دانلود و خرید کتاب جوجه های گوشتی علامت می دهند مارتن د گوسم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جوجه های گوشتی علامت می دهند

کتاب جوجه های گوشتی علامت می دهند نوشتهٔ مارتن د گوسم، ادوارد میلیان، کوس وان مدلکوپ، کریستف وان مولم و الن وان ت ویر و ترجمهٔ گروه ترجمه، تحقیق و توسعه شرکت پیشگام دامپرور سپاهان است. انتشارات رنگینه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، راهنمای عملی مدیریت پرورش جوجه‌های گوشتی است.

درباره کتاب جوجه های گوشتی علامت می دهند

کتاب جوجه های گوشتی علامت می دهند به ما می‌گوید که نگهداری از جوجه‌های گوشتی، شبیه شرکت در مسابقات اتومبیل‌رانی است؛ فرصتی برای اشتباه‌کردن وجود ندارد.

جوجه‌های گوشتی سریع رشد می‌کنند و نیاز به مراقبت مداوم دارند. فرصتی برای اشتباه‌کردن وجود ندارد و اگر کاری به‌درستی انجام نشود، بسیار گران تمام می‌شود. بنابراین ضروری است که از انجام صحت کارهای انجام‌شده اطمینان حاصل شود. پرندگان دائماً برای شما علامت می‌فرستند؛ علائمی مربوط به سلامتی و مربوط به این‌که آنها چه میزان محیط اطراف خودشان را می‌شناسند و این‌که آیا احساس راحتی و آسایش دارند یا نه؟ مدیریت صحیح و مناسب، از شناخت این علائم آغاز می‌شود.

آیا شما علائم رفتاری‌ای را که پرندگان برایتان می‌فرستند، تشخیص می‌دهید؟ برای پرورش‌دهندهٔ جوجهٔ گوشتی این به معنی هوشیاربودن در جایگاه طیور و مشاهده (انفرادی و کل گله) و گوش‌دادن به پرندگان است.

آیا شما می‌دانید که چگونه و چه زمانی جوجه‌ها مقدار زیادی از خوراک را روی زمین می‌ریزند و یا پرهای کثیفی دارند؟ آیا شما تفاوت بین مدفوع شل و غیرطبیعی از مدفوع طبیعی و سالم را می‌دانید؟ چگونه پرندگان گرسنه را در یک گله تشخیص می‌دهید؟

در کتاب جوجه های گوشتی علامت می دهند یک دوره پرورش جوجه‌های گوشتی ارزیابی می‌شود. هر مرحله مورد بحث قرار می‌گیرد و جنبه‌های مهم آنها برجسته می‌شوند. مدیریت متمرکز جوجه‌های گوشتی، تولید و آسایش جوجه‌ها و درنتیجه نتایج اقتصادی یک مزرعه پرورش طیور را بهبود می‌بخشد.

جوجه های گوشتی علامت می دهند یک راهنمای کاربردی است که در دریافت علائمی که پرندگان در هر مرحله نشان می‌دهند و چگونگی تفسیر و واکنش مناسب نسبت به آنها به شما کمک می‌کند.

خواندن کتاب جوجه های گوشتی علامت می دهند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افرادی که در کارِ پرورش جوجه‌های گوشتی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان