دانلود و خرید کتاب طراحی و توسعه محصول استیون دی اپینگر ترجمه محمدرضا میگون پوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب طراحی و توسعه محصول

کتاب طراحی و توسعه محصول نوشته استیون دی اپینگر و کارل اولریج است که با ترجمه محمد‌رضا میگون‌پوری و دیگران منتشر شده است. این کتاب یکی از آثار مجموعه آینده پژوهی انتشارات انتشارات موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی است. 

مركز راهبری آينده پژوهی علوم و فناوری‌های دفاعی، به عنوان نخستين مركز رسمی آينده‌پژوهی كشور، فعاليت خود را در ميانه‌ سال ۱۳۸۳در بخش دفاعی آغاز كرده است. اين مركز در عرصه‌های زير فعالیت می‌کند:

مطالعه و پردازش محتواهای آينده و تحليل تبيين‌های گسترده انجام شده در خصوص آن و از اين منظر، به دست دادن تصويرهای مطلوب‌تر و كامل‌تری از آينده، به خصوص باز كردن تحولات پيش رو و ابعاد نوين آن.

در اين راستا، مركز به مطالعه و تبيين روندهای متنوع شكل‌دهنده به آينده؛ رويدادهای شگفتی‌آفرين؛ سناريوها و تصورات از شكل‌های گوناگون تعامل روندها و رويدادها در آينده؛ سياست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات امروز؛ و در نهايت قوانين و سنت‌های حاكم بر جهان هستی به عنوان بخش‌هايی از عناصر تشكيل‌دهنده آينده پرداخته است. در اين راستا مركز، به تناسب جايگاه خود در سلسله مراتب سازمانی، فعاليت ديده‌بانی و پايش محيطی خود را در دو حوزه متمركز كرده است :

الف. ترسيم صحنه‌های نبرد آينده

ب. ترسيم صنايع دفاعی آينده

شناسايی، كسب آگاهی و توسعه روش‌شناسی‌ها و مفاهيم مورد استفاده در آينده‌پژوهی، توسعه عمومی دانش آينده‌نگاری، طراحی و تدوين فرايندها و بسط تكنيک‌های گسترده و نوين آينده‌پژوهی و انتقال اين دانش به عنوان يک فعاليت توانمندساز، در سطح بخش دفاعی كشور.

انجام پروژه‌های بومی آينده‌نگاری در حوزه‌های مأموريتی و ارائه مشاوره به سازمان‌های صنعتی دفاعی برای تعريف و اجرای پروژه‌های آينده‌نگاری، به عنوان تأمين‌كننده مبنای تصميم‌گيری‌های امروز بوده و قطعاً در راستای توليد محتواهای آينده مطلوب و شكل بخشيدن به گفتمان آينده پرافتخار دفاع و اقتدار و سربلندی نيروهای مسلح خواهد بود.

درباره کتاب طراحی و توسعه محصول

این کتاب شرح دقیقی از فرایند نوین طراحی و توسعه محصول جدید است. کتاب حاضر نوشته اولریش و آیینگر، مجموعه‌ای از فنون جامع طراحی و توسعه محصول جدید را با هدف گردآوری کلیه وظایف بازاریابی، مهندسی، طراحی صنعتی و ساخت و تولید محصول، در یک بنگاه فراهم می‌سازد. روش‌های منسجم این کتاب، برنامه‌ریزی محصول، توسعه مفهوم، حل خلاقانه مسایل، تصمیم‌گیری گروهی و بهبود فرایند را در بنگاه‌های فناور تسهیل می‌کند. 

خواندن کتاب طراحی و توسعه محصول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۴۲ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۵۴۲ صفحه