نظرات درباره کتاب صوتی زوربای یونانی و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی زوربای یونانی اثر محمود مصاحب

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی زوربای یونانی

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۰از ۱۱۳ رأی
۴٫۰
(۱۱۳)
سارا حقيقی
ای قادر متعال درباره من چه کاری از دستت بر می‌آید؟ جز آنکه مرا بکشی؟ خب بکش! برای من هیچ اهمیتی ندارد. آنچه در دل داشتم گفته‌ام و برای رقصیدن فرصت پیدا کرده‌ام… دیگر به تو احتیاجی ندارم.
rey88
من نمیدونم دلیل معروف شدن این کتاب چیه تنها جمله‌ای که میشه در مورد این کتاب گفت مسخره حوصله‌سر بر نویسنده به طور عجیبی بی استعداد و زن ستیزه هیچ چیز خاصی تو این کتاب پیدا نمیکنید وقتتونو با خواندنش تلف نکنید منم نصفه خوندم و همونو انداختم سطل اشغال
Eli
بنظر من کتابی فلسفی ولی با بیان داستانی زیبا و دلنشین که بعد از شنیدنش حتما همیشه در گوشه ذهنتان پرسشهایش را مرور میکنید . و البته با اجرایی بسیار دلچسب و بیادماندنی .
taha
صادقانه بگم کتاب عالی نبود ولی خواندنش خالی از لطف نیست. کشش مطلوبی در محتوا وجود نداره. ولی من از اینکه این کتاب رو خواندم، پشیمان نیستم.
کاربر ۲۲۱۶۶۵۷ سلام وتشکر
کتاب لذت بخش و عالی است
شیما
این کتاب را زمانی شغلم را بخاط کرونا از دست داده بودم خواندم عالیه روی من تاثیر خیلی خوبی داشت
Hannaneh Rashidi
چیزیکه من از کتاب یاد گرفتم اینه که زندگی فقط نقطه نظر و تعریف یک نفر یا یک موضع نیست. زندگی مجموع خوبی و بدی هست و این دو در کنار هم همدیگر رو کامل میکنند.
NastaranKhalilian
کتاب پرباری بود و به نظرم نباید از نظر فمنیستی مورد اعتراض قرار بگیره این ها عقاید یک فردی بوده که توی اون دوران زندگی میکرده و به معنای تخقیر یا توهین به زنان نیست فقط شرح حالی از زندگی اون فرده
Mahdiye
این کتاب فوق العادس میشه توش غرق شد البته من کتابشو خوندم
Mona Kalantari
پر از مواجهه‌های تناقض‌آمیز دو سبک زیستن بود. یک انسان کاملا اهل عمل و زمینی در مقابل یه انسان تئوریک، یک انسان شهودی و در لحظه در مقابل انسانی منطقی با ده‌ها اما و اگر... با وجودیکه یه جاها کامنتهای زوربا ضدزن بود، ولی این کارکتر خیلی «واقعی» بود. واقعی زندگی میکرد. آقای سلطان زاده هم که گوینده محبوبم هستن و هرکتابی بخونن، میتونم با لذت گوش کنم. :)
samaneh
نمیتونم بگم کل کتاب مورد علاقم بود ، بنظرم واقعا خودتون باید بخونید تا متوجه بشید ، زوربا یه سری جاها برام جذاب بود و یه سری جاها نه و قطعا که قرار نیست همه ویژگیای یه شخصیت به دل ما بشینه ، در کل پیشنهادم اینه خودتون بخونیدش، گویندگی مثل همیشه عالی
hurricane
کتاب بسیار زیبا است. ترجمه خوب و متن روانی داره، گویندگی آقای سلطان زاده هم که احتیاج به تعریف نداره، در یک کلام فوق العاده! هماهنگی صدا با شخصیت ها، لحن و احساسات همه عالی! انتخاب موسیقی بسیار بجاست و صداگذاری لذت بخش نظیر صدای دریا، همه و همه باعث میشه که بگم این کتاب فوق‌العاده رو حتما صوتی گوش بدید، تجربه بسیار خوبی بود.
saman
داستان که مشخصه و زیباست همچنین هنر گویندگی گویندگان بسیار لذتبخش است
helia karoobi
کتابی با دیدگاه مردسالارانه، نوشته شده به دست مردان و برای مردان. از بعد از خاطره زوربا درمورد دوستیش با سرباز روسی و بی‌تفاوتیش نسبت به جنایات جنگی در حق زنان نتونستم ادامه بدم. تابحال با چنین کتابی به این حد غلط اما به ظاهر زیبا و حتی تا حدی شاعرانه مواجه نشده بودم. پ.ن: گویندگی اما خوب بود.
amir
قسمت ۲۶ کتاب
کاربر ۴۶۳۹۲۵۲
اجرای آقای سلطان زاده که مثل همیشه عالی بود ... در مورد محتوای کتاب برای هر کسی که فلسفه زیستن رو بین کتابها جست و جو میکنه و در مواجهه با خود زندگی مشکل داره مفید خواهد بود نویسنده در قالب داستان بخوبی می گوید که "همین یک لحظه رو به واقع زندگی کنیم " اما موردی که باعث میشد ارتباط خیلی خوبی با کتاب نگیرم نظرات بسیار نادرست در مورد زنان بود طوری که گاهی باعث میشد از حرفهایی که در مورد خانمها زده میشه متعجب و ناراحت بشم
کاربر 4525787
من این کتاب را با توجه به نظرات مثبت قبلی انتخاب کردم ولی از همان ابتدا متوجه شدم که کتاب اصلا چیزی نبود که تصورش را می‌کردم. در طول گوش کردن کتاب همش تصور می‌کردم که داستان در میانه یا انتها دچار چرخش می‌شود و مطلبی برای گفتن دارد ولی تصورم اشتباه بود. فکر می‌کنم تنها حرف مفید کتاب این بود که همه عمر را نباید صرف مطالعه و تفکر در مورد چگونه زیستن کنیم بلکه باید فرصت را مغتنم شماریم و عملا زندگی کنیم. منتها این نکته درست به طرز کاملا سخیفی ارایه شده و زندگی ایده‌آل در شهوت‌رانی و هوس‌بازی خلاصه شده است. بنده خواندن این کتاب را توصیه نمی‌کنم به خصوص به خانم‌ها.
JMFard
عالی و جذاب خوانده شده و به کیفیت اثر اضافه کرده
فئودور
خلاصه کتاب یک جورایی به این داستان شباهت فاحشی دارد پدر بزرگ هایی را دارد که برای نوه خود داستان های زندگی خود را تعریف می کنند و بعد از چند وقت مبتلا به بیماریی شده و دیگر حوصله تعریف کردن داستانی را ندارد که پس از چندی پدربزرگ او می میرد و او خبر دار نمی شود ولی دلش شور می زند که نکند پدر بزرگم مرده باشد او با خودش کلنجار می رود و در حزن فرو می رود پس از چندی خبر فوت او رابه دست نوه اش می رسانند و او دلش آرام می گیرد این پایه داستان بود ولی به صورت کامل نه به این شکل به نظر زوربای داستان های بسیار شنیدنی تعریف می کنند که اکثر قریب به اتفاق داستان های او راجب زنان است
n alaei
آرمان سلطان زاده فوق العاده اجرا کرده. واقعاً بیشتر جذابیت کتاب به این گویندگی فوق العاده س
فریبا صفایی
دوستان عزیز هیچ کس تو پخش فایل ها دچار مشکل نشده ؟! من بعضی فصل هارو نمیتونم گوش کنم مثلا فصل ۵
مهدی
هیچکدام از فصول ایرادی نداشت.

زمان

۱۶ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۸۸۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۸۸۷٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
۸۷,۵۰۰
۳۰%
تومان