نظرات درباره کتاب صوتی جزء از کل و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب صوتی جزء از کل اثر استیو تولتز

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی جزء از کل

نویسنده:استیو تولتز
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۴۶۳ رأی
۳٫۹
(۱۴۶۳)
کاربر ۵۲۶۳۹۶۸
واقعا لذت بردم👌🏻
حسین توکلی
کتابی فوق‌العاده عالی و خواندنی . ترجمه بسیار عالی است . گویندگی راوی پدر خوب است ولی متاسفانه راوی فرزند اصلا خوب نیست و لطمه جدی به جذابیت کتاب میزند .
Raziyeh Afrazi
تو هر صفحش نکات سازنده وجود داره و یاد میده که پختگی در درد کل میگیره
مریمی
سلام بنظرم کتاب چرت محض بود، خوشم نیومد اصلا،،مثل فیلمهای هالیوودی چیزایی رو رواج میده و راجعبش روده درازی میکنه ،که با فرهنگ ما سازگار نیست
کاربر ۷۵۵۴۰۴۶
ببخشید که همه نمیتونن مطابق فرهنگ ما عمل کنن😒توی فرهنگ ماهم ایرادات زیادی وجود داره.......
moha
متن و خوانش هر دو عالی ممنون از طاقچه
mir hamidreza
قبل از خواندن این کتاب، شنفته بودم که طنزمانند است.چیزی که ندیدم طنز بود.کتاب واقعا عمیقی است که براساس چند فلسفه نوشته شده از جمله شکاکیت(لاادری).از این حیث که آدم رو دوباره به کاویدن معنای زندگی مجبور میکنه خوبه.اما به همه توصیه نمیکنم.شاید دوشرط لازمه برا خوندن این کتاب۱فکر قوی که از هم نپاشه.۲روحیه با نشاط که افسرده نشه. در مورد صداهم فکر میکنم با‌محتوای کتاب مناسب بود.یعنی محتوا را بیشتر محسوس میکرد.
ارام
گویندگی خوبه ! اولش به نظر منم خیلی بد بود چون نمیتوانم به خاطر چشمام فعلا کتاب مطالعه کنم گوش دادم ..صدا در ادامه خیلی بهتر شد ضمن اینکه کتاب طنز هم هست به نظرم انتخاب این صدا و لحن کاملا مناسب است
الهه
نمیدونم چرا اوایل برام جذاب‌بود ولی واقعا از قیمت ۱۱ به بعد به زور‌گوش میدادم که دیگه نصفه رهاش کردم🤭
زینب
سلام قسمت ٥واسه من باز نمیشه چرا؟
نگار
خیلی به نظرم کتاب جالبی اومد. صدا ها هم به نظرم جذاب بودن .به نظرم چالش های فرزندان و والدین که هر کسی به شیوه ایی درگیرش بوده و یا هست رو خیلی جذاب به قلم در آورده.درسته اغراق آمیز بود ولی به جذاب بودنش کمک بیشتری میکرد. و دید فلسفی جالب نویسنده که از زبان شخصیتهای داستان بیان میشه هم خیلی برام جالب بود.
Mehdi Rabbani Azad
خوانش در حد انشای دبستان 🤦🏻‍♂️
کاربر ۷۵۵۴۰۴۶
بهرام ابراهیمی
کاربر ۷۵۵۴۰۴۶
خوانش آقای ابراهیمی خیلی خوبه همه راضی بودن من خودم توی کانال تلگرام بهش برخوردم و استفاده کردم نمیدونم دیگه از کجا میشه پیداش کرد
Lily -
شما غلطی شنیدی؟ گیر کردن زبون شنیدی؟ خیلی روان و درست بود متوجه نمیشم کجاش شبیه دبستان بوده!
Amir Savarrakhsh
کتابی زیبا که طرح سوال میکنه و انسان رو با سائق های وجودیش، بیشتر مرگ و تنهایی و پوچی، روبرو میکنه. شاید رسالت اصلی رمان وقتی باشه که کتاب رو تموم میکنیم و حالا داریم در مورد تنهایی و مرگ و ارزش زندگی فکر میکنیم!!
hed_ap
کتاب داستان جذابی دارە فضای داستان کمی تاریک و ناامید کننده ست در حین حال جملات و تشبیە های بامزه ای داره که شاید جای دیگه ای نشنیده باشید. در کل کتاب پرکششی هست ولی یه جاهایی کسل کننده میشه که فکر میکنم بیشتر کتاب های طولانی این ویژگی رو دارن. و گوینده نقش مارتین دین، صدا و لحن خوندنش خیلی بهتر بود.
شیرین
من کتاب‌های صوتی فوق العاده خوبی رو تا حالا گوش کردم و بشدت ازشون یاد گرفتم ‌.ولی به جرات میگم تا حالا به اینچنین کتاب زیبا و همه چیز تمامی گوش نکرده بودم ،نمیتونستم شوق شنیدنش رو منکر بشم ،فوق العاده بود از همه ابعاد
کاربر ۷۰۴۰۷۲۳
سلام خدمت دوستان کتاب خوان ،من خودم کتاب خوان هستم و علاقه زیادی به کتاب دارم ،و‌پیشنهاد میکنم این کتاب رو حتما بخونید و به دوستانتان هم پیشنهاد خواندن این کتاب رو بدهید و ممنون از طاقچه
ماهی
هم از داستان هم از گویندگی بسیار لذت بردم. صداها و گویندگی به خوبی من رو همراه خودشون کردند و کاملا به نظرم مناسب شخصیت‌ها بودند. نوع گویندگی به خوبی وضعیت روحی هر دو نفر رو انتقال می‌دادند. هر دو شخصیت اصلی (و حتی شخصیت‌های فرعی) به ظرافت پرداخته شدند و عمق افکارشان به خوبی توضیح داده شده که به همین علت هر دو نفر مخاطب را به خوبی با خود همراه می‌کنند. برخلاف دوستانی که گفته بودند که اگر شرایط روحی مناسبی ندارید کتاب رو مطالعه نکنید، من وقتی این کتاب رو شنیدم اصلا وضعیت روحی خوبی نداشتم ولی به هیچ عنوان احساس نکردم که این کتاب حالم رو بدتر کنه، کما این که برعکس بعضی جاها من رو به فکر فرو می‌برد که پس نتیجه‌ی زیاد فلسفه ساختن میتونه همچین چیزی باشه. همچنین طنز سیاه داستان رو هم من خیلی دوست داشتم. ولی همچنان ممکن هست که برای بعضی افراد آزاردهنده باشه ولی به نظرم خودتون امتحانش کنید اگر دیدید اذیتتون میکنه ادامه ندید. با نسخه‌ی بقیه پیش نرید، تجربه‌ها متفاوته.
▪︎ sᴀʟᴠᴀᴅᴏʀ
این کتابُ با راویِ بهرام ابراهیمی نذاشتین چرا ؟! مطمئناً با ترجمه‌ی به شدّت ضعیف و پُر از حذفیات و همچنین راوی‌ای که اصلاً روی متن تسلّط نداره خواهیم بود.
Mohadese tp
به نظرم خیلی سانسور شده بود، من اول کتاب چاپی رو خوندم و بعدش اومدم سراغ صوتیش، و شوکه شدم از این همه سانسور های بی مورد! من با ترجمه زهرا یعقوبیان خوندم که به نظرم روان تر از ترجمه پیمان خاکسار بود. در آخر، پیشنهادم این هست که حتما اول کتاب رو بخونید:)
مهدی خوش طبخ
راستش بعد خواندن کتاب چند روزی حال خوبی نداشتم از اینکه کتاب تمام شده بود اما کتاب پر از ذهن های مریض، زندگی های مزخرف و بی هدف بود به نظرم اینها مثل صادق هدایت به مزخرف بودن دنیا و پوچ بودنش رسیده بودند اما چون بعد آن پوچی به خدا نرسیده بودند در همان سیاهی مطلق گیر افتادند
سها
سلام،وقتتتون بخیر. اگر دلتون یه کتاب خاص میخواد که شمارو از اون جایی که هستید آگاه و به جایی که میخواید ببره، من این کتاب رو بهتون پیشنهاد میکنم. کتاب جز‌ از کل یکی از پرفروش ترین کتاب های آمریکاست و همون‌طور که از اسمش پیداست تکه ای از یک کل مبهم هست! شاید اوایلش حوصلتون سر بره یا حس کنید خیلی طولانیه ولی باور کنید ارزشش رو داره. جز از کل درس زندگیه! شمارو دقیق می‌کنه روی عواطف، احساسات،سردرگمی ها،نظرات و اعمالتون. به شکلی کاملا منطقی آینده رو بهتون نشون میده. اگر شما هم مثل من آدمی زیادی خوشبین هستید لازمه که حتی یکبار هم که شده بخونیدش. داستانی پر از آشوب و غم ، اشتباهات کوچک و تبعات بزرگ ، درد های بزرگ و زخم های عمیق! دیدتون نسبت به جهان و عملکردتون رو تغییر میده. شما بعد از خواندن کتاب دیگه اون آدمی نیستید که کتاب رو شروع کرده! شما نسخه ی عاشق،عاقل،بادقت،با شعور و کامل تر خودتون هستید. اگر حوصله و وقت خواندنش رو ندارید به پادکست فوق‌العاده زیبا و بینظیرش گوش بدید تا در حین رانندگی،پیاده روی،ظرف شستن و... با بالاترین درک بهترین کتاب رو گوش کنید.

زمان

۲۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۲۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۲۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۸۲,۰۰۰
۱۰۹,۲۰۰
۴۰%
تومان