دانلود و خرید کتاب ۱۰۱ سوال برای یادگیری رمزارزها (cryptocurrency) که باید جوابشون رو بدونین سیدمهداد خاتمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۱ سوال برای یادگیری رمزارزها (cryptocurrency) که باید جوابشون رو بدونین اثر سیدمهداد خاتمی

کتاب ۱۰۱ سوال برای یادگیری رمزارزها (cryptocurrency) که باید جوابشون رو بدونین

امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ۱۰۱ سوال برای یادگیری رمزارزها (cryptocurrency) که باید جوابشون رو بدونین

کتاب ۱۰۱ سوال برای یادگیری رمزارزها (cryptocurrency) که باید جوابشون رو بدونین نوشتهٔ سیدمهداد خاتمی است. انتشارات آریا دانش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ۱۰۱ سوال برای یادگیری رمزارزها (cryptocurrency) که باید جوابشون رو بدونین

کتاب ۱۰۱ سوال برای یادگیری رمزارزها (cryptocurrency) که باید جوابشون رو بدونین، برای افرادی نوشته شده است که قصد ورود به این حوزه را دارند. گفته شده است که تجارت رمزارزها بازاری است که در کنار ریسک‌پذیری بالا، می‌تواند سودهایی عظیم به‌دنبال داشته باشد و به این دلیل مورد علاقهٔ افراد بسیاری قرار گرفته است. اگر شما هم جز این گروه هستید و تصمیم دارید به دنیای رمزامرزها وارد شوید، احتمالاً سؤالات بسیاری دربارهٔ ماهیت و چگونگی معاملات آن دارید. رمزارزها پدیده‌ای نوظهور هستند که اشخاص اندکی دربارهٔ آن‌ها اطلاعات دارند و همان تعداد کم نیز باتوجه‌به رقابت سنگین بازار، ترجیح می‌دهند دانسته‌های خود را با کسی به اشتراک نگذارند. سیدمهداد خاتمی با نزدیک به ۱۰ سال فعالیت در این حوزه، آنچه را به‌تجربه آموخته در این کتاب گرد هم آورده تا آگاهانه به این قلمرو عجیب و جذاب وارد شوید. طبق گفتهٔ او، کمتر کسی می‌تواند ادعا کند درک کاملی از این ارزها دارد و اولین دلیل این موضوع، گستردگی دنیای رمزارزها است. دومین دلیل، پراکندگی محتواهای آموزشی است که افراد تازه‌وارد را سردرگم می‌کند و باعث می‌شود عدهٔ بسیاری از خیر واردشدن به این حوزه و منفعت‌های عظیم نهفته در آن بگذرند؛ بااین‌حال این نویسنده بعد از تلاش‌های طولانی برای جمع‌آوری اطلاعات و آزمون‌وخطاهای بسیار توانسته اثری منسجم و کامل تدوین کند. با مطالعهٔ این اثر می‌توانید در فعالیت‌های تجاری خود با رمزارزها مستقل شوید، از اشتباهات پرتکرار دوری کنید و دام‌های رایج بر سر راه افراد تازه‌وارد را شناسایی کنید.

خواندن کتاب ۱۰۱ سوال برای یادگیری رمزارزها (cryptocurrency) که باید جوابشون رو بدونین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد رمزارزها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۱۰۱ سوال برای یادگیری رمزارزها (cryptocurrency) که باید جوابشون رو بدونین

«همان‌طور که تا الان بهتون گفتم، اطلاعات ثبت‌ شده در بلاک‌چین قابل‌ تغییر نیستن و وقتی یک بلاک‌چین فعالیت خودش رو آغاز می‌کنه تا زمانی که کاربران اون رو قبول کنن، هیچ‌کس نمی‌تونه جلوی کار اون رو بگیره. تو هرکدوم از ارزهای دیجیتال یک سری قوانین که اصطلاحاً به آن پروتکل می‌گوییم توسط برنامه‌نویسان تعیین‌شده و یک بلاک‌چین بر اساس همان پروتکل و قوانین تا ابد به کار خود ادامه می‌ده. مثلاً برای بیت‌کوین چنین قوانینی تعریف‌شده: زمان هر بلاک ۱۰ دقیقه باشه - هر بلاک ۱ مگابایت ظرفیت داشته باشه و …

اما اگه کسی قوانین بیت‌کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری مخالف بود چی؟

اگه تو شبکه یک ارز دیجیتال، یک اتفاق بد رخ بده چی؟

راه‌حل سادست. به‌روزرسانی یا ایجاد بلاک‌چین جدید که اصطلاحاً به آن فورک می‌گویند. وقتی گروهی از برنامه‌نویسان از شرایط و قوانین یک ارز دیجیتال ناراضی باشن یا اینکه شبکه با مشکلاتی مواجه باشه که حل آن ضروری هست، راه‌حلی به نام فورک پیش روی این افراد هستش.

به‌طور خلاصه، واژه فورک یا انشعاب فقط یک اصطلاح برای زمانی است که یک نرم‌افزار یا یک پروتکل، آپدیت می‌شه. در حوزه‌ی رمزارزها و بلاک‌چین فورک زمانی اتفاق می‌افته که شبکه به دو بخش تقسیم بشه.

راه‌حلی برای اختلافات فنی: بیت‌کوین کش یکی از فورک‌های بیت‌کوینه که به دلیل اختلاف‌نظرهای گسترده درباره مقیاس‌پذیری بیت‌کوین انجام شد. گروهی از توسعه‌دهندگان و ماینرهای بزرگ بیت‌کوین که از سرعت و کارمزد تراکنش‌ها راضی نبودن، با تغییرات گسترده در قوانین بیت‌کوین و افزایش سایز بلاک، بلاک‌چین و نسخه‌ای جدید از پروتکل را ارائه دادن.

برای برگشت دادن مبالغ از دست‌رفته: در سال ۲۰۱۶، فقط یک اتریوم وجود داشت اما بعد از رخ دادن هک DAO و از دست رفتن میلیون‌ها دلار از سرمایه کاربران، جامعه اتریوم مجبور به ارائه فورک شد تا بتونه اعتماد مردم رو به دست بیاره. اتریوم فورک شد، اکثر جامعه به شبکه جدید نقل‌مکان کردن. نام اتریوم قبلی به اتریوم کلاسیک تغییر یافت و اتریوم جدید شد همین‌که اکنون در بازار خریدوفروش می‌شه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان