بریده‌های کتاب محدودیت صفر، آیین بخشش
کتاب محدودیت صفر، آیین بخشش اثر اولریک امیل دوپری

کتاب محدودیت صفر، آیین بخشش

۳٫۷
(۳۸)
کمی به عقب تکیه دهید و به شخصی فکر کنید که با او مشکل دارید، شاید از او اجتناب می‌کنید یا حتی با او بحث می‌کنید. به درون خود عمیقاً نظر کنید و از قوی‌ترین احساس درون‌تان آگاه شوید. یک مشاهده‌گر باشید. این احساس را تا آنجا که می‌توانید با دقت توصیف کرده و مشاهده کنید. آن را در یک کلمه بگنجانید (مثلاً ترس، غصه، خشم و...). یک نفس عمیق بکشید و بگویید «این شخص هم درست مثل من... (احساس را نام ببرید) را تجربه کرده است. این شخص هم... (نام احساس) را درست مثل من تجربه می‌کند و من آن را با او حس می‌کنم. متأسفم. لطفاً من را ببخش. دوستت دارم. ممنونم.» لطفاً این تمرین را تکرار کنید و به دقت توضیحات مربوط به چهار جمله را یک‌بار دیگر بخوانید. سپاسگزارم. ‌‌
سارا شاه
خواندنِ کتاب خوب، به منزلهٔ همنشینی با مردم شریف است دکارت
زینب دهقانی
«هیچ بیماری غیرقابل درمانی وجود ندارد، بلکه تنها افراد غیرقابل درمان وجود دارند.»
کاربر ۱۵۵۳۹۴۴
تمرین هواُپونوپونو لطفاً صبح و شب جلوی آینه بایستید و ده بار جملات زیر را با تأکید تکرار کنید: متأسفم. لطفاً من را ببخش. دوستت دارم... (اسم کوچک‌تان). ممنونم.
کرم کتاب
پیش از این‌که خورشید غروب کند ببخش. ضرب‌المثل هاواییایی ‌‌
زینب دهقانی
لازم است هشیار شویم که ما خودمان بزرگ‌ترین موانع خود در زندگی‌مان هستیم! می‌گوییم که اعتماد داریم اما در واقع نداریم. می‌گوییم مشکلات‌مان را به خداوند می‌سپاریم اما هنوز به آن‌ها چسبیده‌ایم. وقتی نمی‌توانیم از فکر کردن به آن‌ها دست برداریم و غمگین و نگران می‌شویم، به خداوند نشان می‌دهیم که ما می‌خواهیم همه‌چیز را خود به‌تنهایی حل کنیم، چون به او ایمان نداریم. با این روش، جواب دعاهایمان را دریافت نمی‌کنیم چون ما «انتظاراتی» داریم. ما معتقدیم که می‌دانیم چه چیزی برای ما مناسب و عالی است، و وقتی از خداوند چیزی می‌خواهیم، تقریباً این کار را به شیوه‌ای دستوری انجام می‌دهیم. به او می‌گوییم چه می‌خواهیم و چگونه، چه‌رنگی، و در چه زمانی آن را می‌خواهیم.
poyan
من بخشی از این جهان هستم، وقتی خودم را تغییر می‌دهم جهان نیز تغییر می‌کند.
سارا شاه
اگر با دیگران با حس همدردی محض، بدون سرزنش یا تشویق برخورد کنید، آن‌ها برخورد تدافعی نخواهند داشت
banzi
دکتر لِن می‌گوید «هرگاه می‌خواهید در زندگی‌تان چیزی را بهبود دهید، تنها باید نگاه و توجه خود را به یک جا معطوف کنید، و آن درون خودتان است؛ و هنگامی که به درون خود می‌نگرید، با عشق بنگرید».
سارا شاه
انسان ضعیف نمی‌تواند ببخشد، بخشش خصیصهٔ انسان قوی است. مهاتما گاندی
rushan

حجم

۴۷۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۴۷۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد