بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب مثل بیروت بود | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب مثل بیروت بود اثر زهرا اسعد بلنددوست

بریده‌هایی از کتاب مثل بیروت بود

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۱۹۳ رأی
۴٫۴
(۱۹۳)
پدر همیشه می‌گفت این دست آشوب و آشوبگران بی‌رحم خودی نیستند؛ لیدر دارند و آموزش دیده‌اند و با برنامه‌ریزی از نقاط مختلف و آن طرف مرزها دور هم جمع می‌شوند تا به نام مردم آتش بزنند به جان ملت.
fa,3in
تا ماه‌ها شهرها بوی خون می‌دن. زیباست، نه؟
هفتصد و چهل و نه
کاش جسدم را در دریا بیندازند. من از چهاردیواری تنگ و تاریک می‌ترسیدم.
هفتصد و چهل و نه
در مورد خائن‌ها همیشه فقط شنیده و خونده بودم؛ مسعود کشمیری، صادق قطب‌زاده، بنی‌صدر اما تا حالا یه خائن رو از نزدیک ندیده بودم.
سادات
گاهی فراموشی مثل سیب سرخ هزار و یک خاصیت دارد؛ خصوصاً وقتی آنکه باید باشد دیگر نیست.
hiba
این دنیای مجازی هم خیلی خوبه ها! از این‌ور ما تولید می‌کنیم، از اون‌ور یه عده با چشم‌های بسته نشخوار می‌کنن. اصلاً شهر هرتی که می‌گن، همین دنیای مجازیه.
• Khavari •
و قسم به خستگی چشمانش که اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا
کاربTala khaleghi
این دختر انگار نمی‌دانست که دنیا پر است از پدرانی شبیه به نوح که فرزندانشان در ناخلفی به پسر نوح طعنه می‌زنند. انگار نمی‌دانست زیر پرچم همین آشوب‌ها، آقازاده‌هایی بر سینه می‌کوبند که شکم از سفرهٔ انقلاب پر می‌کنند اما دستی بر توبره دارند و دستی بر آخور.
کاربر ۳۷۴۳۹۲۸
این نسلْ نسل رسانه و اینترنته. می‌دونی چند تا مسئول، بازیگر، نویسنده، شاعر، خواننده و فوتبالیست توی خود کشور ایران دارن به طور مستقیم و غیرمستقیم برای تحقق اهداف ما و رهایی خلق با ما همکاری می‌کنن؟ فکر کردی جریان‌سازی‌های به قول شما ضدنظام و ضدمذهبی که از طریق بعضی مسئولین و سلبریتی‌ها صورت می‌گیره اتفاقیه؟ بعضی‌هاشون مثل خانمیا آقایبه طور مستقیم از ما دستمزدهای هنگفت دریافت می‌کنن تا محتوای مد نظرمون رو خوراک ذهن طرفدارهاشون کنن؛ هیچ کاری هم به راست و دروغ اخباری که بهشون می‌دیم ندارن، اون‌ها فقط پول‌شون رو می‌گیرن. سربازهای ما همه‌جا هستن.
ساونج مممود
حالا دلیل آشنا بودن صدایش را می‌دانستم. او همان بازیگر معروف بود که با هشتگ‌ها و پست‌هایش جنجال‌آفرینی می‌کرد؛ اسطورهٔ جریان‌ساز، هنرمند مردمی و دل‌سوز وطن. فردا که خبر دستگیری‌اش اعلام گردد، چه متن‌هایی دربارهٔ مظلومیت آقای بازیگر و پاپوش نظام برای انتقام از سلبریتی میهن‌پرست منتشر خواهد شد. بیچاره طرفداران خوش‌خیالش!
ساونج مممود

حجم

۲۴۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

حجم

۲۴۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۵۶ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان