بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چنین کنند مدیران؛ تمام آنچه نومدیران باید در مورد مدیریت بدانند | صفحه ۲۶ | طاقچه
کتاب چنین کنند مدیران؛ تمام آنچه نومدیران باید در مورد مدیریت بدانند اثر حسین علوی لنگرودی

بریده‌هایی از کتاب چنین کنند مدیران؛ تمام آنچه نومدیران باید در مورد مدیریت بدانند

انتشارات:نشر آماره
امتیاز:بدون نظر
مدیران باید با جدیت تمام و به طور منظم محتوای این صندوق‌ها را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند و طوری این کار را انجام دهند که افرادشان بفهمند مدیرشان به نظرات و ایده‌هایشان اهمیت می‌دهد.
هدی✌
بهتر است مدیر تازه کار یک صندوق پیشنهادات و ایده‌ها را در یکی از محل‌های عمومی شرکت قرار دهد و افرادش را تشویق کند تا نظراتشان را در آن قرار دهند.
هدی✌
نظر خواستن از کارکنان درباره مشکلات و راه‌های غلبه بر آنها هم دریایی از ایده‌ها را به سمت مدیر هدایت می‌کند و هم به روابط کاری اش با کارکنان حالتی دوستانه‌تر و سازنده‌تر می‌دهد.
هدی✌
یک مدیر موفق کسی است که جمله " تو در این باره چه فکر می‌کنی؟" را بارها در جریان مراوداتش با کارمندان شرکت به کار می‌برد.
هدی✌
مدیران با دقت و اشتیاق به سخنان و ایده‌های کارکنان شرکت گوش فرا دهند و خود را بی‌نیاز از آنها ندانند.
هدی✌
کاملا عاقلانه خواهد بود اگر مدیری که به تازگی بر مسند مدیریت تکیه زده از زیردستان امروز و همکاران دیروزش بخواهد تا ایده‌های خود را در اختیار او قرار دهند.
هدی✌
کارکنان یک شرکت یا سازمان در خط مقدم جبهه قرار دارند و بهتر از هر کسی می‌توانند به مدیران در مورد واقعیت‌های موجود مشاوره دهند
هدی✌
ایجاد تغییر و تحول را در ابتدا به موارد کوچک و جزئی محدود کنید تا پس از دریافت بازخوردهای لازم و سنجیدن شرایط به سوی تحولات بزرگ‌تر و بنیادین گام بردارید.
هدی✌
هنگامی که زمام مدیریت یک بخش، شرکت یا سازمان را در دست می‌گیرید حتما باید در برابر وسوسه ایجاد تغییرات بنیادین و همه جانبه در مقایسه با دوران مدیر قبلی مقاومت کنید و بکوشید تا از هر گونه تندروی و افراط در ایجاد تغییر و تحولات در سازمان خودداری نمایید.
هدی✌
موفقیت هر تیمی در انسجام و همراهی تمام اعضای تشکیل دهنده آن نهفته است و این وظیفه مدیر و رهبر تیم است که این فرهنگ را در درون تیم گسترش دهد و تمام کارکنان را به یک «ما» ی بزرگ و قدرتمند تبدیل کند که کسی را یارای رویارویی با آن نیست.
هدی✌

حجم

۲۷۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

حجم

۲۷۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان