دانلود و خرید کتاب هفت راز موفقیت مالی مت موریس ترجمه لیلا دژآلون
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت راز موفقیت مالی اثر مت  موریس

کتاب هفت راز موفقیت مالی

معرفی کتاب هفت راز موفقیت مالی

کتاب هفت راز موفقیت مالی نوشته مت موریس است که با انتشرات طاهریان با ترجمه مت موریس منتشر کرده است. این کتاب هفت راهکار ویژه‌ برای غلبه بر شکست در فروش مستقیم ارائه می‌کند.

درباره کتاب هفت راز موفقیت مالی

بهترین راه برای موفقیت پیدا کردن اشخاصی است که مسیر موفقیت را قبلاً آن را انجام داده باشند، بدانید که چگونه این کار را کردند، و سپس آن روند را تکرار کنید. این ۷ راز روند من برای شما است تا به منظور کسب موفقیت‌ها و ایجاد درآمد ۷ رقمی‌تان از آن کپی کرده و دنبالش کنید. در دنیای امروز زمان برای تجربه بسیار کم است. کسانی موفق می‌شوند که بتوانند از تجربیات دیگران استفاده کنند.

خواندن کتاب هفت راز موفقیت مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که کسب و کار خودشان را تازه شروع کرده‌اند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب هفت راز موفقیت مالی

همه ما در بدو تولد ظرفیت یکسانی برای میل و خواستن داریم، توانایی یکسانی برای برافروختن شعله‌های سوزان. پس چرا وقتی که بزرگ می‌شویم بنظر می‌رسد برخی از ما شعله‌ای داریم که در آتشی بزرگ رشد می‌کند در حالی که دیگران در شعله‌ای که سوسو می‌زند و یا حتی بدتر در شعله‌ای که کاملاً خاموش می‌شود رشد می‌کنند؟

مانند همهٔ آتش‌هایی که به اکسیژن و مواد قابل احتراق احتیاج دارند، میل و خواستن باید زندگی داشته باشند که دائماً در آن نفس بکشند و سوختی که بتوانند با آن دائما بسوزند.

سوختی که اجازه می‌دهد تمایل به آتشی مشتعل تبدیل شود چیست؟ رویاها سوختی هستند آتش میل و خواستن را روشن نگه می‌دارند.

اگر می‌خواهید اشتیاق، حرکت، نظم و عزم خود را مهار کنید، باید میل سوزانی داشته باشید. یک میل سوزان به رویاهایی نیاز دارد که برای تحریک و تقویتش به اندازه کافی بزرگ باشند.

از قضا، یکی از بزرگترین مسائلی که مردم هنگام دستیابی به موفقیت با آن روبرو هستند در واقع بسیار ساده است: اندازهٔ رویاهای آنها. برای بسیاری، رویاهای کوچک مانند گزینه‌ای مطمئن‌تر بنظر می‌رسد. خطر کمتری وجود دارد زیرا شانس کمتری وجود دارد که رویا شکست بخورد- رویاهای آسان به راحتی حاصل می‌شوند.

بنابراین این احساس سهولت افراد را به سمت اهدافی مانند خلاص شدن از بدهی یا توانمند شدن در پرداخت همهٔ صورتحساب‌هایشان به جای تعیین هدف‌هایی مانند داشتن خانهٔ چند میلیون دلاری یا داشتن آزادی برای زندگی کردن با سود حاصل از سرمایه گذاری‌شان سوق می‌دهد. آنها اهداف سطح پایینی را تعیین می‌کنند زیرا جامعه غالباً تفکر سطح پایین را به عنوان هدفی "ایمن" و "عملی" به آنها دیکته می‌کند.

اما این ایدهٔ ایمنی، در حالی که در تئوری راحت است، فقط برای به دام انداختن و محدود کردن ما در واقعیت بکار می‌رود. حقیقت تلخ این است که رویاهای کوچک، نتایج کوچکی به همراه دارند

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۳۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان