نظرات درباره کتاب ساندویچ ژامبون و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ساندویچ ژامبون اثر چارلز بوکوفسکی

نظرات کاربران درباره کتاب ساندویچ ژامبون

۳٫۸
(۸۰)
zoha.mc
دیوانه وار مینویسه بوکوفسکی و همینش باعث شده عاشقش بشم. شخصیتای کتاب اگه تو دنیای واقعی باشن منزجر کنندن ولی وقتی داستانشونو میخونم واقعا لذت میبرم و به نظرم این اوج هنر نویسندس.
1984
از همون ابتدا متوجه جذاب بودن و فضاسازی قشنگ نویسنده خواهید شد. هم خنده میاره هم گریه هم فکر. برخلاف کتاب جنوب بدون شمال که ی مشت داستان چرت توش اومده.
کاربر ۳۱۵۹۱۰۳
بهترین رمانی بود که تا به حال خوندم...
sh kh
لحن بوکوفسکی در کتاب هزارپیشه ترجمه درساهاکیان رو در این کتاب گم کردم، کتاب هزارپیشه رو با این ترجمه که میخوندم تازه زبان بوکوفسکی رو حس کردم اون هم بعد از چند کتابی که با سانسور و تحریف زیاد خوندم اونجا درساهاکیان میگه که زبان بوکوفسکی زبان کوچه بازاریه ولی اینجا چیز دیگری بود و متفاوت و زیاد به دل من نچسبید البته مترجم تا جایی که مجاز بود و تونسته بود قضایا رو توضیح داده بود.
Raskolnikov
عالی دو بار خواندم و صوتیشم از نوار گوش دادم
shbi
من خیلی خیلی دوووووسش داشتم،هرچند ک واقعا همش سانسور بود..
Tohid Hosseinpour
بد نیست راجع به یه پسر ه که اعتماد به نفس نداره و گوشه گیره خانواده درست و حسابی نداره جالبم نبود بدم نبود زیادی سانسور شده
میم.کاف
اگر کتاب زبان اصلی رو بخونیم خیلی بهتره چون همش سانسور شده
کاربر ۵۰۷۱۴۹۵
باسلام میخوام یه رمان خوب ایرانی معرفی کنم. رمان " همه چیز تمام" نوشته علیرضافنایی از نشر سیب سرخ. مطالعه این رمان رو از دست ندیدن. عالیه.
Hesam Ashoor
خود داستان و کتاب که بی نظیره از بوکوفسکی چیز دیگه‌ای هم انتظار نمیره ولی ترجمه و سانسور هایی که اتفاق افتاده واقعا آزار دهنده است
Kourosh Moradian
فقط یک کلمه استثنائی
vasili
اگر خودتون رو دوست دارید زبان اصلیش رو بخونید
Merry
کتاب خوب همراه با سانسور در حالی که شخصیت داستان از خیلی از ماها مقاومت بیشتری از خودش نشون میده. خیلی تلخ ... خیلی سیاه ... خیلی پوچ انگارانه ... و البته میتونه مخاطب رو در خصوص این تهی بودن این دنیا از معنی مجاب کنه ... اگنوستیک :) چه اصطلاح جالبی ...
Azin p
غرق سانسور
وحید نجفی
از بوکوفسکی اول این کتابش را بخوانید و بعد هزار پیشه چرا که انگار ادامه ی هنری ست. البته عامه پسند هم در کنار ساندویچ ژامپون عالی ست. و چند بار سانددیچ ژامبون را خواندم... هر بار تازه تر از قبل بود ..
.sasan.
آخرش خیلی خیلی بد تموم شد
❦︎𝑭𝒂𝒓𝒏𝒂𝒛❦︎
زندگینامه چارلز بوکوفسکی، سانسور زیاد داره ولی طوری ترجمه شده که قابل فهم هست، در کل خوب بود.
shogun
من نسخه چاپی کتاب و گرفتم بعدش دیدم تو کامنت ها خیلی ترجمه کتاب هیت گرفته بخاطر همین پی دی اف نسخه اصلیو ریختم تو دکستاپ و تصمیم گرفتم پارت به پارت ترجمه و نسخه اصلیو باهم برم جلو و الان تقریبا صد صفحه مونده تموم بشه و باید بگم ترجمه عالیه و دارن کم لطفی میکنن بچه ها در مورد سانسور باید بگم درسته سانسور داره ولی تو ۷۰ درصد مواقع با جمله ها و اصطلاح های کوچه بازاری ایرانی کار و در آوردن و شما اگه ۴ تا فیلم بدون سانسور دیده باشی یا بچه خونگی نباشی راحت متوجه میشی بعدش شما واقعا انتظار دارید مترجم کلمه کلمه ترجمه کنه؟ بابا تو کشوری زندگی میکنیم که برای تبلیغ شامپو خانومه با روسری میره زیر دوش حموم شامپورو میزنه به روسریش لطفا یجور هیت ندید یکی از خوندن کتاب منصرف بشه
reyhan
لطفا اونایی که خوندن نظر بدن چطور کتابیه
wandering guy
برا منکه داستان جذابی داشت. شما هم اگه میخاین این کتابو بخونین توصیه میکنم تو تلگرام اسم کتابو سرچ کنین و نسخه صوتی کتابو بهمراه زبان اصلیش بزارین جلوتون تا هرجا که داستان مبهم شد، از رو pdf زبان اصلش بگیرین چه اتفاقی افتاد.
محمد دانشجو
یکی دیگر از اثار سطحی ادبیات نوشته‌ی چارلز پوکوفسکی عوام پسند.

حجم

۲۸۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۲۸۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۱۱۳,۰۰۰
تومان