بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ایلان ماسک | صفحه ۵ | طاقچه
کتاب ایلان ماسک اثر اشلی ونس

بریده‌هایی از کتاب ایلان ماسک

نویسنده:اشلی ونس
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۶۲ رأی
۴٫۲
(۶۲)
اما لحظاتی هم پیش می‌آمد که ماسک زیاده‌روی می‌کرد. هربار که ماسک در کنفرانس‌های مطبوعاتی به‌طور ضمنی اعلام می‌کرد طراحی موشک فالکُن کار خودش بوده، مهندسان شرکت ناراحت می‌شدند.
m.yoosef
«بشر از تنهٔ درخت اختراعات بالا رفته و با ساخت ابزاری مانند چرخ، الکتریسیته، هواپیما، تلفن و ترانزیستور بزرگ‌ترین شاخه‌ها را پشت سر گذاشته است. اکنون ما در بالاترین نقطهٔ درخت، به یکی از شاخه‌های انتهایی آویزان شده‌ایم و تنها درحال بازسازی اختراعات قبلی هستیم.»
سید رضا حسینی
در زمانی که هزینهٔ فرستادن یک محمولهٔ ۲۵۰ کیلوگرمی به فضا معادل ۳۰ میلیون دلار بود، ماسک قول داد تا محموله‌های ۶۳۵ کیلوگرمی را تنها با ۶ میلیون دلار هزینه به فضا ارسال کند.
Amin
بعدها جاستین در یک مقاله برای ماری کلر اوضاع خود را این‌گونه شرح داد: «ایلان مدام نقاط ضعفم را به من گوشزد می‌کرد. من به او می‌گفتم که کارمندت نیستم بلکه همسرت هستم و جواب ماسک این بود که اگر کارمندم بودی حتماً اخراجت می‌کردم.»
Amin
این گروه فوق‌العاده از کارمندان پی‌پال به نام مافیای پی‌پال شناخته می‌شوند که در حال حاضر کم‌وبیش طبقهٔ قدرتمند حاکم بر سیلیکون‌ولی هستند و البته ماسک مشهورترین و موفق‌ترین آن‌هاست
Amin
یک سال بعد هنگامی‌که ماسک درحال رفتن سر قرار ملاقاتی با یک سرمایه‌گذار بود، به دوستش که در کنارش نشسته بود گفت: «محکم بشین و نگاه کن.» سپس پدال گاز را تا آخر فشار داد، لاین عوض کرد و ماشین شروع کرد به چرخیدن دور خود و چند ثانیهٔ بعد به کنار جاده برخورد کرد و دوباره به چرخش ادامه داد. شیشه‌ها شکستند، چرخ‌ها درآمدند و بدنهٔ ماشین به‌کلی آسیب دید. پس از اینکه ماشین متوقف شد ماسک رو به دوستش گفت: «قسمت طنز ماجرا اینه که ماشین بیمه نداره!» سپس هر دوی آن‌ها کنار جاده ایستادند تا یک تاکسی بگیرند و به قرار برسند.
Amin

حجم

۱٫۲ مگابایت

حجم

۱٫۲ مگابایت

قیمت:
۴۱,۰۰۰
۲۰,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۴
۵
صفحه بعد