بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال | صفحه ۱۶۷ | طاقچه
کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال اثر رایدر کارول

بریده‌هایی از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال

نویسنده:رایدر کارول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۹۵۵ رأی
۳٫۹
(۹۵۵)
قصدآگاهی یعنی قدرت ذهن برای جهت‌دهی به خود در راستای چیزی که برایش معنی دارد و عمل‌کردن در جهت رسید به آن نقطهٔ پایان.
دانشجونده
او پنج ندامت اصلی انسان‌های نزدیک به مرگ را گزارش کرده است. اولین ندامت این است که انسان‌ها آرزو می‌کنند کاش با خودشان صادق بودند. وقتی انسان‌ها احساس می‌کنند که به مرگ نزدیک شده‌اند، با وضوح به گذشتهٔ خود نگاه می‌کنند و خیلی ساده می‌بینند که چه آرزوهایی به سرانجام نرسیده‌اند. بیشتر مردم حتی به نصف آرزوهایشان هم اهمیتی نمی‌دهند و درنهایت مجبورند در حالتی بمیرند که می‌دانند دلیل این ناکامی تصمیم‌هایی بوده که خودشان گاهی گرفته‌اند یا نگرفته‌اند.
Anahita
برای اینکه واقعاً مفید باشیم باید ابتدا این چرخه را بشکنیم. باید بین چیزهایی که برای ما اتفاق می‌افتد و واکنشی که نشان می‌دهیم فاصله برقرار کنیم. در این فاصله فرصت بررسی تجربه‌مان را پیدا می‌کنیم. اینجاست که می‌توانیم بفهمیم چه چیزی در کنترل ماست، چه چیزی بامعنی است، چه چیزی ارزش توجه‌کردن دارد و چرا.
گیتی یوسفی
در دنیایی که حتی مساجد و کلیساها هم اینترنت پرسرعت دارند، دیگر هیچ مکانی مقدس نیست.
یا صاحب الزمان ادرکنی
طریق پیداکردن شجاعت برای نگاه به درون خود، مسئولیت‌هایتان را دوباره بر عهده می‌گیرید. در این هرج‌ومرج حاکم بر جهان، میان ستارگان بی‌شمار، چیزهایی را که بیشتر از بقیه می‌درخشند پیدا می‌کنید. فردا وقتی مسیر خود را از میان آب‌های ناشناخته ترسیم می‌کنید، چه شنا کنید و چه غرق شوید، از دانستن اینکه جرئتش را داشته‌اید، آرامش خواهید یافت.
کاربر ۹۶۴۶۸۶
خاطرات ما غیرقابل‌اعتماد هستند. ما اغلب خودمان را با اعتقادات مغرضانه و نادرست دربارهٔ تجربه‌هایمان فریب می‌دهیم.
Tooska
ردیاب‌ها چیزی را که نتوانید بسنجید نمی‌توانید مدیریت کنید. پیتر دراکر
کاربر ۹۶۴۶۸۶
تحقیق هر کاری سرشار از ناشناخته‌هاست، اما اگر تکالیف خود را درست انجام دهید می‌تواند به شما در یکی از چالش‌برانگیزترین مراحل انجام پروژه کمک کند: شروع به کار. تحقیق با آشناترکردن شما با پروژه، شروع آن را آسان‌تر می‌کند. هرچه نسبت به آنچه انتظارش را داریم آگاه‌تر شویم، وقتی به آن می‌رسیم کمتر من‌من می‌کنیم.
کاربر ۹۶۴۶۸۶
برنامه‌ریزی اگر نتوانید برنامه بریزید یعنی دارید برای شکست برنامه‌ریزی می‌کنید! بنجامین فرانکلین
کاربر ۹۶۴۶۸۶
اگر یک مجموعه، اطلاعات خاصی به شما نمی‌دهد و ارزش زیادی به زندگی‌تان اضافه نمی‌کند، احتمالاً انگیزهٔ لازم برای حفظ آن را هم ندارید. وقت خود را روی جمع‌کردن مجموعه‌هایی که ارزشی به زندگی‌تان اضافه نمی‌کنند، هدر ندهید.
کاربر ۹۶۴۶۸۶

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۳۰%
تومان