بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال | صفحه ۲۳۲ | طاقچه
کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال اثر رایدر کارول

بریده‌هایی از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال

نویسنده:رایدر کارول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۹۵۴ رأی
۳٫۹
(۹۵۴)
دفترهایم چیزی بین یک دفتر برنامه‌ریزی، دفترخاطرات، دفترچه‌یادداشت، لیست کارها و دفتر طراحی بود. سیستمی که یک ابزار عملی و درعین‌حال بخشنده را برای من فراهم می‌کرد تا بتوانم به ذهن آشفته‌ام سروسامان دهم. به‌تدریج حواس‌پرتی‌ام کمتر شد، دستپاچگی‌ام از بین رفت و بسیار مفیدتر از قبل شدم. فهمیدم که خودم باید چالش‌هایم را حل کنم و از همه مهم‌تر، فهمیدم که توانایی حل‌کردنشان را دارم!
nasrin
بگذارید هیچ‌چیز را عقب نیندازیم. بگذارید هر روز تعادل را در زندگی برقرار کنیم... کسی که هر روز چیزی را در زندگی‌اش بهتر می‌کند هیچ‌وقت به زمان اضافه نیاز ندارد. سنکا، نامه‌های اخلاقی به لوسیلیوس
nasrin
زندگی ما شروعی خشن و بی‌شکل دارد. هر انتخابی که می‌کنیم، مانند یک بار قلم‌زدن روی این سنگ است. هر عملی زمان را مصرف می‌کند و برگشتی در کار نیست. هیچ اقدامی آن‌قدر ناچیز نیست که نیاز به توجه ما نداشته باشد. درحقیقت بی‌توجهی است که منجر به تصمیمات سنگین و برجسته‌ای می‌شود که تمام عمر آزارمان می‌دهند.
محسن
«آن چیزی را که بدون شما شاید هرگز به چشم نیاید، نشان دهید.»
Farid Miri Rad
«اگر مشکلی قابل‌حل باشد، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، و اگر قابل‌حل نباشد، نگرانی سودی ندارد.
کاربر ۱۶۰۸۴۳۳
راه شکرگزاری برای درس‌هایی که زندگی به ما می‌دهد به‌کاربستن آن‌هاست
hamtaf
به یاد داشته باشید، وقتی به چیزی می‌گویید «بله»، درعین‌حال به چیز دیگری می‌گویید «نه». «بله» یعنی کار، قربانی‌کردن، وقت‌گذاشتن برای چیزی و درنتیجه نداشتن وقت برای صرف‌کردن روی چیزهای دیگر.
hamtaf
کارآمدی واقعی ربطی به سرعت ندارد، بلکه کارآمدی یعنی زمان را روی چیزی صرف کنیم که واقعاً اهمیت دارد. درنهایت، هدف اصلی روش بولت ژورنال نیز همین است.
hamtaf
در جهان کپی ـ پیست امروز که سرعت را بالا برده ما معمولاً راحتی را با کارآمدی اشتباه می‌گیریم.
hamtaf
انگیزه‌های ما به‌شدت تحت‌تأثیر رسانه‌ها است. فیدهای اجتماعی ما از عکس‌های شادی، قدرت، ثروت، مسافرت، آرامش، زیبایی، لذت و عشق لبریز هستند. این مسابقهٔ مجازی به هشیاری ما رسوخ می‌کند و با هر بار آنلاین‌شدن تصور ما را از ارزش‌های شخصیتی و واقعیت زندگی آلوده می‌کند. ما زندگی‌مان را با این فانتزی‌ها مقایسه می‌کنیم و تلاش می‌کنیم مهره‌هایمان را طوری بچینیم که درنهایت یک بلیت طلایی به این فانتزی‌های گمراه‌کننده پیدا کنیم.
Jamal Nasiri

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۳۰%
تومان