بریده‌های کتاب صورتت را بشور، دختر جان!
کتاب صورتت را بشور، دختر جان! اثر ریچل هالیس

کتاب صورتت را بشور، دختر جان!

ای دوست عزیز و ارزشمندم، این نکتهٔ مهمی است چون می‌خواهم بدانی که همهٔ ما کم‌وکاستی‌هایی داریم. اما باوجوداینکه من بارها و بارها و بارها شکست می‌خورم، نمی‌گذارم که شکست مرا از رسیدن به هدفم بازدارد. هنوز که هنوزه، هرروز صبح که از خواب بیدار می‌شوم، سعی می‌کنم به نسخهٔ بهتری از خودم تبدیل شوم. بعضی روزها حس می‌کنم که به بهترین نسخه از خودم نزدیک‌تر می‌شوم. بعضی روزها هم هست که شام پنیر خامه‌ای می‌خورم اما موهبت زندگی این است که فردا شانسی دوباره داریم.
گربه ای در کتابخانه
نقل‌مکان، مسافرت و یا فرار کردن؟ این‌ها فقط مربوط به جغرافیا هستند. نقل‌مکان تو را تغییر نمی‌دهد، تنها کاری که می‌کند این است که منظرهٔ بیرون پنجره‌ات را عوض می‌کند. تو باید شاد بودن، قدردان و راضی بودن را انتخاب کنی. اگر هرروز این انتخاب را کنی، صرف‌نظر از اینکه کجا هستی یا چه اتفاقی در حال افتادن است، خوشحال خواهی بود.
f.r
اگر می‌خواستم زندگی‌ام بهتر ازآنچه در آن زاده شده بودم باشد، خودم باید آن را خلق می‌کردم.
گربه ای در کتابخانه
فقط خودتان این قدرت را دارید که زندگی‌تان را عوض کنید.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
نمی‌گذارم فکر کند داشتن یا نداشتن شغل به میزان تعهد او به همسرش یا به میزان عشق او به بچه‌هایش ربط دارد... یا اینکه باید بین این‌ها یکی را انتخاب کند.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
نقل‌مکان تو را تغییر نمی‌دهد، تنها کاری که می‌کند این است که منظرهٔ بیرون پنجره‌ات را عوض می‌کند. تو باید شاد بودن، قدردان و راضی بودن را انتخاب کنی. اگر هرروز این انتخاب را کنی، صرف‌نظر از اینکه کجا هستی یا چه اتفاقی در حال افتادن است، خوشحال خواهی بود.
samane
اینکه برای بقیه سخت است کلیت مرا تحمل کنند، دلیل نمی‌شود با نیمی از خود زندگی کنم.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
«اگر قرار باشد به خاطر همهٔ اتفاقات بد زندگی‌تان روزهای سخت را مقصر بدانید، پس بهتر است برای اتفاقات خوب هم آن‌ها را مقصر بدانید!»
گربه ای در کتابخانه
تنها چیزی که بدتر از دست کشیدن است، این است که بگویی کاش دست نکشیده بودم.
گربه ای در کتابخانه
گاهی انتخاب ما برای رفتن، حتی اگر به معنای شکستن دل خودمان باشد، می‌تواند مهم‌ترین کار ممکن برای عشق ورزیدن به خود باشد.
گربه ای در کتابخانه

حجم

۱۹۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۱۹۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۲صفحه بعد