بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های خسته | طاقچه
کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های خسته اثر جری وایلد

بریده‌هایی از کتاب نکته‌های داغ برای بچه‌های خسته

نویسنده:جری وایلد
انتشارات:نشر کتاب چ
امتیاز:
۴.۲از ۳۵ رأی
۴٫۲
(۳۵)
خودکشی مثل این است که شلوار جین محبوب‌تان را فقط چون کثیف شده، دور بیندازید. درست است که کثیف شده، قرار نیست همیشه کثیف بماند.
Elham jannesari
آدم‌هایی که فکر می‌کنند غصه خوردن در سکوت کار شجاعانه‌ای است، اشتباه می‌کنند. آن‌ها می‌ترسند از کسی کمک بخواهند. این کار شجاعانه است؟ کسی که از بقیه کمک می‌خواهد، شجاع است.
(:Ne´gar:)
زندگی ناامیدی‌های زیادی دارد و طبیعی است که یک وقت‌هایی غمگین باشید. اگر شکست جدی خورده‌اید، طبیعی است که احساس ناامیدی کنید. اگر اصلاً ناراحت نشوید، غیرطبیعی است.
بلاتریکس لسترنج
خودکشی راه‌حل درستی نیست. خودکشی راه‌حل دائمی برای یک مشکل موقت است.
Melika_SA
خودکشی راه‌حل درستی نیست. خودکشی راه‌حل دائمی برای یک مشکل موقت است
(:Ne´gar:)
خودکشی راه‌حل دائمی برای یک مشکل موقت است.
setayesh
اگر آدم‌ها فکر کنند فقط با کسب موفقیتْ ارزشمند می‌شوند، حس می‌کنند همیشه تحت فشارند، چون ممکن است در کارهایی که برایشان مهم است، شکست بخورند. هر امتحان جدید، تکلیف جدید، بازی جدید و هر روز جدید، مثل یک تهدید است، چون فکر می‌کنند مجبورند موفق شوند.
Elham jannesari
بسیاری از دردهای عاطفی به دلیل این باور است که فقط وقتی حق دارید خودتان را قبول داشته باشید که چیز باارزشی به دست آورده باشید.
آدم فضایی مهربون
وقتی درد جسمی داریم، هر کاری را که بهمان آسیب می‌زند، متوقف می‌کنیم. اگر ظرف داغی برداشته‌ایم که دست‌مان را می‌سوزاند، آن را زمین می‌گذاریم. درد مثل هشدار است: «ببین! مشکلی وجود دارد. این بوی دست توست که دارد می‌سوزد. آن ظرف داغ را زمین بگذار.» درد عاطفی هم درست همین‌طور عمل می‌کند. اگر افسرده‌اید یا اعتمادبه‌نفس‌تان پایین است، دردی حس می‌کنید که ممکن است یک پیام باشد تا کاری را که انجام می‌دهید و شیوهٔ فکر کردن‌تان را عوض کنید.
Elham jannesari
مدام در خانه ماندن خسته‌کننده است.
Ginny

حجم

۴۱۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۴۱۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۰صفحه بعد