بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ایلان ماسک | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب ایلان ماسک اثر اشلی ونس

بریده‌هایی از کتاب ایلان ماسک

نویسنده:اشلی ونس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۶۲ رأی
۴٫۲
(۶۲)
«در دوران دانشگاه به تمام این مسائل فکر کرده بودم. این‌ها داستان‌های ساختگیِ بعد از رسیدن به موفقیت نیستند. نمی‌خواهم فردی تازه‌به‌دوران‌رسیده به‌نظر بیایم یا یک‌فرصت‌طلب و یا شخصیتی مد روز که به‌زودی به فراموشی سپرده می‌شود. همچنین من یک سرمایه‌گذار نیستم، من دوست دارم تا فناوری‌های نوینی را بسازم که برای آینده کاربردی باشند.»
Amin
به‌دلیل حضور اوست که اکنون آمریکایی‌ها در مدرن‌ترین بزرگ‌راه‌های جهان رانندگی می‌کنند و دارای سیستم حمل‌ونقلی هستند که با هزاران ایستگاه شارژ انرژی خورشیدی مجهز شده است.
کاربر ۳۷۳۶۸۵۸
همسر سابق او جاستین می‌گوید: او هر آنچه را بخواهد انجام می‌دهد و لحظه‌ای برای رسیدن به آن تردید نمی‌کند. این‌جا دنیای ماسک است و بقیهٔ مردم دنیا در آن زندگی می‌کنند.
neda
او کسی بود که مسئولیت مشکلات را بر عهده می‌گرفت و برای حل آن‌ها هر کاری که از دستش برمی‌آمد، انجام می‌داد.
علی
ما با این نگرش بزرگ شدیم که توانایی انجام هرکاری را داریم.
علی
اگر آن زمان به وب‌سایت شرکت اسپیس‌اکس مراجعه می‌کردید این جمله توجه‌تان را جلب می‌کرد «توسعهٔ صنایع داخلی با افزایش دشواری‌ها و نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتر همراه است و مسیر دیگری منجر به پیشرفت‌های لازم برای دست‌یابی به فضا نمی‌شود.»
kia
یک‌بار دیگر هم سر کلاس علوم توجه همه را به مزایای انرژی خورشیدی جلب و استفاده از سوخت‌های فسیلی را سرزنش کرد. در کشوری که معادن زغال‌سنگ، بار اقتصادی کشور را به‌دوش می‌کشید، این نوعی توهین به مقدسات به‌شمار می‌رفت.
kia
به‌دلیل حضور اوست که اکنون آمریکایی‌ها در مدرن‌ترین بزرگ‌راه‌های جهان رانندگی می‌کنند و دارای سیستم حمل‌ونقلی هستند که با هزاران ایستگاه شارژ انرژی خورشیدی مجهز شده است. در آینده‌ای نه‌چندان‌دور اسپیس‌اکس هر روز موشکی را به آسمان می‌فرستد که ابزار، کالاها و همچنین انسان‌ها را به زیستگاه‌های فضایی برساند و مقدمه‌ای باشد برای حضور در مریخ.
kia
روزی نه چندان دور، ما می‌توانیم اطلاعات مغزمان را به کامپیوتر انتقال دهیم و درحالی‌که استراحت می‌کنیم، منتظر بمانیم تا الگوریتم‌ها کارشان را به‌درستی انجام دهند.
kia
ماسک یک گروه مستندساز اختصاصی استخدام کرده بود تا هرکجا که می‌رود با او باشند. این حرکت خودستایانه کسانی را که در اسپیس‌اکس شبانه‌روز زحمت می‌کشیدند، آزرده خاطر می‌کرد.
m.yoosef

حجم

۱٫۲ مگابایت

حجم

۱٫۲ مگابایت

قیمت:
۴۱,۰۰۰
۲۰,۵۰۰
۵۰%
تومان