بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ذهن، بدن، سرطان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ذهن، بدن، سرطان اثر سدگورو جاگی واسودو

بریده‌هایی از کتاب ذهن، بدن، سرطان

گردآورنده:ویریا تیموریان
انتشارات:نشر علم
امتیاز:
۴.۳از ۱۵ رأی
۴٫۳
(۱۵)
زیباترین لحظه ها در زندگی تان، لحظاتی اند که به چیزی فکر نمی کردید
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰
هر آن چه را که با میل و اشتیاق انجام دهید، همان بهشت شماست. هر آن چه را که از روی بی رغبتی و اجبار انجام دهید، همان جهنم شماست.
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰
صحبت بر سر دست کشیدن از دنیای بیرون از خود نیست. بلکه تغییر توجه است، توجه ای که به واسطه آن در می یابید اگر درون تان را به خوبی مدیریت نکنید، زندگی تان از کیفیت خوبی برخوردار نخواهد شد.
پگاه فرهنگ مهر
اگر این سه بعد، بدن فیزیکی، بدن ذهنی و بدن انرژی در حالت معینی از تعادل و اتحاد باشند، براساس طبیعت شان، عمیق تر عمل می کنند. چنین بُعدی سرچشمه صِرف خلقت است.
ALl
هر آن چه را که با میل و اشتیاق انجام دهید، همان بهشت شماست. هر آن چه را که از روی بی رغبتی و اجبار انجام دهید، همان جهنم شماست. با بی رغبتی و اجبار، آنچه بسیار زیبا بنظر می رسد، می تواند وحشتناک شود و آنچه که یک معاشقه شگفت انگیز است، در اثر بی رغبتی، به تجاوز جنسی تبدیل میشود. تفاوت تنها بر سر میل و رغبت و بی میلی ست. اگر اشتیاق را از زندگی حذف کنید، جریان زندگی بطور طبیعی زجرآور خواهد شد.
Sajjad
چیزی درون شما وجود دارد که نمی تواند برده و اسیر باشد. خواه برده چیزی یا کسی باشید، تا زمانی که برده هستید، به تدریج، ندانسته افسرده خواهید شد. وقتی بچه بودید، سرشار از خنده و شادی بودید چون آنچنان بردگی ای در کار نبود. به تدریج و با مسلط شدن انواع مختلف جبر، بدون اینکه علت اش را بدانید و با وجود اینکه همه چیز (شغل، خانواده، روابط) در زندگی تان خوب پیش می رود اما غم ها و ناراحتی تان روز بروز بیشتر می شود. برای خوشحال شدن، دست به اعمال ناامید کننده ای می زنید. انسان ها را می بینید که با بالا رفتن سن و ثروتمند شدن، برای کسب شادی و خشنودی، اعمال ناامید کننده تری را انجام می دهند.
ارمین عبدلی
" اگر سعی کنید (چیزی) محدود را نامحدود کنید، رنج خواهید کشید."
کاربر ۱۵۲۲۰۲۰
سرو سامان دادن به دنیای خارجی و بیرون از خود، کافی نیست. باید کاری برای خودتان نیز انجام دهید. به محض سر و سامان بخشیدن به درون تان، می توانید با تمامیت کامل در هر شرایط خارج از خود زندگی کنید. اگر درون تان دچار اختلال باشد و به خوبی مدیریت نشده باشد، مهم نیست بیرون از خود چه بدست می آوریم، همه اش به هدر خواهد رفت
پگاه فرهنگ مهر
اگر بخواهید خود به حقیقت برسید باید به درون رجوع کنید.
Sajjad
"انسانیت" حالتی تثبیت شده نیست بلکه حالتی از دگرگونی و سیالیت است. در این لحظه می توانید خداگونه باشید و در لحظه یی دیگر به حیوانی درنده خو بدل شوید. شاید این تجربه را در خود دیده باشید، در این لحظه شگفت انگیزید لحظه یی دیگر بدخلق، در این لحظه فریبایید و در لحظه یی دیگر پلید می شوید. آنچه آن را "خودم" می نامید حالتی تثبیت شده و ساکن نیست. می تواند در هر زمان از روز بدل به هر چیزی شود. انسان هست نیست او شدن است. روندی در حال جریان است و نه فرایندی ایستا و تثبیت شده. برای بهره مند شدن از این امکان، سیستم کاملی برای درک چگونگی عملکرد ساختارهای زندگی و آنچه باید انجام دهیم، وجود دارد که به آن یوگا می گوییم.
Sajjad

حجم

۳۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

حجم

۳۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان