶۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان