بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ذهن، بدن، سرطان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب ذهن، بدن، سرطان اثر سدگورو جاگی واسودو

بریده‌هایی از کتاب ذهن، بدن، سرطان

گردآورنده:ویریا تیموریان
انتشارات:نشر علم
امتیاز:
۴.۳از ۱۵ رأی
۴٫۳
(۱۵)
چیز جدیدی از آن بیرون نمی آید زیرا آن چه آن را "ذهن من" می نامید، بواقع ذهن شما نیست. ذهن شما سطل آشغال اجتماع است. هر کس که سر راه شما قرار می گیرد، مزخرفاتی در مغز شما می کند و می رود.
Sajjad
هر آن چه که از آن بیزارید، بر ذهن تان چیره و مسلط می شود. ماهیت ذهن بدین شکل است که اگر بگویید: "من چیزی را نمی خواهم"، درست همان چیز ذهن شما را تسخیر می کند. هیچ چیزی از ذهن کم نمی شود، هر آن چه هست فقط جمع و ضرب است (فقط اضافه می شود). نمی توانید با فشار و اجبار چیزی را از ذهن بگیرید. برای درک این نکته نیازی به روشن بینی نیست (فهم اش آسان است).
Sajjad
ذهن شما نیازی به کنترل شدن ندارد، ذهن باید از اسارت آزاد شود. اما متاسفانه مردم همواره به دنبال کنترل آن هستند.
Sajjad
، به محض اینکه عقل و هوش تان با این و آن هم هویت شد، به هویت ها گره خورده و اسیر می شود. به محض اینکه این اتفاق بیفتد، تجربه کاملاً تحریف شده و معوجی از ذهن خواهید داشت.
Sajjad
اما چرا اینقدر عدم وابستگی در همه جا آموزش داده می شود؟ به خاطر ترس از گرفتار شدن است. همین ترس همواره منجر به تبلیغ عدم وابستگی و جدایی می شود. اگر وابستگی تان به زندگی را از دست دهید، زندگی را نادیده گرفته اید. شما برای تجربه زندگی به اینجا آمده اید و نه نادیده گرفتن آن.
ارمین عبدلی
ذهن ارباب وحشتناکی ست. او شما را به انواع درد و رنجی بی پایان می اندازد. اما ذهن برده بی نظیری ست. اگر ذهن تان را در مسیر معینی قرار دهید، می توانید هر کار که می خواهید با آن انجام دهید.
کاربر ۲۱۲۸۰۵۴
"اگر به سادگی همچون تکه ای از زندگی اینجا بنشینید (حضور داشته باشید)، نه به عنوان یک مرد یا زن، نه به عنوان یک هندو یا مسیحی، نه به عنوان یک هندی یا آمریکایی، مطلقاً هیچ چیز، فقط به عنوان تکه ای از زندگی، می بینید که ذهن آرام می شود."
مریم صادقی
"انسان بودن نیست، او شدن است. روندی در حال جریان و تکامل است و نه فرایندی ایستا و تثبیت شده."
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰
آتش بخش دیگری از آرایش عنصری شما را تشکیل می دهد. چه نوع آتشی درون شما شعله ور است؟ آتش حرص، خشم، نفرت، عصبانیت، آزردگی، شهوت، عشق یا رقابت؟ با پاکسازی عنصر آتش، باردیگر سلامت فیزیکی و روانی تان مورد مراقبت قرار می گیرد. تبدیل به موجودی صلح جو (آرام) و سر زنده می شوید. روش ساده ای که می توانید برای پاکسازی عنصر آتش استفاده کنید، این است که هر روز کمی آفتاب بگیرید. اگر چه عناصر (طبیعی) دیگر را آلوده کرده ایم اما خوشبختانه نور خورشید را نمی توانیم آلوده و تباه سازیم، همواره پاک و خالص باقی می ماند. بنابراین بهترین بهره را از آن ببرید.
ALl
آن چه مردم در صد سال پیش حتی خوابش را هم نمی دید، امروزه در زندگی شهروندان معمولی در دسترس است. با این حال، بشریت هنوز هم احساس سلامت و خوشی نمی کند زیرا ما فقط به بیرون پرداخته ایم اما هرگز مراقبت از درون دغدغه ما نبوده است.
Medisa

حجم

۳۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

حجم

۳۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان