بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ابتکار گورخر خالخالی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب ابتکار گورخر خالخالی اثر رافائل ژیوردانو

بریده‌هایی از کتاب ابتکار گورخر خالخالی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأی
۲٫۳
(۳)
عشقِ ناخواسته به اندازهٔ یک عطر بد، سردردآور و خفه‌کننده است.
mary
برداشت شما از جهان از طریق حواس پنجگانه صورت می‌گیرد. وضوح آن‌ها به اصلاح برداشت شما از واقعیت کمک می‌کند. برای این کار، خود را آموزش دهید تا بیش از پیش به تمامی صداهای اطراف گوش دهید، آگاهانه غذا بخورید، از زوایای مختلف نگاه کنید، تفاوت‌های ظریفِ بافت و تغییرات دما را زیر انگشتان‌تان احساس کنید. غنای احساسات و ادراکات حسی را زیر نظر بگیرید!
mary
وعدهٔ ترمینال مغز وسوسه‌انگیز است: ظاهراً هر شخص با تمرین روی خود، می‌تواند قابلیت‌های ناشناخته‌ای را کشف کند و شاید به خود فرصتی بدهد که با رضایت بیشتر، راهی بهتر و شایسته‌تر در پیش بگیرد...
mary
آیا جرئت دارید مغز راست خود را به چالش بکشید؟ هر روز در بازار گورخر خالخالی ترمینال‌های مغز کاملاً رایگان در دسترس شما
mary
«می‌توان جهان‌ها را جابجا کرد.»
mary
داشتن گوش شنوا چقدر می‌تواند خوب باشد.
mary
این نیروی ویژهٔ بی‌حرکتی در دی‌ان‌ای نوجوانان، کاملاً مشابه دی‌ان‌اِی صدف صخره بود. صخره همیشگی آرتور اتاق خواب و کامپیوترش است. جولیا فکر می‌کند: «از سرش می‌افته» و همان‌قدر به این حرف باور دارد که به وجود فرازمینی‌ها... در حال حاضر، ترجیح می‌دهد این نگرانی‌های ناخواستهٔ موسفیدکنِ مربوط به فرزندان را کنار بگذارد و روی موارد مثبت تمرکز کند
mary
. فقط یک مادر در تاریکی بیدار می‌ماند تا مراقب فرزندش باشد، حتی وقتی که ناامیدش کرده است.
mary
چرخ جهنمیِ مصرف افراطی! بیشتر داشتن. بازهم بیشتر. این بی‌معنیه! تلاش مذبوحانه و کوبیدن بر طبل توخالیه. مطالعات نشون می‌دن بعد از دستیابی به سطح مشخص و درستی توی زندگی، سطح خوشبختی متناسب با ثروت بالا نمی‌ره. اگه ۳۰ درصد بیشتر از حدِ امرار معاش درآمد داشته باشیم، ۳۰ درصد خوشحال‌تر نیستیم.
mary
«اشیای محرکِ» من بخشی از همین رویکرد نمادین‌اند. اون‌ها باید مردم رو وادار کنند «دیوارهای ذهنشون رو به عقب هل بدن»، رویاهای بزرگ‌تر ببینند و خواسته‌هاشون رو عملی کنند.
mary

حجم

۲۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

حجم

۲۷۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۰ صفحه

قیمت:
۱۳۷,۰۰۰
۶۸,۵۰۰
۵۰%
تومان