نظرات درباره کتاب غرب چگونه غرب شد؟ و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب غرب چگونه غرب شد؟ اثر صادق زیباکلام

نظرات کاربران درباره کتاب غرب چگونه غرب شد؟

امتیاز:
۳.۰از ۱۲۴ رأی
۳٫۰
(۱۲۴)
ع.ث
ایشون یک کلمه را تکرار می کنند نگاه های ایدئولوژی زده به غرب. خب نگاه شما هم ایدئولوژی زده است نگاه شما می گوید غرب را باید آنگونه که هست ببینیم آنها هم همین ادعا را دارند در مقام پاسخ هم آنها هم مواقع تاریخی را بررسی می کنند. چه فرار رو به جلویی می کنید برای اثبات مدعاهایتان!
بهار
رنسانس در شکل گیری انسان امروزی نقش دارد
Rose water
ساده و روان برای هر سطحی میتونه مفید باشه و جذاب من که واقعا خیلی خوشم اومد.
میم عین
کتابی است که باید خوانده شود چون جزو محدود کتابایی بااین دید به غرب نگاه میکنه که به نظر من به واقعیت نزدیکتره
RezaKarimi
عالی و عالی و عالی و نیااااز برای همه!
سلام!
الحمدلله رئیس جمهور محبوب آقای زیباکلام که در زمینه سیاست های کلان اقتصادی و سیاسی موافق با تفکرات ایشون بودند، در انتخابات 92 و 96 رای آوردند و بالاخره مملکت ما با کدخدا مذاکره کرد و مسیر پیشرفت و توسعه رو پیمود. خدا روشکر که رئیسی رای نیاورد که دلار 8 تومن نشود! یا پراید 40 میلیون نشود! خدا رو شکر که در مملکت ما دیوار نکشیدند، قیمت ارز لحظه ای عوض نشد، و ما امروز در ظل تفکرات دکتر زیباکلام، تئوریسین آقای روحانی در شادی و خوشی به سر میبربم و اقتصادمون از اقتصاد آلمان هم بهتر شده! خدا رو شکر که تندرکها و دلواپسان رای نیاوردند، خدا روشکر که مسیر اعتدال، تدبیر و امید را پیمودیم! شما این پیام رو فروردین 96 نوشتید، و من این پیام رو در اسفند 99 دارم مینویسم! امروز میتوانید مشاهده کنید که تئوری های زیباکلام چه بر سر اقتصاد کشور آورد!
reza
کتاب ارزشمندوراهگشادر مسیر شناخت ناکامی هامون توسعه در کشور مان
سلام!
مطلب شما برای 5سال پیش است و من 5سال پس ار نگارش مطلب شما پیام میگذارم امروز بیش از هر روزی مشخص شده که این تئوری های امثال آقای زیباکلام است که مسبب ناکامی های توسعه کشورمان میباشد. آقای دکتر زیباکلام که میفرمایند سلول سلول بدن من لیبرال است، تئوریسین دولتی هستند که 8 سال با اجرای لیبرالیسم بلایی بر سر کشور آورده اند که امروز همه مردم مسبب آن را نفرین میکنند.
ابوذر
کاش یک نفر پیدا می‌شد متن کتاب رو خلاصه می‌کرد و کنار کتاب اصلی قرار می‌داد. کتاب خوبیه، ولی پر از حشویات ه.
m.a.m
واقعا خوب بود پیشنهاد می کنم حتما مطالعه کنید
کاربر ۲۸۰۴۰۲۴
چطوره که اینجور کتابا رو میذارید ولی کتاب غرب زدگی جلال آل احمد رو نه؟😏
ali taba
چیزی که در کتاب جا افتاده همین چگونه غرب شدن غرب است. کتاب نه فهرست منابع دارد نه نام نامه. نه اصلا نامی از یک منبع دیگر آمده. مقاله ای است که طولانی شده و در قالب یک کتاب درآمده. خلاصه ی مختصر و گزینش شده تاریخ غرب است. چنین کتاب بی ثمری از زیباکلام بعید بود.
فرشید
با سلام جای کتابهای دکتر زیبا کلام در طاقچه خالی است
Amirr
کتاب میتونس کم حجمترو روونتر باشه با ابن حال خوبه. وضعیت مملکتمون رو میشه از نظرات فهمید وقتی قشر ب اصطلاح کتابخونمون انقد تعصبی و بی فکر رفتار میکنن انقدر عقب افتادگی حقمونه !
جوزف
بسیار عالی توسعه و رشد جوامع غرب را نشان میدهد...
حجت
اگه دوست دارید بدونید غرب چطور غرب شد...به جای خوندن این کتاب....سریال کثیف اما بسیار زیبای بازی تاج و تخت رو ببینید. یک دوره کامل غرب شناسی یه. به نظرم مفیدتره.
reza
نویسنده بدبخت یه مشت مزخرفات که همون خودتحقیری های وجودی خودش بود را نوشته و نسبت داده به کل ملت همیشه از این بدبخت های خودتحقیر توی تاریخ وجود داشتند
Rayan
چقدر بوی عقب موندگی وکج فهمی و اصول گرای متعصب جماعت میده این کامنت ها ادم حالش بهم میخوره اقا ما الانم پادشاه داریم چرا قبول نمیکنید به هر حال همینه که ما این جاییم و ژاپن وکره ی جنوبی یه جا دیگه انسان تجربه کسب میکنه من الان که این کتاب و خوندم 19 سالمه جالبه من قبول میکنم اون ادمایی که میگن این اقا افراطی حذب باده و..... به جمله ی اول من روجوع کنن این اقا 72 سال سن داره خوب تو 18 سالگی یه جور بوده الام هم که استاد دانشگاه یه جوره من یاد گرفتم ادم با یه لبخند میتونه کاریزما بشه جای دوستاش ویا هر کی دیگه 40 وخرده ای سال به دنیا اخم کردیم ما با همسایه های خودمونم قهریم یعنی چه هر چند از نظر من اصلاح طلب جماعت عروسک خیمه شب بازی تو این مملکت اما بین بدو بدتر باید یکی رو انتخاب کرد من فکر میکنم اونای میگن اقا حذب باده وفلان وفلان اول زندگی نامشو به خونن بعد کتاباشو من قبولش دارم واقا که
سلام بر حاج قاسم
قبول داشته باشید اما من هیچ وقت لیبرال های عاشق غرب را قبول نخواهم داشت اگر شاه هم داریم به برکت رای جمع کردن جماعت غربگرا از ملت است
سفیر
۴۰ سال تقریبا از انقلاب گذشته اگه الان ۷۲ سالش باشه میشه تقریبا ۳۲ سالگیش نه ۱۸ سالگیش
کاربر ۱۴۰۶۶۶۴
حزب

حجم

۲۹۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۹۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۷۲,۵۰۰
۳۶,۲۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد