بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی اثر الن کلین

بریده‌هایی از کتاب نمی توانی روز مرا خراب کنی

نویسنده:الن کلین
انتشارات:نشر البرز
امتیاز:
۴.۱از ۳۷ رأی
۴٫۱
(۳۷)
پیش از آنکه چیزی را در زندگی خود تغییر دهید، باید بخواهید و برای تغییر آماده باشید. تکرار می‌کنم، پیش از آنکه چیزی را در زندگی خود تغییر دهید، باید بخواهید و برای تغییر آماده باشید. اوضاع به‌خودی‌خود تغییر نمی‌کند. برای تغییر دادن به انرژی نیاز داریم. اگر می‌خواهید چیزی به شکلی که هست نباشد، نخستین پرسشی که باید از خود بکنید، این است: «آیا می‌خواهم؟»
Ana
وقتی خانه ناتان رادیچ، یکی از ساکنان فلوریدا، مورد دستبرد قرار گرفت، دزدان از کنار تلویزیون و دستگاه وی‌سی‌آر و حتی ساعت رولکس گذشتند. امّا آنچه بردند، جعبه‌ای سفید بود که در آن پودرهای خاکستری رنگی به چشم می‌خورد. (این چیزی است که بعداً پلیس آن را تأیید کرد.) پلیس گفت که محتوای جعبه شبیه کوکائین بود و دزدان تصور کردند که به گنجینهٔ بزرگی دست یافته‌اند. کمی بعدتر ناتان جلوی دوربین‌های تلویزیونی قرار گرفت و به دزدان التماس کرد که آن جعبه را به او باز گردانند. او گفت که آن جعبه حاوی خاکستر جسد خواهرش بوده است. روز بعد، جسد هوچی پونس، دلال معروف موادمخدر، در کنار در خانهٔ ناتان پیدا شد. آن جعبهٔ سفید خاکستر خواهر ناتان نیز در کنارش بود. روی جعبه این یادداشت به چشم می‌خورد: «این بی‌همه‌چیز جعبه را به ما فروخت. می‌بخشید اگر ما مقدار زیادی از این خاکستر را به بینی کشیدیم، که درواقع خواهر شما بود. امیدوارم ناراحت نشده باشد. روز خوبی داشته باشید.»
گنگ خواب دیده
چیزهایی در این دنیا هستند که نمی‌توانید اختیار آن‌ها را در دست بگیرید. امّا آنچه را می‌توانید به آن تسلط داشته باشید، واکنش شما به آن رخدادهاست و این واکنش تعیین می‌کند چگونه روزی و چگونه زندگی‌ای خواهید داشت.
گنگ خواب دیده
گر یک‌دهمِ انرژی‌ای را که صرف شکایت و گِله‌گزاری می‌کنید، صرف حل مشکل می‌کردید، از چگونگی خوب شدن اوضاع حیرت‌زده می‌شدی
noorabady
مهربان بودن به آن معناست که وقتی ناراحت و آشفته هستید، خودتان را ببخشایید. ما از اشتباه‌های خود درس می‌گیریم. بدانید که گذشته، گذشته است. بیاموزید که چه اشکالی پیش آمد و چرا؟ اگر لازم است، اصلاح کنید، بعد رها سازید و به راه خودتان بروید. شین کاوی
Arefe
وقتی ما از دیگران متنفر می‌شویم، به آنان نیرویی مضاعف می‌دهیم و به آنان امکان می‌دهیم که در خواب ما، اشتهای ما، فشارخون ما، سلامت ما و خوشبختی ما تأثیر بگذارند.»
Arefe
روان‌درمانگرها به این نتیجه رسیده‌اند که ما همیشه خشم خود را بر سر کسانی تخلیه می‌کنیم که نزدیک‌ترین اشخاص به ما هستند. ما به آنان حرف‌هایی می‌زنیم که هرگز حاضر نیستم به غریبه‌ها بزنیم. شاید دلیلش این باشد که ما با آنان وقت بیشتری صرف می‌کنیم.
Arefe
با رها کردن همه‌چیز درست می‌شود. کسانی‌که رها می‌کنند دنیا را صاحب می‌شوند. اما وقتی تقلا و تلاش می‌کنند، دنیا فراسوی تصاحب کردن است. لائو تزو فیلسوف چینی
Arefe
رهایی یافتن از آنچه ما را ناراحت می‌کند آن‌قدرها ساده نیست امّا رها نکردن و دست نکشیدن ممکن است از این‌هم دشوارتر باشد.
Arefe
تا زمانی‌که همهٔ چیزها را آن‌طور که هستند نپذیرید، تا زمانی‌که ندانید دیگران را نمی‌توانید تغییر بدهید، نخواهید توانست جنبه‌های مثبت زندگی خودتان را بشناسید. تا زمانی‌که از جایی‌که هستید راضی نباشید، تا زمانی‌که از هر موقعیتی که در آن هستید خوشحال نباشید، هرگز شادمانی را احساس نخواهید کرد.
نسترن گشتاسبی

حجم

۱۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱۸۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان