بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب محدودیت صفر، آیین بخشش | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب محدودیت صفر، آیین بخشش اثر اولریک امیل دوپری

بریده‌هایی از کتاب محدودیت صفر، آیین بخشش

۳٫۷
(۳۸)
هواُ به معنای «ساختن» و پونو به معنای «درست» یا «راست» است. بنابراین پونوپونو به معنای «به طرز درستی راست» و بنابراین هواُپونوپونو به مفهوم «به‌درستی چیزی را به حالت راست یا صحیح درآوردن» می‌باشد. این‌که «چیزی را به طرز درستی به حالت صحیح خود بازگردانیم»
سارا شاه
آلوها تنها یک آموزهٔ اخلاقی دارد: هرگز آسیب نزنید، همیشه یاری کنید
سارا شاه
اکهارت تُله در کتابش، نیروی حال، می‌گوید «خبر خوش این است که شما می‌توانید خود را از ذهن‌تان آزاد کنید.» او به ندایی که همواره در سرِمان با ما سخن می‌گوید این‌گونه اشاره می‌کند: «صدا نظر می‌دهد، حدس می‌زند، قضاوت می‌کند، مقایسه می‌کند، شکایت می‌کند، عشق می‌ورزد، تنفر می‌ورزد و... صدا الزاماً مربوط به موقعیتی که در آن قرار دارید نیست؛
زینب دهقانی
متأسفم من عذرخواهی می‌کنم. من دریافته‌ام که رنج می‌برم و این من را با احساساتم مرتبط می‌کند. من دیگر مشکل را طرد نمی‌کنم، بلکه آن‌چه را قرار است یاد بگیرم، تشخیص می‌دهم. من یا نیاکانم (که با آن‌ها از طریق انرژی در ارتباطم، با انرژی و سنت به اندازهٔ تاریخ) خسارت‌هایی به‌بار آورده‌ایم. من می‌دانم کجا ایستاده‌ام و احساس پشیمانی دارم.
poyan
تنها یک گوشه از جهان وجود دارد که تو می‌توانی از بهبود آن اطمینان داشته باشی، و آن خویشتن خودت است.
کاربر ۵۳۴۸۹۳۳
اگر شخصی به‌خاطر اشتباهات گذشته‌اش خود را نبخشد و خود را گناهکار بداند، بیمار خواهد شد.
nasrin
ما چگونه می‌توانیم از پس توهم بی‌قدرتی و سکوت فداکارانه کاری کنیم؛ این دیدگاه که می‌گوید «در هر حال هیچ کاری از دست من برنمی‌آید!». من بخشی از این جهان هستم، وقتی خودم را تغییر می‌دهم جهان نیز تغییر می‌کند.
کاربر ۲۸۵۴۸۰۴
«هیچ بیماری غیرقابل درمانی وجود ندارد، بلکه تنها افراد غیرقابل درمان وجود دارند.»
کاربر ۲۸۵۴۸۰۴
درست همان‌طور که یک قطره از آب اقیانوس همهٔ مشخصه‌های شیمیایی و اجزای اقیانوس را در خود دارد، ما نیز در هشیاری خالص خود همهٔ صفت‌های خداوند را، هر چند در مقیاس کوچک داریم. ما در کیفیت مانند خداییم، اما در کمیت متفاوتیم
خوانا
هر مشکلی یک چالش است و یک تمرین یادگیری پیش روی ما قرار می‌دهد. ما از طریق هر چالشی رشد می‌کنیم،
sahar_k

حجم

۴۷۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۴۷۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان