دانلود رایگان کتاب تکه هایی از یک کل منسجم پونه مقیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب  تکه هایی از یک کل منسجم  اثر پونه مقیمی

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم

نویسنده:پونه مقیمی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تکه هایی از یک کل منسجم

کتاب تکه هایی از یک کل منسجم نوشتهٔ پونه مقيمی است. انتشارات بینش نو این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب به چاپ ۲۴۹ رسیده است.

درباره کتاب تکه هایی از یک کل منسجم

کتاب «تکه هایی از یک کل منسجم»، حاوی تکه‌هایی از يک کل منسجم است؛ کلی که هنوز تکميل نشده، اما در مسير پيداشدن و بيرون‌آمدن از ابهام است. شايد این کتاب بتواند بخش‌هایی از درونِ شما را بيدار و به پيداشدن بخش‌های گمشده‌تان کمک کند. چرا اینْ موضوعی مهم است؟ زیرا شايد زندگی فقط پيداکردن بخش‌هایی از خودمان در تکه‌تکه‌هایی از يک کُلِ منسجم باشد؛ پيداکردنی که به‌اندازهٔ يک عمر طول می‌کشد و تکه‌هایی که همه‌جا حضور دارند و فقط کافی است ما در مسيرشان قرار بگيريم. آن‌وقت اگر هشيار باشیم، شايد بخش‌هایی از خودمان را ببينيم؛ بخش‌هایی از خودمان را در رابطه‌ها و در آدم‌هایی که تجربه می‌کنيم.

در واقع ما در «لحظه»ای از يک زمانِ اکنونِ هميشگی هستيم و شايد آن لحظه تمام همان چيزی است که «هدف» نام دارد؛ هدفی به نام زندگی‌کردن. شايد زندگی تلاشی برای منسجم‌شدن و پيداکردن بخش‌های بيشتری از خودمان است و در این تلاش مدام است که با اتفاقات زندگی مواجه می‌شویم. کتاب حاضر به چنین موضوعی پرداخته است.

خواندن کتاب تکه هایی از یک کل منسجم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

نسخهٔ الکترونیکی این کتاب هنوز به طاقچه نیامده.