دانلود و خرید کتاب اسلام ناب محمد طهماسبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسلام ناب اثر محمد طهماسبی

کتاب اسلام ناب

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اسلام ناب

کتاب اسلام ناب را محمد طهماسبی گردآوری کرده است. کتاب اسلام ناب که به همت شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منتشر شده است اسلام را براساس اندیشه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بررسی می‌کند.

درباره کتاب اسلام ناب

این کتاب که به صورت خلاصه و با هدف ارائه به دغدغه‌مندان و فعالان عرصۀ فرهنگی و تبلیغی انقلاب آماده شده است، تلاشی است برای ارائۀ تعریفی کلی از اسلام ناب بر اساس اندیشۀ رهبر معظم انقلاب؛ اندیشه‌ای که اصلی‌ترین ویژگی آن ابتنای بر قرآن است. بنابراین اولاً متقن است و بدون استناد به مقام معظم رهبری هم قابل عرضه است، ثانیاً کل امت اسلام را مخاطب قرار می‌دهد و ثالثاً با کمترین مقاومت در افکار عمومی مواجه می شود. ضمن این که این اندیشه، جامع، نظام مند و ناظر به عمل، به ویژه حیات اجتماعی است.

متن این کتاب، به صورت یک نظام اندیشۀ قرآنی، در شش فصل موجز و یک سخن پایانی آماده شده است؛ متنی که هرچند منسجم است، اما در واقع برای نظام بخشی به بیانات منتخب رهبر انقلاب در پاورقی ها نوشته شده است و بدون آن ها کامل نیست.

شرکت چاپ و نشر بین الملل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامیاست. این موسسه از ابتدای تاسیس آن در اوایل دهه شصت به چاپ و اتتشار آثار دینی پرداخته است و علاوه بر آن به چاپ آثارارزشمند به زبان‌های خارجی از نویسندگانی چون علامه طباطبایی، استاد مطهری، شهید بهشتی و دیگر علمای معاصر نیز اهتمام داشته است. این انتشارات برای علاقه‌مندان و پژوهشگران جهان قرآن کریم را به زبان‌های انگلیسی، روسی، چینی نیز ترجمه کرده است.

شرکت چاپ و نشر بین‌الملل کتاب‌های بسیاری به زبان فارسی در موضوعات فقه و علوم قرآنی، فلسفه و کلام اسلامی، عرفان اسلامی، تاریخ اسلام، سیره و شرح زندگی معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان (ع) و دیگر موضوعات چاپ و منتشر کرده. همچنین فروشگاه کتاب این شرکت به عنوان بزرگترین مرکز عرضه و توزیع کتب دینی در تهران فعالیت دارد.

خواندن کتاب اسلام ناب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک بهتر اسلام پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر 5656784
۱۴۰۱/۱۰/۲۸

خواندن این کتاب را به همه کسانی که دغدغه فهم نظام مند از اسلام دارند و مخصوصا به مسئولین فرهنگی پیشنهاد و توصیه میکنم. اگر همه دستگاه های فرهنگی و مبلغین به فهم مشترک از اسلام برسند و آن را

- بیشتر
کاربر ۲۹۴۹۱۹۰
۱۴۰۰/۰۴/۱۶

خب یک مقدار درباره کتابی که مینویسید فکر کنید . چیزی برای فهمیدن نداشت و خیلی گنگ بود . کتابهای نشر صهبا خیلی عالی هستن .

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان