دانلود و خرید کتاب سفر به بهشت برین مری سی نیل ترجمه سعید مینویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سفر به بهشت برین اثر مری سی نیل

کتاب سفر به بهشت برین

نویسنده:مری سی نیل
انتشارات:پندار تابان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سفر به بهشت برین

«سفر به بهشت برین» داستان تجربه نزدیک به مرگ فوق‌العاده یک پزشک و بازگشت دوباره‌اش به زندگی را روایت می‌کند. دکتر مری سی نیل که جراح ارتوپد فارغ التحصیل از دانشگاه UCLA، مادری مهربان و همسری نمونه است در یکی از رودخانه‌های کشور شیلی در جریان حادثه قایق‌رانی غرق می‌شود. قایق او در یک جریان تند آب واژگون شده و او را کامال زیر آب قرار می‌دهد. با وجود تلاش فراوان برای بیرون آوردن مری از زیر قایق متأسفانه او در زیر آب دچار خفگی شده و می‌میرد. سفر به بهشت برین، داستان فوق العاده‌ای است که در آن مری یک مسافرت معنوی از زندگی زمینی به مرگ و سپس به زندگی جاودانه را تجربه می‌کند. او از تمام جزئیات قرار گرفتن در بهشت و ارتباط با فرشتگان و بالاخره دانستن این موضوع غم‌انگیز که هنوز وقت آمدن او به دنیای دیگر و ترک همیشگی زمین نرسیده‌است، صحبت می‌کند. مری درباره معجزه‌ای که در این مقطع از زمان برایش اتفاق می‌افتد صحبت می‌کند. کسب چنین تجربه‌ای زندگی مری را به طور کامل عوض می‌کند، به خصوص که می‌فهمد وظیفه و مسئولیتش روی کره زمین چیست. درک او از خدا و رابطه‌اش با حضرت مسیح در این تجربه نزدیک به مرگ برای او مفهوم بسیار واضح و روشنی به خود می‌گیرد. مطالب این کتاب امید و کنجکاوی تازه‌ای در مورد بهشت، ایمان داشتن و در کنار خداوند قرار گرفتن را در خواننده بیدار می‌کند. تجربه زندگی بعد از مفارقت از جسم دکتر نیل در مراجع و محافل بسیار معتبر و همچنین مصاحبه‌های تلویزیونی و رادیویی مورد بحث و گفت‌وگو بوده‌است.

نظرات کاربران

گمنام
۱۳۹۹/۰۲/۰۳

توصیه نمیکنم در کل کتاب اندازه یک صفحه تجربه مرگ بود آن هم فقط چند تا موجود نورانی دیده اول کتاب تا آخر فقط زندگی نامه خودشو گفته وقتتونو هدر ندید

ardeshir ravanbakhsh
۱۳۹۸/۰۴/۰۵

بسیار جالب و خوب ولی کتاب های زیادی در این مورد هست انتظار هست کتاب های بیشتری در این خصوص در برنامه بی نظیر طاقچه یافت شه

محمدحسین
۱۴۰۰/۱۱/۱۲

اگه من میخاستم این کتاب رو تو طاقچه معرفی کنم هر کی براش بعد از مرگ مهمه و جواب این سوال که بعد مرگ چی میشه و این مدل سوالهای که علم جوابی براش نداره این کتاب و کتابهای مشابه

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۸)
“ در بدترین انسان‌ها هم کمی خوبی وجود دارد و در بهترین انسان‌ها هم کمی بدی وجود دارد. وقتی این اصل را در نظر بگیریم، دیگر هیچ کدام از ما نسبت به بقیه احساس برتری نخواهیم کرد و نسبت به کسی احساس تنفر نخواهیم داشت.”
فاطمه
معجزات خداوند جهانی هستند و همه افراد بشر در هر دین یا مذهبی که هستند آن را تجربه کرده‌اند.
فاطمه
“ راجع به هیچ چیز نگرانی نداشته باشید، در عوض برای همه چیز دعا کنید، خواسته‌های خود را به خداوند اظهار بدارید و از همه چیزهایی که به شما داده شاکر باشید؛ اگر این عمل را انجام دهید همیشه در آرامش خواهید بود.”
فاطمه
“ ای خدا صدای مرا بشنو، به دعای من گوش کن، من از آخر زمین تو را صدا می‌زنم. وقتی که در تنگ دستی هستم دستم را بگیر و مرا در مکان امن جای بده.”
فاطمه
در خیلی از مواقع احساس می‌کردم که خدا می‌خواهد مسیر کاری یا زندگی‌ام را عوض کنم، ولی پیام او را نمی‌شنیدم؛ بنابراین برای این که پیامش توسط من شنیده شود، او می‌بایست فریاد بزند.
Vahid.Nouri.p
اعتقاد من بر این است که بچه‌های خیلی کم سن و سال قبل از این‌که زندگی زمینی خود را کسب کنند و به اصطلاح به این دنیا در غالب جسم نوزاد بیایند، تمام دنیایی را که در آن قبل از آمدن به زمین به سر می‌بردند به خاطر می‌آورند؛ حتی وقتی هم که به دنیا می‌آیند و نوزاد هستند می‌توانند فرشتگان را ببینند و همین طور که رشد می‌کنند و بزرگ‌تر می‌شوند خاطرات آن دنیای دیگر که در آن بودند و دیدن فرشتگان کم و کمتر می‌شود و مسائل و امورات دنیایی یا به عبارت بهتر زمینی جای آن‌ها را می‌گیرند. وقتی بچه‌ها بزرگ می‌شوند دیگر تمام آن خاطرات به کلی محو شده و در واقع با محو شدن خاطرات آن دنیا خدا را هم فراموش می‌کنند
Vahid.Nouri.p
این روح‌ها شکل و قیافه‌ای داشتند، ولی نه کاملاً به صورت شکل و قیافه‌ای که ما در بدن فیزیکی خود روی کره زمین داریم. آن‌ها در هاله‌ای از نور بودند. با حضور آن‌ها در اطراف من همه احساس‌های من از قبیل دیدن، حس کردن، بوییدن، شنیدن و همه در اوج حساسیت خود کار می‌کردند. نورانیت آن روح‌ها خیره‌کننده بود. ما با زبان با یکدیگر صحبت نمی‌کردیم و هر چه می‌خواستیم به یکدیگر بگوییم، کلمات یا فکر خودمان را به هم منتقل می‌کردیم و آن‌ها هم متقابلاً گفتار و افکار خودشان را به من منتقل می‌کردند.
Vahid.Nouri.p
حتی هفته‌ها بعد از این که به جسم برگشتم به سبب کسب این تجربه و مکالمه‌هایی که با عالم ماوراءالطبیعه داشتم، خیلی از سؤال‌های مهم برایم جواب داده شدند؛ از قبیل چه اتفاقی می‌افتد و وقتی که می‌میریم چرا ما این‌جا هستیم یا چرا حوادث بد برای اشخاص خوب اتفاق می‌افتند.
Vahid.Nouri.p

حجم

۳۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۳۸۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۵۰۰
۲۴,۳۰۰
۴۰%
تومان