بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چنین کنند مدیران؛ تمام آنچه نومدیران باید در مورد مدیریت بدانند | صفحه ۲۷ | طاقچه
کتاب چنین کنند مدیران؛ تمام آنچه نومدیران باید در مورد مدیریت بدانند اثر حسین علوی لنگرودی

بریده‌هایی از کتاب چنین کنند مدیران؛ تمام آنچه نومدیران باید در مورد مدیریت بدانند

انتشارات:نشر آماره
امتیاز:بدون نظر
تمرکز مدیر یک شرکت بر پیشرفت فردی به مانند امضای حکم مرگ شرکت تحت مدیریت او خواهد بود.
هدی✌
از شما به عنوان یک مدیر تازه کار این توقع می‌رود که آینده را همین حالا پیش‌بینی کنید و احتمالات مختلف را با دقت مورد کنکاش قرار دهید چرا که در غیر این صورت هم دچار روزمرگی خواهید شد و هم این احتمال وجود دارد که تحولات آینده بارها شما را غافلگیر و درمانده سازند.
هدی✌
یک مدیر باید به مسایل بلندمدتی چون جلب سرمایه گذاری‌های آتی و تصاحب بازارهای جدید فکر کند و نه فقط به تحقق اهداف کوتاه مدت و کوچک.
هدی✌
حتما زمانی را برای این برنامه ریزی‌ها و ترسیم افق‌های آینده اختصاص دهید.
هدی✌
آنچه از یک مدیر تازه کار توقع می‌رود توجه توامان به کمیت و کیفیت و منافع شرکت و مشتریان خواهد بود.
هدی✌
درگیر کردن خود در امور روزمره و غافل شدن از ارزش‌ها و اهداف اصیل شرکت یکی از خطاهای استراتژیکی است که بعضی از مدیران تازه کار دچار آن می‌شوند و کیفیت کارشان را از دست می‌دهند.
هدی✌
برای رسیدن به بهترین عملکرد بایستی بهترین نیروها را به کار گرفت، به آنها انگیزه و ارزش داد، اهدافی روشن و گاه چالش برانگیز را برای کارکنان تصویر کرد و بدین وسیله آنها را علاقه مند و تشنه کار کردن و پیشرفت نگه داشت و بخش قابل توجهی از اختیارات و مسوولیت‌ها را به افراد زبده سپرد. در چنین حالتی است که رسیدن به هر هدفی در سازمان، هر چقدر هم که پیچیده و دشوار باشد، امکان پذیر خواهد بود.
هدی✌
. یک مدیر موفق کسی است که بهترین کارایی و عملکرد ممکن را از اعضای تیم تحت رهبری اش به دست آورد و بدین وسیله اهداف مقرر سازمان را برآورده سازد.
هدی✌
وظیفه و کارکرد مدیران، نه صادر کردن دستورات و تنبیه خطا کاران بلکه فراهم آوردن زمینه‌ای مساعد برای دستیابی به اهداف است.
هدی✌
مدیر تازه کاری که می‌خواهد مسیر رشد و تعالی را با موفقیت طی کند، می‌بایستی درک روشنی از دلایل و اهداف خود برای مدیر شدن و چشم اندازهای آینده مدیریتی خود به دست آورد.
هدی✌

حجم

۲۷۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

حجم

۲۷۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۲۶
۲۷
صفحه بعد