دانلود و خرید کتاب رهبری استادانه ترجمه علی جوکار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رهبری استادانه

کتاب رهبری استادانه نوشته علی جوکار و سیده معصومه ناصر شیخ‌الاسلامی و بهزاد شوقی است. کتاب رهبری استادانه به خردی که در مدارس کسب و کار آموزش داده نمی‌شود می‌پردازد.

درباره کتاب رهبری استادانه

این کتاب سعی دارد کمک کند که ما از موفقیت‌ها، چالش‌ها و شکست‌ها به‌طور برابر درس می‌گیریم. بزرگترین نویسندگان این است که این کتاب الهام بخش رهبران مراقبت‌های بهداشتی باشد که در حال حاضر تلاش می‌کنند تا به استادانی فوق العاده تبدیل شوند.

استادانه اوج مهارت‌های رهبری است که برای رسیدن به نتایج استثنایی اعمال می‌شود. این رهبران متولد نمی‌شوند. آن‌ها با تجربه و به دست آوردن خرد تجمعی به این درجه از استادی می‌رسند. آن‌ها شنوندگانی عالی و یادگیرندگانی مادام‌العمر هستند. آن‌ها دارای شخصیت و کمال غیر قابل تغییر هستند. این کتاب کمک می‌کند تا به رهبری ایده‌ال در کسب و کارتان برسید

خواندن کتاب رهبری استادانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام صاحبان کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رهبری استادانه

تشویق مثبت، صبوری با سخنران و سؤالاتی برای استخراج اظهارات سخنران، راهکارهای موثر برای ترویج محیطی مثبت است که در آن گوش دادن رشد می‌کند. هنگامی که شنیدن موثر رخ می‌دهد، تصمیمات بهتری در پی خواهد داشت. گوش دادن موثر یک مهارت است. این امر اوج احترام است. این یک مهارت پایه برای رهبری استادانه است.

این رهبران یاد می‌گیرند تا با دقت به بیماران، کارکنان و پزشکان گوش فرا دهند. آن‌ها هر زمان که ممکن است، ارتباط برقرار می‌کنند. آن‌ها از دفاتر خود خارج می‌شوند و به اتاق‌های بستری و بخش‌های درمانی سر می‌زنند. آن‌ها با کارکنان ملاقات می‌کنند و به نگرانی‌ها و ایده‌های پزشکان گوش فرا می‌دهند. آن‌ها قدرت گوش دادن را درک می‌کنند و بر اساس آنچه یاد گرفته‌اند عمل می‌کنند. در یک کلمه، آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند.

قدرت گوش دادن

مدیرعامل جدید در مدت کوتاهی پس از ورود با یک چالش فوری مواجه شد و رهبری یک بیمارستان کوچک‌تر در جایی که دو بیمارستان داشت را بر عهده گرفت. سیستم بهداشت جهانی بیمارستان بزرگتری در شهر خریداری کرده بود و رهبران جامعه آشکارا نیاز به دو بیمارستان را مورد سوال قرار دادند.

مدیر عامل جدید به جای درگیر شدن در تاکتیک‌های نا امید کننده، اعلام کرد که بیمارستان می‌تواند با گوش دادن رشد کند. او یک شیوه فراگیر گوش دادن که بیماران، کارکنان، پزشکان و اعضای جامعه را درگیر می‌کرد را رهبری کرد. او با دقت به بازخورد و پیشنهادات گوش فرا می‌داد. او نقاط قوت و ضعف بیمارستان خود و بیمارستان‌های رقیب در سراسر شهر را یادداشت می‌کرد. با توجه به تجربه گوش دادن خود، او یک استراتژی ساده رقابتی برای تبدیل بیمارستان به یک شرکت خدماتی مشتری محور در سطح جهانی اتخاذ کرد. او ادعا کرد که "ما نباید رقابت کنیم، باید بهتر باشیم".

طی دهه آینده، بیمارستان کوچک‌تر توسعه پیدا کرد و بزرگتر شد. طی پنج سال، با رقیبش در سهم بازار برابر شد. در ادامه، بیمارستان رقیب را پشت سر گذاشت. در این تحول ده ساله، این بیمارستان با توجه به خصوصیت گوش دادن خود، رضایت بیمار ملی و جوایز اخلاقی کارکنان را کسب کرد و در عین حال حاشیه عملیاتی ۱۰٪ را به دست آورد. این داستان موفقیت نمونه‌ای خیره کننده از رهبری گوش دادن است که باعث تغییر نه تنها یک بیمارستان، بلکه گزینه‌های تحویل مراقبت‌های بهداشتی برای جامعه شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان