دانلود و خرید کتاب هیچ کسی تمام عیار نیست ویوانه لوییس ترجمه کیمیا معینی افشاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هیچ کسی تمام عیار نیست اثر ویوانه لوییس

کتاب هیچ کسی تمام عیار نیست

معرفی کتاب هیچ کسی تمام عیار نیست

کتاب هیچ کسی تمام عیار نیست نوشتهٔ ویوانه لوییس و ترجمهٔ کیمیا معینی افشاری است و انتشارات آریا دانش آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمایی برای ارتقای تصویر بدنی در کودکان و نوجوانان است.

درباره کتاب هیچ کسی تمام عیار نیست

کتاب «هیچ‌کس تمام عیار نیست» راهنمایی برای ترویج تصویر بدنی مثبت و سلامت روانی در کودکان و نوجوانان است. هر فصل به بحث دربارهٔ حیطه‌های مهم برای والدین، آموزگاران و مشاوران می‌پردازد تا به ارتقای سلامت روانی و جسمانی کودکان و نوجوانان کمک کند. این کتاب به شما در الگوسازی مثبت و سلامت روانی کمک می‌کند.

این کتاب هم در محیط مدرسه و هم خارج از محیط مدرسه برای کودکان بالای ۶ سال کاربرد دارد و راهنمایی جامع برای آموزگاران جهت ترویج تصویر مثبت بدنی در مدرسه است. در پایان این کتاب شما، کودکان و نوجوانان خواهید آموخت:

- تصویر بدنی و مسائل مربوط به آن چیست؟

- تصویر بدنی شما چگونه است و چگونه می‌توانید آن‌را بهبود بخشید؟

- چگونه با بدن خود سازش داشته باشید؟

- چگونه الگوی مثبت برای دیگران باشیم؟

-اختلالات خوردن و رژیم‌های غذایی نامناسب چیست؟

- چرا و برای چه کمک بگیریم؟

- چگونه سلامت روانی زندگی سالم داشته باشیم؟

خواندن کتاب هیچ کسی تمام عیار نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای آموزگاران و والدین مناسب و مفید است.

بخشی از کتاب هیچ کسی تمام عیار نیست

«تصویر بدنی، ترکیبی از عقاید یا افکاری است که شما دربارهٔ بدن خود می‌گویید، به‌همراه چیزهایی که دربارهٔ ظاهر فیزیکی و آن‌چه که باید به‌نظر برسید تا مورد قبول واقع شوید، می‌باشد. افکار و عقایدی که دربارهٔ ظاهر فیزیکی خود دارید، احساس شما را دربارهٔ بدنتان می‌سازد. گاهی‌اوقات افراد به‌دلیل این‌که ظاهر بدن خود را دوست ندارند، احساس ناخوشایند می‌کنند. این یک تصویر بدنی منفی است که باعث می‌شود با خود خوشحال نباشید. افراد با تصویر بدنی مثبت، بیشتر در مورد خود و زندگی خود و آن‌چه که می‌خواهند روی آن کار کنند، مثبت می‌اندیشند. آموختن ارزش قایل شدن برای بدن خود و این‌که چه‌کاری برای‌تان انجام می‌دهد، باعث می‌شود راحت‌تر، با اعتمادبه‌نفس بالاتر و احساس بهتری در مورد خود داشته باشید! این کار به شما کمک می‌کند تا شیوهٔ رفتارهای مثبتی را برای کودکان و نوجوانان خود به‌کار ببرید. این ذهن با تاکید بر ظاهر افراد می‌تواند به آموزش کودکان و نوجوانان در ارزش قایل شدن برای آن‌چه که هستند و نه آن‌چه که به‌نظر می‌آیند، کمک کند. هم‌چنین مهم است که بدن را برای آن‌چه که انجام می‌دهد، و نه آن‌چه که به‌نظر می‌رسد، تقدیر کنیم. در این فصل بیشتر دربارهٔ ایفای نقش مثبت صحبت خواهیم کرد.

احساس ما درباره بدنمان می‌تواند روزبه‌روز و ساعت‌به‌ساعت بر اساس آن‌چه که انجام می‌دهیم، می‌پوشیم، کسی‌که همراهمان هست، این‌که آیا فعالیت جسمانی داشتیم یا خیر، و یا آن‌چه که خورده‌ایم، تغییر می‌کند. ولی احساس ناخوشایند دربارهٔ بدن، برای سلامت خوب نیست. در مورد کودکان و نوجوانان مخصوصا باید احساس خوبی از خود و بدن خود داشته باشند، در غیر این صورت ممکن است در بزرگ‌سالی با مشکلات سلامت روان مواجه شوند. این‌جاست که بزرگ‌سالان وارد می‌شوند که الگو و یاور کودکان برای به بیشینه رساندن تصویری مثبت از بدنشان باشند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۶۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان