نظرات درباره کتاب اتحادیه ابلهان و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب اتحادیه ابلهان اثر جان کندی تول

نظرات کاربران درباره کتاب اتحادیه ابلهان

۳٫۶
(۱۷۱)
Ehsan Hadinejad
شبیه به تماشای یک فیلم جذاب
کاربر ۱۴۲۷۷۵۳
خیلی خیلی مسخره. اصلا ارزش خواندن ندارن. قیمت اش هم چه در نسخه چاپی و چه در نسخه دیجیتال بسیار بالا و غیر معقوله
ارسلان
شاید من در زمان نامناسبی با این کتاب برخورد داشتم ولی با وجود همون تجربه میتونم بگم برای من جذاب نبود. شما وقتی کتاب رو شروع میکنید با حجم عظیمی از تعریف و تمجید نسبت به کتاب و نویسنده رو به رو میشید که خود این موضوع ممکنه توقعات شما رو بالا ببره؛ یکی از این تعریف ها و تمجیدات وقتیه که پیمان خاکسار یکی از مترجم های محبوبمون گفته: «این بهترین کتابیه که ترجمه کردم.» همونطور که احتمالا خود شما هم میدونید، پیمان خاکسار کم کتاب خوب ترجمه نکرده؛ پس من با اشتیاقی وصف نشدنی کتاب رو شروع کردم ولی به مرور ناامید شدم. ناگفته نماند که کتاب به مرور بهتر میشه ولی من همچنان برای معرفی اون به کسی مطمئن نیستم. شاید یکبار دیگه در یه زمان دیگه که بیام و دوباره بخونمش نظرم عوض شه ولی الان بعد از گذشت ۶ ماه از مطالعه اش همچنان دید منفی بهش دارم. پ.ن: شخصیت اصلی داستان اگر در دنیای واقعی حضور داشت قطعاً بازیگر کاراکتر اد کمپر در سریال mindhunter می بود.
ahmad
کتاب رو بصورت چاپی خوندم حین مطالعه کتاب خیلی حرص خوردم پر از شخصیت هایی که بیمارن😵‍💫 و برای کاراشون دلایل مسخره میارن البته بی شباهت به ادم های اطرافمون و گاهی توجیهاتی که برای کارامون میاریم هم نیست🤨
mojtaba
یکی از بهترین رمان‌های طنزی بود که تا به امروز خوندم، عنوان کتاب بسیار مناسب و مرتبط با محتوای کتاب هست. ترجمه کتاب هم بسیار شیوا و روان بود. به علاقه‌مندان به این کتاب، کتاب‌های "جزء از کل"، "سفر به انتهای شب" و "عامه پسند" را پیشنهاد می‌کنم.
T latifi
شکر فورتونا که این کتاب رو خوندم 😁😁 عااااالیه 👌👌🌷🌷
ヽ( ´¬`)ノپری
من به شخصه،لذت نبردم بازهم سلایق متفاوته
Avic
واقعا که رحم ا... من قرأ الفاتحه مع الصلوات برای نویسنده‌ی کتاب که در واقع نمرد، بلکه کشتنش...
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
با خواندن کتاب از ته دل خواهید خندید ولی واقعا کتاب فراتر از کمدی هست. ترجمه من رو شگفت زده کرد، بی‌نهایت دلنشین.
خورشید خانم
کتابی جذاب که الحق اسم خوبی هم براش انتخاب شده. من هم نسخه چاپی کتاب رو خوندم و هم نسخه صوتی رو گوش دادم.
رابرت
واقعا کتاب قشنگی بود خیلی حال کردم یعنی بعضی جاهاش ادم میتونست حس کنه شرایط رو
کاربر ۲۷۵۸۵۶۶
ایگنشس شخصیت اصلی داستان آدم تنبل و بی خاصیتیه و در برخی از بخش های کتاب آنقدر حرص آدم رو درمیاره که می خوای کتاب رو بکوبی به دیوار، ولی کتاب واقعا فوق العادست .
محسن حرمی
کاش صوتی این کتاب هم منتشر میشد... اولین نفر میخریدم و هدیه میدادم به دوستانم
shabnamfaani
حال به هم زن. البته این کتاب از جمله کتابهاییه که یا ازش خیلی خوشت میاد و یا ازش متنفر می شی. این کتاب با ناتوردشت مقایسه شده که به نظر من در حق ناتوردشت ظلم شده. اون جمله ای که به عنوان بریده کتاب توسط دوستان گذاشته شده: «وقتی نابغه ای متولد می شود.... » اون جمله عاریه ایه که نویسنده کتاب از جاناتان سوییفت، نویسنده گالیور گرفته.
مجتبی سعیدی
چرا از ۲۳ کردید ۳۳ بعد ۳۰ درصد تخفیف دادید؟!؟! ستاره ام فقط به خاطر کتابه
طاغی
کتاب واقعا خوبیه... از اون جالب تر ماجرای نویسنده و نحوه انتشار کتاب و برنده شدنشه...
Mozafar
تا نصفه کتاب اومدم یه مشت چرت و پرت ! واقعا حیف پول و وقتی که صرفش کردم... دوستایی که کامل خونده‌ن، تا اخرش همین‌طوریه ؟؟؟
Shadi
کتاب خاصیه تو معرفی نوشته شبیه ناطوردشت ولی به نظرم شباهتی نداشت تا اواسط کتاب داستان جذابیتی نداره ولی اگه صبر کنی تو ده درصد اخر کتاب نتیجه صبرتو میبینی کتاب طنزه ولی طنزی که خنده نداره پوزخند تلخ شاید
Sadegh
کمدی بودن اثر واضح و قابل فهم هست و لبخند به لب میاره، که صدالبته ترجمه‌ی خوب و پانویس‌ها بی تأثیر نبوده. انتظار داشتم نگاه نقد و طنزآمیزی که کاراکتر اصلی به جامعه مدرن داره بیشتر می‌بود. پایانش برای من نامفهوم و ناقص بود. حاوی اسپویل: بنظرم داستان ایگنیشس با میرنا در فصل آخر خیلی ناگهانی و دور از انتظار بود، که اگر کمی ذهن خواننده آماده‌‌ی این دیدار می‌شد و ادامه‌ی این دیدار و اتفاقات احتمالی پس از اون هم شرح داده میشد میتونست اثر جذابتری بشه با پایانی تاثیرگذار.
کاربر ۳۰۷۸۰۲۳
فکر نمیکردم میشه همزمان شیفته و متنفر از کارکتری در کتاب شد. بی‌نظیر بود!

حجم

۴۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۷ صفحه

حجم

۴۳۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۷ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان