دانلود رایگان کتاب صوتی جزیره مثنوی؛ پادشاه مومن‌ سوز با صدای علیرضا شریعتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جزیره مثنوی؛ پادشاه مومن‌ سوز اثر مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مولوی

دانلود و خرید کتاب صوتی جزیره مثنوی؛ پادشاه مومن‌ سوز

معرفی کتاب صوتی جزیره مثنوی؛ پادشاه مومن‌ سوز

کتاب صوتی جزیره مثنوی؛ پادشاه مومن‌ سوز داستانی از مولانا جلال‌الدین محمد بلخی مولوی با صدای علیرضا شریعتی است و نوین کتاب گویا آن را منتشر کرده است. درمان به روش مثنوی معنوی مولانا با شنیدن این کتاب صوتی.

درباره کتاب صوتی جزیره مثنوی؛ پادشاه مومن‌ سوز

در بسیاری مواقع فهم عمیق متن‌های منظوم و منثور ادبیات فارسی سخت می‌شود، چراکه از الفاظ کهن و قدیمی در آن استفاده شده است. ایدهٔ خلاقانه علیرضا شریعتی این بوده که این حکایت‌ها را به زبانی ساده و همه‌فهم بازنویسی کرده و برای ما روایت کرده است. به عبارت بهتر، در مجموعهٔ «جزیره مثنوی»، هم اشعار خود مولوی را می‌شنویم و هم توضیح و تفسیر راوی را؛ که نوعی ساده‌نویسی همان ابیات است و فهم و درک شعر را برای مخاطب آسان می‌کند.

به عقیدهٔ روان‌شناسان اشعار مولوی مانند دارویی برای روح انسان است. از این رو علیرضا شریعتی سعی کرده در این مجموعه درمان به روش مثنوی معنوی مولانا را نیز در تک‌تک داستان‌ها به مخاطب ارائه کند

در داستان «پادشاه مومن‌سوز» یکی دیگر از پادشاهان در صدد برآمد تا مسیحیت و مسیحیان را به‌طور کامل نابود کند و مردم را وادار کند فقط بت او را بپرستند. از این رو آتشی عظیم فراهم کرد و در کنار آن، بتی قرار داد و فرمان داد تا همه بر آن بت سجده کنند. مردم گروه گروه سجده می‌کردند. اما در این میان زنی یکتاپرست از سجده بر آن بت سر باز زد و پادشاه فرمان داد تا طفلش را درون آتش بیندازند... .

:خواست تا او سجده آرد پیش بت

بانگ زد آن طفل که انی لم اموت»

...

شما با شنیدن این بخش از مجموعه صوتی «جزیره مثنوی» با نام «پادشاه مومن‌سوز» می‌توانید شنوندهٔ شرح و تفسیر ابیات مولانا باشید.

شنیدن کتاب صوتی جزیره مثنوی؛ پادشاه مومن‌ سوز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های مثنوی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ دقیقه

حجم

۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
رایگان