بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های خسته | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های خسته اثر جری وایلد

بریده‌هایی از کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های خسته

نویسنده:جری وایلد
انتشارات:نشر کتاب چ
امتیاز:
۴.۲از ۳۵ رأی
۴٫۲
(۳۵)
اتفاقات بد باعث افسردگی نمی‌شوند، بلکه افکار، باورها و نگرش آدم‌ها دربارهٔ آن اتفاق‌ها باعث افسردگی می‌شود.
pitinik
درد برای تنبیه نیست، برای یاد گرفتن است.
(:Ne´gar:)
وسط زمستان بالاخره یاد گرفتم که یک تابستانِ شکست‌ناپذیر در من وجود دارد
Mozhgan
چه بخواهید چه نخواهید، شما هم می‌توانید دوستی پیدا کنید که از بقیهٔ اطرافیان بهتان نزدیک‌تر باشد، ولی ممکن است هنوز او را پیدا نکرده باشید. شاید هنوز زمانش نرسیده و آن آدمِ خاص را ملاقات نکرده باشید. یک مثال خیلی عجیب وجود دارد که کمک‌تان می‌کند جور دیگری فکر کنید. بسیاری از آدم‌ها حیوان خانگی ندارند. معنیش این است که هیچ‌وقت نمی‌توانند حیوان خانگی داشته باشند؟ شاید دلیلش این است که هنوز زمان مناسبش فرانرسیده.
عرفان
فکرهای شما احساس‌تان را می‌سازد
setayesh
اهمیت دادن به نظرات دیگران یک جنگِ ازپیش‌باخته است، چون نمی‌توانید فکرهایی را که دیگران درباره‌تان می‌کنند، کنترل کنید. فقط می‌توانید تصمیم بگیرید چه‌قدر به این نظرها اهمیت بدهید
(:Ne´gar:)
آماده‌اید بخش سختش را بشنوید؟ باید بدانید یک قلاب وجود دارد و همیشه هم هست. بگذارید توضیح بدهم. در دنیا هیچ جادویی وجود ندارد. پس اگر فکر و رفتارتان را عوض نکنید، احساس‌تان هم تغییری نمی‌کند. دوستان‌تان، پدر و مادرتان، معلم‌هایتان، موش خانگی‌تان، هیچ‌کدام نمی‌توانند کاری کنند که احساس بهتری داشته باشید. مطمئناً من هم نمی‌توانم با این کتاب معجزه کنم و زندگی‌تان را تغییر بدهم، اما می‌توانم بعضی راهکارها و نظرهای ثابت‌شده را بهتان یاد بدهم. اگر می‌خواهید احساس بهتری داشته باشید، کارهایی را که پیشنهاد می‌کنم، انجام دهید.
💕Adrien💕
مقدمه از این‌که تصمیم گرفته‌اید این کتاب را بخوانید ممنونم. می‌دانم بسیاری از شما پیش از این‌که این کتاب را بخوانید، مشغول کارهای دیگری هستید. شرط می‌بندم بعضی‌هایتان کتاب را نمی‌خوانید، بلکه فقط نشسته‌اید، کتاب را باز کرده‌اید و تظاهر به خواندن می‌کنید! بله، من این کلک قدیمی را می‌شناسم. وقتی دانش‌آموز بودم، از این کلک زیاد استفاده می‌کردم. به من، و در واقع به این کتاب، یک فرصت بدهید، چون فکر می‌کنم برایتان مفید است. علاوه‌براین، حروف کتاب بزرگ است و راحت خوانده می‌شود. با خواندن این کتاب چه چیزی را از دست می‌دهید؟ ولی اگر به خواندن ادامه بدهید، من به شما چهار قول می‌دهم: ۱. اطلاعات مهمی دربارهٔ افسردگی و اعتمادبه‌نفس به دست می‌آورید.
💕Adrien💕
اتفاقات بد باعث افسردگی نمی‌شوند، بلکه افکار، باورها و نگرش آدم‌ها دربارهٔ آن اتفاق‌ها باعث افسردگی می‌شود. خبر خوبی است. وقتی افکار افسردگی را به وجود می‌آورند، آدم‌ها می‌توانند یاد بگیرند افکارشان را عوض کنند و دیگر افسرده نشوند یا افسردگی‌شان درمان شود. اگر اتفاقات بد دلیل افسردگی بودند، دیگر قدرت و آزادی و کنترلی نداشتیم و مثل عروسک خیمه‌شب‌بازی بودیم.
کاربر ۱۱۴۶۷۲۶
وقتی افسرده می‌شوید، ظاهراً به تنها چیزی که می‌توانید فکر کنید، فرد یا موقعیتی است که اذیت‌تان می‌کند. مثل وقتی خیلی گرسنه‌اید و نمی‌توانید به چیزی غیر از غذا فکر کنید. به همین دلیل باید قبل از این‌که افسرده شوید، تصمیم بگیرید به چه چیزهایی فکر کنید.
(:Ne´gar:)

حجم

۴۱۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۴۱۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
۹,۷۵۰
۵۰%
تومان