دانلود و خرید کتاب آثار ابطال دلائل در امور کیفری صابر ذوالفقاری کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آثار ابطال دلائل در امور کیفری اثر صابر ذوالفقاری کریمی

کتاب آثار ابطال دلائل در امور کیفری

معرفی کتاب آثار ابطال دلائل در امور کیفری

کتاب آثار ابطال دلائل در امور کیفری نوشتهٔ صابر ذوالفقاری کریمی و علی گرجی مهلبانی است. انتشارات آریا دانش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب آثار ابطال دلائل در امور کیفری

منظور از اثبات دعاوی کیفری، اثبات عنصر مادی جرم است؛ یعنی بتوان توسط دلایلی که قانون آن را مجاز شمرده، ارتکاب عنصر مادی جرم را به مجرم انتساب کرد. کتاب آثار ابطال دلائل در امور کیفری را یک قاضی دادگستری و یک وکیل دادگستری نوشته‌اند. این کتاب به موضوعاتی مانند اثبات جرم از طریق خاص، نظام‌های گوناگون ادله و جایگاه ایران در میان آن‌ها، اقرار به‌عنوان دلیل در امور کیفری، تعریف گواهی و اقسام آن و سابقهٔ تاریخی گواهی، گواهی و ارزش اثباتی گواهی، ارزش اثباتی اقسام گواهی و تعارض آن با گواهی و سایر ادله، تعریف و انواع امارات، ابطال ادلهٔ اثبات دعوی در امور کیفری و آثار ناشی از آن و ابطال ادلهٔ گوناگون و آثار آن بر مجازات‌های مختلف پرداخته است.

خواندن کتاب آثار ابطال دلائل در امور کیفری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علم حقوق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آثار ابطال دلائل در امور کیفری

«در بسیاری از موارد دلایل وقوع جرم موجود است اما اصل برائت مانع است که ما اشخاص را متهم کنیم. جسد شخصی را می‌یابیم که آثار حیات در آن نیست مدتها از مرگ او گذشته هویت او را از اسنادی که در جیب دارد معین می‌کنیم خانواده او را در جریان می‌گذاریم اظهار می‌دارند در عین سلامتی ساعت هفت دیروز از منزل خارج شده پزشک قانونی مرگ او را در اثر ضربات جسمی سخت به سر او تشخیص می‌دهد دلایل به وقوع قتل به دست می‌آید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۷ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۷ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان