نظرات درباره کتاب وضع بشر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب وضع بشر اثر هانا آرنت

نظرات کاربران درباره کتاب وضع بشر

۴٫۰
(۲۵)
Hemmat
خانم ( آرنت ) در ایران شخصیت شناخته شده ای است. او با کتاب ( انقلاب ) در ایران پایش به دانشکده های علوم اجتماعی کشیده شد.اما بعدها نشان داد که علاقه به او و آثارش هم چندان بدون علت نبوده است. او نویسنده ای توانمند و دارای اندیشه است و با کتاب ( وضع بشر ) نشان داد که به وضعیت بشر امروز و ( انسانیت مدرن ) چندان آگاه و بیمناک است که پارادوکس پیشرفت صنعتی جهان و مولفه های این پیشرفت و عدم کنترل بشر بر پیامدهای رفتار خود او را بشدت نگران کرده است!!
tash8713
ببخشید کی کتاب (آخرین مصاحبه ها و دیگر گفتگو ها) اثر هانا آرنت رو داره
nikifarrokhi
اما ارزشمند.
Reza
چرا انقد گرون :|
Fatemeh.Idealistic
هانا آرنت فیلسوف و متفکر آلمانی تبار در سال 1906 در هانوفر آلمان متولد شد و در سال 1975 درگذشت. پاتریشیا آلتنبرند در کتاب فلسفه های هانا آرنت که نوشته خودش است میگوید: گویی پایداری جهان در دوام هنر به شفافیت می رسد و دلشوره جاودانگی، نه جاودانگی روح یا زندگی بلکه جاودانگی چیزی غیر فانی اما مخلوق دستان فانی، به شکی محوس حی وحاضر شده است تا بدرخشد و دیده شود، طنین افکند و شنیده شود، گفته شود و خوانده شود. در کتابخانه پدرم مشغول جستجو بودم که متوجه دو کتاب شدم، یکی نوشته هانا آرنت و دیگری نوشته شده درمورد هانا آرنت. کنجکاو شدم که ببینم در طاقچه هم از هانا آرنت کتاب موجود هست یا خیر که متوجه این کتاب جالب شدم.
minoo
چه خبرتونهههه ؟ چهههه خبرتونهههه ؟ حتی نصف قیمت چاپیشم نیس
Mash
شاهکار
کاملان
یک مرتبه این کتاب در طاقچه با تخفیف گذاشته شد که مجالی برای خریدش دست نداد. ممنون میشم یه آخر هفته این کتاب را مهمان تخفیف های خوبتون کنید.
جستجوگر
این کتاب محور نگاه آرنت به جهان بشریت است. وضع بشر از زمین که در دهه پنجاه میلادی همزمان با نوشتن کتاب، اولین ماهواره به فضا پرتاب شده بود و موقعیت نگریستن به زمین، خاستگاه انسان، از زاویه ایی دیگر فراهم شده بود. آرنت بر دسترنج انسان متمرکز است و مرحله متعالی انسان را در عمل acitva می داند و آن را با زحمت labor که فعالیت مدام جهت ضروریات زندگی است و ساختن fabor تمییز می دهد و بخش زیادی از کتاب است. بحث میرایی انسان و میرایی دسترنج او یا نامیرایی آن. و تفاوت بین امر عمومی و امر خصوصی را در این سه محور میداند. زحمت یا ساختن یا عمل. تعریف امر اجتماعی بین این دو و امر سیاسی را هم می پردازد که سیاست در حیطه عمل جای می گیرد. نظریه ورزی و تفکر هم باید به مرحله عمل برسد. ترجمه خوب است اما می توانست روان تر باشد و از واژگان بهتر و اصیل تری استفاده شود. مجموعا برای کسانی که در حیطه فلسفه سیاسی مطالعه می کنند، مطالعه این کتاب قبل از حیات ذهن آرنت، ضروری است.
m.a.m
ممنون طاقچه این کتاب واقعا عالیه
Han
ممنون از ترجمه عالی دکترعلیا. لطفا باتخفیف قراربدهید.
mehraneh
خوب بود دستتون درد نکنه
بیات
بییییی نظییییر

حجم

۶۳۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹۰ صفحه

حجم

۶۳۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۴۹۰ صفحه

قیمت:
۱۴۵,۰۰۰
۸۷,۰۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد