بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی اثر الن کلین

بریده‌هایی از کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی

نویسنده:الن کلین
انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۴.۱از ۳۷ رأی
۴٫۱
(۳۷)
اگر سال‌ها بوده است که می‌خواستید به پاریس بروید و اکنون، به علت اعتصاب کارکنان فرودگاه پاریس، هواپیمای شما به ناچار در رم فرود آمده است و به نظر نمی‌رسد که دیگر بتوانید به پاریس بروید، امکان دارد بی‌اندازه نومید شوید، امّا اگر از وابستگی به پاریس دست بکشید و از زیبایی‌های شهر رم بهره ببرید، باز هم می‌توانید لحظه‌های بسیار خوشی داشته باشید و کی می‌داند، شاید هم در رم به شما بیشتر از پاریس خوش بگذرد.
سپهر
«وقتی کودک بودم، همه شب برای اینکه صاحب دوچرخه‌ای جدید شوم دعا می‌کردم. بعد فهمیدم کار خدا به این شکل نیست. رفتم دوچرخه‌ای را دزدیدم، سپس از خدا خواستم که مرا ببخشاید.»
A.A.Gh.1998
«مردم می‌گویند که انگیزه دوام ندارد. بسیار خب، حمام کردن هم دوام ندارد. به‌همین‌دلیل است که ما حمام کردن روزانه را توصیه می‌کنیم.» همهٔ ما نیاز داریم که زندگی را هشیارانه بگذرانیم. کتاب «نمی‌توانی روز مرا خراب کنی» به شما انگیزه‌های روزانه می‌دهد تا زندگی شادتری داشته باشید. زندگی‌تان پر از الهام باشد.
عبدالوهاب
«روزانه، هزاران نفر روی ترازو می‌روند تا از زیبایی و تناسب اندام خود مطمئن شوند. از روی ترازو پایین بیایید. ترازویی نیست که قدر و منزلت شما را نشان دهد. ترازویی ندیدم که محبّت شما را وزن کند، ترازویی ندیدم که زیبایی شما را وزن کند. «با در نظر گرفتن این موضوع، امروز به خود یادآور شوید که نه‌تنها باید از روی ترازو پایین بیایید، بلکه توفیق‌های گذشته و کنونی خود را جشن بگیرید. با دوستان و عزیزان‌تان بیشتر وقت صرف کنید، به چیزهای شادی‌آفرین زندگی خود نظری بیندازید.»
mehdi
اگر شما، تحت‌تأثیر عاملی بیرونی، پریشان هستید، تألم شما ناشی از خود عامل نیست، بلکه ناشی از برآورد شماست و شما از قدرتی برخوردارید که در هر زمانی که خواستید بر ضد آن طغیان کنید.
Sharifeh
«همه‌چیز را می‌توان از یک مرد یا از یک زن گرفت، امّا امکان انتخاب را نمی‌توان از کسی گرفت»
مهتاب حمزە
این کتاب شبیه باتری‌ای است که شارژش را از دست می‌دهد. این یک زنگ بیدارباش است که به شما می‌گوید لازم است روحیه‌تان را، هربار که ناراحت یا خشمگین هستید، شارژ کنید.
شهرزاد بانو😇
این کتاب شبیه باتری‌ای است که شارژش را از دست می‌دهد. این یک زنگ بیدارباش است که به شما می‌گوید لازم است روحیه‌تان را، هربار که ناراحت یا خشمگین هستید، شارژ کنید.
شهرزاد بانو😇
دیگران می‌توانند شما را تکان دهند، شگفت‌زده‌تان کنند، نومیدتان سازند، اما نمی‌توانند جلوی کار و اقدام شما را بگیرند. صرف‌نظر از اینکه در کجای زندگی هستید، صرف‌نظر از موفقیتی که دارید، همیشه می‌توانید کاری صورت دهید. همیشه امکان انتخاب دارید، همیشه می‌توانید کاری بکنید، و انتخاب‌تان می‌تواند قدرت باشد.
مریم معراجی
تامس ادیسون نیز در حادثه‌ای نه‌چندان خوشایند، چیزی خوشایند پیدا کرد. او، بر اثر یک آتش‌سوزی، همهٔ تجهیزات تولیدی‌اش را از دست داد. در جریان این آتش‌سوزی نزدیک به یک میلیون دلار سرمایه از دست داد و بسیاری از دست‌نوشته‌هایش که دربارهٔ اختراع‌های او بودند، سوختند. ادیسون در مورد خبر خوش این حادثه گفت: «لطف این آتش‌سوزی در این بود که بسیاری از اشتباه‌های من دود شدند و به هوا رفتند. حالا می‌توانیم از نو شروع کنیم.»
Arefe

حجم

۱۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
۱۶,۰۰۰
۵۰%
تومان