بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خواستن توانستن نیست | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب خواستن توانستن نیست اثر بنجامین هاردی

بریده‌هایی از کتاب خواستن توانستن نیست

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۵۷ رأی
۳٫۹
(۵۷)
اگرچه نوشتن و تجسم‌کردن هدف نهایی کاری مفید و مؤثر است، نوشتن و تجسم چگونگی و نحوهٔ رسیدن به هدف نیز ضروری و مهم است. پژوهش‌ها نشان داده‌اند که با تجسم فرایند کار، شامل تجسم موانع رسیدن به هدف و چگونگی غلبه بر آنها، عملکرد شما بهتر می‌شود و نگرانی‌هایتان کاهش می‌یابند.
بهاره مظاهری
اراده بالاترین دلیل افراد در عدم دستیابی به اهدافشان است.
m
تمام این اعتیادهای پذیرفته‌شده یکدیگر را تشدید می‌کنند و افراد را تحت استرس مداوم و ناهنجاری‌های خواب قرار می‌دهند. بگذارید ساده‌تر بگویم، ما فقط یک زندگی بخورونمیر برای خودمان دست‌وپا کرده‌ایم.
m
زندگی شما محصول افکار و انتخاب‌های شماست، اما این افکار و انتخاب‌ها از کجا می‌آیند؟ قطعاً خودبه‌خود و از ناکجاآباد سردرنیاورده‌اند. شما مزرعهٔ ذهن خود را با کاشتن بذرهای خاصی شکل می‌دهید که از کتاب‌هایی که می‌خوانید، تجاربی که کسب می‌کنید و افرادی که با آنها معاشرت دارید به‌دست آورده‌اید.
t.ftm.s
به‌عنوان‌مثال، بچه‌های این دوره‌وزمانه هیچ درکی از دنیای بدون گوشی‌های هوشمند و اینترنت ندارند. شاید به‌اشتباه گمان کنند توانایی‌شان در خلق و انجام کارهای شگفت‌انگیز فقط‌وفقط محصول خودشان است، اما حقیقت این است که آنها این کارها را برای این می‌توانند انجام دهند که محیطشان به آنها چنین امکانی را داده است. جهان‌بینی آنها توسط محیطی که در آن زندگی می‌کنند شکل گرفته است. آنها بر روی شانه‌های غول‌هایی ایستاده‌اند که برای خلق دنیای اطراف آنها، قربانی‌های عظیمی داده است.
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷
فقط‌وفقط وارد مشکلات شدن و تجربیات چالش‌برانگیز است که شما را به تکامل می‌رساند.
کاربر ۴۵۵۳۸۴۷
محیطی که اصالت شما از آن برخاسته تأثیری مستقیم و قابل‌اندازه‌گیری در باقی زندگی شما دارد مگر اینکه خودتان آن را فعالانه تغییر دهید.
احسان رضاپور
بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که دیگران را همان‌طور ببینید که خود را می‌بینید. شما می‌توانید تغییر کنید. شما دارای پتانسیل نامحدود و انعطاف‌پذیری هستید، همان‌طور که دیگران هم هستند. با آنها به همین شکل رفتار کنید. دیگران را دوست داشته باشید حتی اگر قوانین شخصی شما را برهم می‌زنند. سپس باقی زندگی خود را وقف تبدیل شدن به فردی کنید که می‌تواند محیط پیرامون خود را تغییر دهد، تا آن دسته از افراد هم بتوانند پیشرفت کنند و مانند شما خود را بالا بکشند.
Anahid
انجام یک کار خلاقانه مستلزم یک تمرکز جدی و شدید بین یک تا چهار ساعت و سپس ذهن آزاد در محیطی متفاوت با جایی که تمرکز شدید کاری داشتید.
Anahid
مطالعاتی که توسط الن لانگر بر روی ذهن‌آگاهی انجام شده، نشان داده است که عمل تغییر محیط می‌تواند کاملاً انرژی شما را افزایش دهد؛
Anahid

حجم

۱۸۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۱۸۶٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۵۰۰
تومان