دانلود کتاب صوتی ابر جاذب با صدای فرهاد جان سریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ابر جاذب اثر گابريل برنستين

دانلود و خرید کتاب صوتی ابر جاذب

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ابر جاذب

خلاصه‌کتاب صوتی ابر جاذب نوشتهٔ گابریل برنستین و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای فرهاد جان سریان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. روش‌هایی برای تجلی زندگی‌ای فراتر از رویاهایتان در این کتاب صوتی آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب صوتی ابر جاذب

با شنیدن این خلاصه کتاب صوتی، می‌آموزید که چگونه خواسته‌های خودمان را با جهان هم‌سو کنیم و به یک ابر جاذب تبدیل شویم.

همه ما قطعا روزهایی را به‌خاطر می‌آوریم که بدون داشتن هدف و رویای دل‌خوش‌کننده، روزهای تکراری عمرمان را می‌گذراندیم؛ اما ناگهان، با تلنگری بیدار می‌شویم؛ همان لحظه‌ای که به‌صورت تصادفی، ویدئوی جذاب انگیزشی از یک فرد موفق را دیدیم و یا کتابی در زمینه موفقیت، به دستمان رسید و آن را مطالعه کردیم؛ این اتفاق، جهانمان را تکان داد، در درونمان طوفانی به پا کرد و ما را مصمم ساخت که به دنبال تحقق رویایمان باشیم. شروع کردیم و رویاهایمان را نوشتیم و کودکانه باور کردیم که هرآنچه را که بخواهیم، با تلاش خود به‌دست خواهیم آورد؛ حتی با چنگ و دندان، حتی با تحمل رنج و حتی با وجود دست نیافتنی بودن آن رویا!

اما زندگی واقعی، به زیبایی کتاب‌هایی نیست که می‌خوانیم یا می‌شنویم. صورت حقیقی رویدادهای نوشته شده در کتاب‌ها و واقعیت‌های نهفته در حرف‌های افراد موفق، به‌گونه‌ای دیگر است؛ گاه تلخ، گاه غیرممکن و گاه شاید همان دروغ‌های شاخ‌داری باشد که می‌خواهد یک شبه غول چراغ جادوی ذهن‌مان را بیدار کند. به یاد داشته باشید که شما، علاءالدین «قصه‌های هزار و یک ‌شب» نیستید و دنیا هم غول چراغ جادو نیست! آرزوهای‌ شما، در واقعیت با یک بشکن برآورده نمی‌شود و اصلاً غولی درکار نیست!

در حقیقت، به راهنمای ماهری نیاز داریم تا با راهنمایی‌هایش، در کمال اطمینان گام برداریم و ترس ناکامی، ما را از ادامه مسیر منصرف نکند. توجه داشته باشید، همچنان که به امید نیازمندیم، باید درد و ناامیدی را همانند امری طبیعی و اجتناب‌ناپذیر، بپذیریم و فریب زندگی بدون درد را نخوریم. بااین‌حال، زندگی همانند شعبده‌بازی مرموز، همواره چیزی جادویی در میان کتش دارد؛ شاید یک عصا، یک خرگوش و یا شاید هم شاه‌کلیدی که هر در بسته‌ای را باز کند!

در کتاب صوتی ابر جاذب، مرز بین خیال و واقعیت، روشن خواهد شد؛ درعینِ‌حال، نویسنده این کتاب از شما می‌خواهد که باوجود رنج‌ها و ناکامی‌هایی که در مسیر دستیابی به اهدافتان با آن مواجه شده‌اید، دست از حرکت برندارید. این کتاب، نقشه راه شماست؛ اما از شما می‌خواهد که فرمان را به‌دست کائنات بسپارید و اتومبیل‌ زندگی‌تان را با اطمینان برانید. با شنیدن خلاصه‌ٔ این کتاب، می‌توانید استرس‌ها و تنش‌ها را تبدیل به موهبت کرده و به‌سادگی از آن عبور کنید. ما، از شما می‌خواهیم که به‌جای ساکن ماندن و پذیرش شکست، برخیزید و حرکت کنید؛ ایمان داشته باشید و هرگز تسلیم نشوید!

در خلاصهٔ این کتاب، به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود

۱) چگونه در سه مرحله، می‌توانیم خود و خواسته‌های خود را با جهان هماهنگ کنیم؟

۲) چگونه نشانه‌های ارسالی از طرف زندگی را شناسایی کنیم و معنای واقعی آن را درک نماییم؟

۳) چگونه شکرگزاری از چیزهای کوچک، می‌تواند درب‌های فراوانی را به رویمان باز کند؟

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی ابر جاذب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌های موفقیت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی ابر جاذب

«در دنیای مادی، مسائل زیادی وجود دارد که گاهی تحمل آن، از توان ما خارج است. مرگ عزیزان، جدا شدن از شریک زندگی، بیماری یا از دست دادن شغل، هرکدام با توجه به روحیات افراد و گنجایش ذهنی آن‌ها، سخت و در پاره‌ای مواقع، غیرقابل‌تحمل است. آن‌چیزی که مسلم است، رهایی از این مشکلات برای همیشه، امکان‌پذیر نیست و دیر یا زود، هریک از ما متحمل رنجی خارج از اختیار و کنترل خود خواهیم شد. زندگی، همواره با درد همراه است؛ حتی اگر همیشه با انرژی جهان در هماهنگی باشید، گاهی در زندگی متحمل غم و اندوه ناشی از آن خواهید شد. در مقابل چنین شرایطی، به راهنمایی نیاز خواهیم داشت که ما را از عمق تاریکی و یأس، به سرمنزل آرامش و سکون قبلی‌مان بازگرداند. مسیر زندگی، گاه به بیراهه‌ای ختم می‌شود که بدون وجود راهنما، ما را به ناکجاآباد خواهد رساند؛ بنابراین باید بدانیم که مسیر ما، طولانی است و موانع و چالش‌های این مسیر، بسیار زیاد است!

در لحظاتی سخت و بحرانی، حتی ناباورترین انسان‌ها نیز انتظار کمک از نیرویی غیرمادی را دارند؛ گویی در عمق وجود هر کدام از ما، چیزی به صورت فطری نویدبخش دنیایی دیگر با جهانی متفاوت است.

در مسیر زندگی هر کدام از ما، نشانه‌هایی وجود دارد که خیلی بیشتر از پریان و فرشتگانی که داستانش را خوانده‌ایم، می‌تواند راهنمای‌مان باشد. نشانه‌ها، برای همه ما وجود دارد؛ فقط کافی است که با آگاهی و درکی متفاوت نسبت به وقایع پیرامون خود، توجه کنیم.

من در سن ۲۵ سالگی، به مواد مخدر آلوده شدم. روزی از روزها، وقتی به تنهایی مسیری کوهستانی را می‌پیمودم، از مسیر اصلی خود منحرف شدم و راه بازگشت را گم کردم. من، در آن لحظهٔ سرنوشت‌ساز، بیش از هرچیزی، نیاز به نیرویی الهی و قدرتی ماورایی داشتم. من، منتظر معجزه بودم و این معجزه را با ندایی از درون خود احساس کردم. صدای درونم را می‌شنیدم که به من می‌گفت: «گم شدنت، بی‌دلیل نیست.» در آن لحظه، احساس کردم که داستان منحرف شدن از مسیر کوهستانی، ارتباط عمیقی با مسیر زندگی فعلی‌ام دارد. من در زندگی واقعی، به‌خاطر اعتیاد به مواد مخدر، مسیر حقیقی زندگی‌ام را گم کرده بود و چاره نجات، تنها در دستان خودم بود. هرچند که من موفق به پیدا کردن مسیر حقیقی شدم؛ اما آن تلنگر، برایم کافی بود تا دوباره در مسیر درست زندگی‌ام قرار بگیرم.

راهنمای زندگی شما می‌تواند در هر چیزی تجلی پیدا کند؛ از دیالوگ ساده‌ای که از زبان یک بازیگر در فیلم مورد علاقه‌تان می‌شنوید یا یادداشت کوچکی که تصادفی آن را در میان زباله‌ها پیدا می‌کنید. بنابراین، اگر از صمیم قلب‌تان درخواست کمک و راهنمایی کنید، قطعا بی‌جواب نخواهید ماند.

با مشاهده نشانه‌ها، به نیروی درونی خود اعتماد کرده و از آن تبعیت کنید. همانطور که گفتیم، نشانه‌ها می‌توانند خیلی ساده باشند. اگر درخواست کمک کردید، منتظر فرشته‌ای نباشید که شب‌هنگام بالای تخت‌تان ظاهر شود. نشانه‌ها، بسیار ساده اتفاق می‌افتند و ما هر روز، شاهد آن‌ها هستیم؛ اما در این بین، تنها کسانی قادر به درک نشانه‌ها هستند که آن را طلب کرده باشند.

همچنین، اگر مسئله‌ای ذهن‌تان را درگیر خود کرده است؛ می‌توانید از طریق مدیتیشن و سکوت، به جوابی برسید که انتظارش را دارید. تمام این مسائل، بستگی به این دارد که درخواست کمک کرده باشید و تسلیم خواست کائنات شده باشید.»

نظرات کاربران

Fazel.Tarkhan
۱۴۰۲/۰۱/۳۰

کتابی مختصر و بسیار عالی و کاربردی

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۳۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۳۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۹,۵۰۰
۵۰%
تومان