دانلود و خرید کتاب هفت قانون معنوی موفقیت دیپاک چوپرا ترجمه فاطمه عبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت قانون معنوی موفقیت اثر دیپاک چوپرا

کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

نویسنده:دیپاک چوپرا
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

کتابچه هفت قانون معنوی موفقیت نوشته دیپاک چوپرا است که با ترجمه فاطمه عبادی منتشر شده است. این کتاب چکیده‌ای ارزشمند از کتاب هفت قانون معنوی موفقیت است.

درباره کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

هنگامی که نگرش معنوی به موفقیت، در زندگی روزمره نفوذ کند، انسان می‌تواند تقدس ذاتی خود را بشناسد. بدین ترتیب، موفقیت، شادی، و رفاه، به طور طبیعی در زندگی جاری می‌شوند. هر فردی، یک هدیه ویژه برای جهان دارد. هنگامی که استعدادهای منحصربه‌فرد، نیازهای منحصربه‌فرد انسان را برآورده می‌سازند، شکوفایی و پیشرفت به طور طبیعی حاصل می‌شود.

موفقیت تنها به معنی رسیدن به ثروت و مقام نیست. شیوه معنوی نگرش به موفقیت، شامل دستاوردها، روابط سالم، لذت، سهولت، فراوانی، و رفاه عمومی است.کتاب هفت قانون معنوی موفقیت، دیپاک چُوپرا، ترسیم‌کننده هوش معنوی مورد نیاز برای دستیابی به موفقیت است.

انسان‌ها در پایه‌ای‌ترین سطح خود، آگاهی مطلق هستند، یعنی دارای خلاقیت، امکانات، هوش و آسایش بی‌حدومرز هستند. لحظه حاضر، نتیجه لحظات پیشین شما است، و می‌تواند بهتر یا بدتر از آن‌ها باشد. هرچه شما سخاوتمندتر باشید، راحت‌تر می‌توانید چیزی که می‌خواهید را دریافت کنید. بخشندگی بدون توقع، می‌تواند به دریافت ِگسترده و عمومیِ چیزی که بخشیده شده است بینجامد.

خواندن کتابچه هفت قانون معنوی موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که زندگی را رو به پیشرفت و موفقیت می‌خواهند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

اولین قانون معنوی، "قانون توانایی مطلق" است که می‌گوید انسان‌ها در پایه‌ای‌ترین سطح خود، آگاهی مطلق هستند، یعنی دارای خلاقیت، امکانات، هوش و آسایش بی‌حدومرز هستند. تسخیر توانایی مطلق، به معنی تمرکز رویِ ماهیت مقدس ِدرونی، به جایِ علایمِ بیرونیِ موفقیت است.

قانون معنوی دوم، "قانون بخشندگی"، می‌گوید هرچه شما سخاوتمندتر باشید، راحت‌تر می‌توانید چیزی که می‌خواهید را دریافت کنید. بخشندگی بدون توقع، می‌تواند به دریافت ِگسترده و عمومیِ چیزی که بخشیده شده است بینجامد.

قانون معنوی سوم، "قانون کارما" یا "علت و معلول" است. طبق این قانون، هر عملی منجر به ایجاد یک واکنش از نوع مشابه می‌شود. لحظه حاضر، نتیجه لحظات پیشین شما است، و می‌تواند بهتر یا بدتر از آن‌ها باشد.

قانون معنوی چهارم، " قانون کمینه تلاش " است، که می‌گوید جریان طبیعی حیات، نیازمند تلاش نیست. همان‌طور که گل‌ها برای شکوفه کردن نیاز به تلاش ندارند، هنگامی که انسان حقیقتاً در طبیعت غرق شود، نیازی به تلاش برای دستیابی به ثروت نخواهد داشت. ثروت به راحتی به سمت او می‌آید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه