نظرات درباره کتاب صوتی زوربای یونانی و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب صوتی زوربای یونانی اثر محمود مصاحب

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی زوربای یونانی

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۰از ۱۱۳ رأی
۴٫۰
(۱۱۳)
راضیه
عالی بود از اون کتابهایی که به گوشت وخونت می چسبه وتو را راضی می کنه وصدای زیبای آقای سلطانزاده که زیبایی کتاب را دوچندان کرده بود
Angie e
یه کتاب ضد زن، نویسنده یا مسلمون بوده یا یه نادون قرون وسطی..
اامیرسامان
این کتاب من رو آدم دیگه ای کرد.و در فصل آخرش اشک من رو در آورد نه از روی غم ،بلکه اشکی از روی شعف...
mahaaa
رها بودن و در لحظه زیستن زوربا زیبا بود .مخصوصن وقتی حرفاشو با رقص میزد
Elle
تمام ما زوربایی در وجود خود داریم ، زوربایی پر از امیال و هوس ، تیره و روشن ...اما آنرا خاموش و یا نفی میکنیم ، حال آنکه شناخت درونی خود مهم ترین رکن رسیدن به آرامش است . باشد که همگی چون زوربا در لحظه زندگی کنیم و عشق ، سرور و سرزندگی را همراه داشته باشیم .
MLWM
این کتاب فوق العاده است
arefe jandaghi
کتابی فوق العاده با گویندگی محشر برداشتم از این کتاب رو در یکی از بندهای همین کتاب خلاصه میکنم :«خوشبختی چه چیز سهل الوصول و کم مایه‌ای است و تنها با یک جام شراب، یک بلوط برشته، یک منقل کوچک و زمزمهٔ دریا بدست می‌آید. برای اینکه بتوان احساس کرد سعادت همین چیزهاست فقط کافی است یک دل ساده و قانع داشت.»
ماری کوری
کتاب در مورد مردی است که زندگی را سخت نمی گیرد زیرا تجارب زندگی های مختلف را دارد بجز قسمت ضد زن آن بقیه قسمتها رو خیلی دوست داشتم
کاربر ۳۰۱۸۴۲۲
گویندگی که فوق‌العاده بود. در مورد خود کتاب اما باید بگم من قبل از خوندن کتاب، نظرات رو خوندم و دیدم خیلی ها از زن ستیزی و شخصیت رواعصاب زوربا نوشتن، کنجکاو بودم مگه تا چه حد میتونه بد باشه!! و واقعا از یه جایی به بعد واقعا خیلی حرفایی که میزد عجیب و رو اعصاب بود. اما بنظرم نویسنده دقیقا داره از طریق شخصیت زوربا نگاه تاریخی‌ای که همیشه در مورد زنها بوده رو نشون میده و حتی با اتفاقایی که بعدش بیان میکنه ظلمی که میشده رو بیان میکنه‌، ظلمی که حتی الآن در جوامع پیشرفته هم دیده میشه و حتی شاید گریبان آقایون رو هم بگیره.با در نظر گرفتن اینکه نویسنده هم از قرن ۱۹‌ام و ۲۰‌ام میلادی میاد و چیزایی که بیان میکنه دقیقا مسائل روز اون دورانه. در کل کتاب جالبی بود و حتی نظرات زوربا هم درواقع واقعیت‌های جامعه اون زمان و حتی متاسفانه الآنه، در یه سری مواردش.
Ali Huseyni
داستان زندگی یک نویسنده توانمند با همراهی یک دوستی که بسیار جهاندیده است. داستانی از برای زندگی داستانی از خوشی ها و ناخوشی‌ها از دلتنگی ها بی تفاوتی ها و از اهمیت دادن ها حسی از شکوفا شدن . این کتاب را به تمام دوستان توصیه می کنم.🌹💯
Nafis
صدا و بیان و شخصیت آفرینی زیبای آقای آرمان سلطانزاده باعث شده داستان با توجه به طولانی بودن بسیار دلچسب و گوشنواز باشه. داستان فوق العاده جذاب بود و شخصیت زوربا با بیان خیلی ساده باور ها و عادت‌هایی رو که در ذهنمان بدون شناخت جای گرفته رو زیر سوال میبره و بهشون تلنگر میزنه که عمیق‌تر فکر کنیم.
Sayeh
خیلی دوستش داشتم. دلم نمیخواست تموم شه
کاربر ۲۶۴۲۰۹۰
این کتاب بهترینها👌👌👌
بانو
واقعا کتاب خوبی بود. هرچند گاهی در طول داستان بخاطر دید متفاوت زوربای به زن، اعصابم بهم می ریخت و دلم میخواست چیزی بگویم و عکس‌العملی نشان دهم ، اما حیف که نمی شد 😂.... در کل داستان خوب بود.
asalbanoo
به نظرم این کتاب اونقدری که معروف شده کتاب ه جالبی نیس و حرفی برای گفتن نداره
احمد جعفری
👍👍👍
کاربر ۱۸۹۹۸۱۲
کاملا موافقم با شما، حیف وقت...

زمان

۱۶ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۸۸۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۸۸۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
۸۷,۵۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد