دانلود و خرید کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن استیو هاروی ترجمه زهرا حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن اثر استیو هاروی

کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

معرفی کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن نوشته استیو هاروی است که با ترجمه زهرا حسنی منتشر شده است. این کتاب نگرش واقعی مردان به عشق، روابط، صمیمیت و تعهد را روایت می‌کند.

درباره کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن به قلم استیو هاروی که برای مدت زیادی در گروه پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار داشت، یکی از معروف‌ترین کتاب‌های روان‌شناسی در جهان محسوب می‌شود. این کتاب تا به امروز به زنان بسیاری در سراسر دنیا کمک کرده که مشکلات رابطه‌خود را حل کنند.

این کتاب برای بهبود روابط زناشویی بین زوجین و تداوم یک رابطه متعهدانه و اخلاق‌گرا بسیار مفید است. همچنین راهکارهایی را برای رهایی از خیانت توصیه می‌کند و به خانم‌ها تأکید می‌کند که اگر نیازهای مردشان را برآورده کنند و آن‌ها را از چشمه زلال محبت خودشان سیراب کنند، هرگز فکر خیانت به ذهنشان خطور نخواهد کرد و همیشه به رابطه زناشویی پایبند خواهند بود. 

نویسنده در کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن با روایتی جذاب و طنز، تجربه‌ها و حقایق شخصی‌خود را در اختیار زنان می‌گذارد و به آن‌ها نشان می‌دهد که مردان هنگام رابطه صمیمانه و عشق‌ورزیدن چگونه فکر می‌کنند.

او در این کتاب به زنانی که در آستانۀ ورود به رابطه‌جدید با شوهر خود هستند یا رابطه‌ای را از پیش شروع کرده‌اند و می‌خواهند آن‌را ارتقا دهند، کمک چشمگیری می‌کند.

استیو هاروی با جمع‌آوری مباحث جامع و کاربردی به زنان سراسر دنیا کمک کرده تا شناخت بهتر و بیشتری از مردان پیدا کنند و اجازه ندهند تا سختی‌ها و مشکلات از لحاظ فکری و جسمی آن‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد. 

خواندن کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زنانی که می‌خواهند در روابطشان موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم. 

 درباره استیو هاروی

استیو هاروی زاده ۱۹۵۷ است. او نویسنده، مجری و تهیه کننده شهیر آمریکایی است که در برنامه‌هایش تلاش می‌کند روابط انسانی را به چالش بکشد. کتاب مثل یک مرد فکر کنید، مثل یک زن رفتار کنید در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. استیو در این کتاب نشان داد مردان تغییر نمی‌کنند و برای ارتباط با آن‌ها باید آنها را خوب بشناسید و متناسب با شخصیتشان با آنها رفتار کنید.

استیو هاروی، میزبان برنامه گفتگوی استیو هاروی، نزاع خانوادگی و برنامه صبحگاهی استیو هاروی در رادیو است. کتاب‌های پرفروش صاف و پوست کنده صحبت کن از آثار اوست. هاروی همچنین بشردوست و موسس بنیاد استیو و مارجوری هاروی است. 

بخشی از کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

بیش از بیست سال است که تلاش می‌کنم درباره خود، خانواده، دوستان و بی‌شک درباره عشق و روابط مردم را بخندانم. شوخ‌طبعی من ریشه در حقیقت و عقلانیت دارد و نتیجه زندگی، نظاره کردن، یادگیری و شناخت است. بیشتر شوخی‌های من درباره زنان و مردان است و موردتوجه بسیاری از مردم قرار گرفته است، به‌ویژه کسانی که در زمینه پویایی رابطه بین زن و مرد تحقیق می‌کنند. گفتگو درباره رابطه بین زن و مرد همیشه مرا به وجد می‌آورد، فکر کردن درباره آنها، خواندن و سؤال کردن درباره آنها؛ حتی وارد شدن به این حوزه بدون در دست داشتن اطلاعاتی درباره آنها. در طول سفرهایم به نقاط مختلف دنیا اطلاعات زیادی کسب کرده‌ام و مرا قطعاً به این نتیجه رسانده است که بسیاری از زنان هیچ اطلاعاتی درباره مردان ندارند و مردان حتی با داشتن یک شرایط ایده‌آل، باز هم رابطه را ترک می‌کنند، زیرا زنان نمی‌توانند مردان را درک کنند. سرانجام بعد از سال‌ها تحقیق و مطالعه و گفتگو با دوستان و همکارانم، اطلاعات ارزشمندی برای تغییر همه اینها به دست آوردم.

هنگامی به این موضوع پی بردم که کارم را با برنامه صبحگاهی استیو هاروی در رادیو شروع کردم. زمانی که برنامه‌ام در لس‌آنجلس اجرا می‌شد، بخشی به برنامه‌ام اضافه کردم به نام «از استیو بپرس» که زنان می‌توانستند با برنامه تماس بگیرند و هر سؤالی که درباره رابطه داشتند مطرح کنند. هر سؤالی! حداقل فکر می‌کردم بخش «از استیو بپرس» به یک کمدی خوب منجر خواهد شد و در ابتدا هدفم این بود که لطیفه‌های بهتری در این زمینه تعریف کنم و برنامه شاد و مفرحی را اجرا کنم، اما طولی نکشید که فهمیدم آنچه شنوندگانم که بیشتر آنها را خانم‌ها تشکیل می‌دادند، مطرح می‌کردند، واقعاً خنده‌آور نبود. آنها نیازها و درخواست‌های بسیاری در زندگی‌شان داشتند و در جست‌وجوی راه‌حلی مناسب بودند. مثل یک رابطه متعهدانه، امنیت، مسائل خانوادگی، امید به فردایی بهتر، مسائل معنوی، روابط با خانواده همسر، سن و سال، دوستی، فرزندان، تعادل میان کار بیرون و کار خانه و در نهایت مسائل آموزشی. یک موضوع را انتخاب می‌کردیم و درباره آن دیگران از من سؤال می‌پرسیدند. حدس بزنید عنوان فهرستی که زنان می‌خواستند درباره آن صحبت کنند، چه بود؟ بله، مردان بود. 

معرفی نویسنده
عکس استیو هاروی
استیو هاروی
آمریکایی | تولد ۱۹۵۷

برودریک استیون هاروی، معروف به استیو هاروی، مجری، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین اهل ایالات متحده‌ی آمریکا است. او در اغلب برنامه‌هایش می‌کوشد تا روابط انسانی را به چالش بکشد؛ و در این راستا کتاب «مثل مرد فکر کن، مثل زن رفتار کن» را نیز منتشر نموده که طی سالیان اخیر با اقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان حوزه‌ی روانشناسی و موفقیت مواجه شده است. هاروی تاکنون شش جایزه‌ی روز امی، دو جایزه‌ی مارکونی و چهارده جایزه‌ی تصویر NAACP (انجمن ملی [حمایت از] پیشرفت رنگین‌پوستان آمریکا) را کسب کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه