بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی اثر الن کلین

بریده‌هایی از کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی

نویسنده:الن کلین
انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۴.۱از ۳۷ رأی
۴٫۱
(۳۷)
زندگی شما حاصل انتخاب‌های شماست. چه این انتخاب‌ها آگاهانه باشند چه ناآگاهانه. اگر بتوانید اختیار فرآیند انتخاب کردن را در دست بگیرید، می‌توانید بر همهٔ جنبه‌های زندگی‌تان تسلط یابید. می‌توانید به آزادی‌ای برسید که ناشی از به‌دست گرفتن سررشته امور خویشتن است.
Mahshid
به نقل از کارنگی آمده بود وقتی ما از دیگران متنفر می‌شویم، به آنان نیرویی مضاعف می‌دهیم و به آنان امکان می‌دهیم که در خواب ما، اشتهای ما، فشارخون ما، سلامت ما و خوشبختی ما تأثیر بگذارند.»
sepideh
در هیچ اندیشه یا عملی معنای نهفته‌ای وجود ندارد. شما هستید که برای همه چیز معنایی در نظر می‌گیرید.
زینب دهقانی
من از مشرب خوش زیگ‌زیگلار لذت می‌برم که گفت: «مردم می‌گویند که انگیزه دوام ندارد. بسیار خب، حمام کردن هم دوام ندارد. به‌همین‌دلیل است که ما حمام کردن روزانه را توصیه می‌کنیم.» همهٔ ما نیاز داریم که زندگی را هشیارانه بگذرانیم. کتاب «نمی‌توانی روز مرا خراب کنی» به شما انگیزه‌های روزانه می‌دهد تا زندگی شادتری داشته باشید. زندگی‌تان پر از الهام باشد.
زینب دهقانی
وقتی ما از دیگران متنفر می‌شویم، به آنان نیرویی مضاعف می‌دهیم و به آنان امکان می‌دهیم که در خواب ما، اشتهای ما، فشارخون ما، سلامت ما و خوشبختی ما تأثیر بگذارند.»
Saeed
به ما می‌گویند پدر، خواهران، برادران و معلم‌تان را سرزنش کنید، اما هیچ‌گاه خودتان را سرزنش نکنید. هرگز چیزی تقصیر شما نیست و این در حالی است که همیشه تقصیر شماست. اگر قرار است کسی تغییر کند، شمایید که باید تغییر کنید. کاترین هپبورن
Saeed
از خود بپرسید: امروز چگونه مهربان بوده‌اید؟ با مهربانی خود دنیا را تغییر بدهید.
Sharifeh
توجه داشته باشید هیچ‌چیزی ابدی نیست. این نیز بگذرد.
Sharifeh
نوشتن کاری ساده است. تنها کاری که انجام می‌دهید این است که روی کاغذی سفید کارتان را آغاز می‌کنید و آن‌قدر ادامه می‌دهید که خون از پیشانی‌تان چکّه کند. جین فاولر روزنامه‌نگار
mahdis804
تاریخچه زندگی‌تان سرنوشت شما نیست. آنچه بر شما گذشته است، آنچه برای آن تقلا و تلاش کرده‌اید، تعیین‌کننده نیست که شما در آینده چه کسی خواهید بود، مگر آنکه شما چنین چیزی بخواهید.
مریم معراجی

حجم

۱۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان