دانلود کتاب صوتی فرشتگان با صدای بیتا خداداد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرشتگان اثر دایانا کوپر

دانلود و خرید کتاب صوتی فرشتگان

نویسنده:دایانا کوپر
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فرشتگان

کتاب صوتی فرشتگان اثر دایانا کوپر در زمینه هنر درمانگری است که با ترجمه فریبا مقدم و صدای بیتا خداداد در استودیو نوار صوتی شده است.

درباره کتاب فرشتگان

 این اثر یک کتاب مذهبی نیست بلکه قصد دارد به شما کمک کند ارتباط با فرشته نگهبان خود و دیگر فرشتگان الهی را تجربه کنید و بدانید آنها در زندگی روزمره شما چه نقشی ایفا می‌کنند و چگونه شرایط ذهنی و بدنی و عاطفی شما را بهبود می‌دهند.

این اثر نیایش‌های آهنگین زیبایی دارد که با صدای بیتا خداداد در فصل‌های آخر آمده است.

 دایانا کوپر در این کتاب از تجربیاتش از ملاقات با فرشته نگهبان خود می‌گوید و از شیوه عملکرد ساییر فرشتگاتن در زندگی‌اش حرف می‌زند و تجربیاتی از افراد مختلف در سرتاسر جهان را در این زمینه بیان می‌کند. 

شنیدن کتاب فرشتگان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و معنوی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره دایانا کوپر

 دایانا کوپر، نویسنده کتاب فرشتگان، کتاب‌های گوناگونی را درباره فرشتگان، ابعاد برتر هستی و چگونگی ورود زمین به فرکانس بالاتر نوشته است که کتاب صوتی حاضر، تنها کتاب ترجمه شده او به زبان فارسی است. کوپر امروزه یک درمانگر معنوی، هیبنوتراپیست و بانی یک سازمان خیریه نیز هست. او همچنین مدرسه‌ای به نام نورسفید در انگلستانتاسیس کرده که تا کنون به افراد زیادی کمک کرده تا با کمک فرشتگان هدف زندگی خود را کشف کنند و در آن مسیر قدم بردارند و همچنین دوره‌های درمانگری، مراقبه با فرشتگان، چگونگی ورود زمین به ابعاد بالاتر و... را آموزش می‌دهد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد