بریده‌های کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال
کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال اثر رایدر کارول

کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال

نویسنده:رایدر کارول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۹۵۳ رأی
۳٫۹
(۹۵۳)
بنابراین چطور می‌توان بدون فشار اضافی روی خودمان تغییرات پایدار ایجاد کنیم؟ در ژاپن مفهومی وجود دارد که به کایذن شناخته می‌شود. می‌توان «کای» را به «تغییر» و «ذن» را به «خوب» ترجمه کرد: «تغییر خوب». ترجمهٔ مفهومی دیگر می‌تواند «بهبودی مداوم» باشد.
کاربر ۹۶۴۶۸۶
در ما زنده می‌کنند. هرچقدر بیشتر ترسیده باشیم، بیشتر باید خودمان را آرام کنیم. عملیات‌های بزرگ بسیاری درنهایت باعث بی‌تحرکی می‌شوند. در پس قله‌هایی که در آن اعتقاد داریم هرچیزی ممکن است، دره‌هایی سر راهمان قرار می‌گیرند که حس می‌کنیم هیچ‌چیزی ممکن نیست.
کاربر ۹۶۴۶۸۶
تغییر برای رسیدن به بهره‌وری و رشد (شخصی، حرفه‌ای یا غیره) بسیار مهم است. تغییر می‌تواند باعث بهترکردن شرایط ما بشود، اما به همان نسبت هم می‌تواند نتیجهٔ عکس بدهد. تغییرات بزرگ احساس ترس را
کاربر ۹۶۴۶۸۶
وقتی کاری را نیمه‌تمام رها می‌کنید و به‌سرعت سمت کار دیگری می‌روید، بخشی از توجه خود را در کار قبلی جا می‌گذارید. پروفسور سوفی لروی، استاد دانشگاه مینیسوتا به این پدیده «پسماند توجه» می‌گوید. او می‌نویسد: «برای عملکرد بهتر و انتقال کامل توجه، مردم باید از فکرکردن دربارهٔ کارهای دیگر اجتناب کنند.» به معنای دیگر، هرچه توجه و زمان خود را روی کارهای مختلف بیشتری پخش کنید، تمرکز کمتری خواهید داشت.
کاربر ۹۶۴۶۸۶
زندگی آگاهانه یعنی تمرکز روی چیزی که الان بیشترین اهمیت را دارد. هنگام هدف‌گذاری به این فکر کنید که: الان می‌خواهی چه چیزی را وارد زندگی‌ات بکنی؟ و مهم‌تر اینکه چرا؟
کاربر ۹۶۴۶۸۶
به‌سمت عمل‌کردن پیش بروید. در غیر این صورت فقط اهدافتان را روی هم انباشته می‌کنید و خودتان را با این فکر که منتظر زمان مناسب هستید گول می‌زنید. زمان مناسب هیچ‌وقت نمی‌آید. شما باید خودتان فرصت‌هایتان را ایجاد کنید چون زندگی برایتان صبر نمی‌کند.
کاربر ۹۶۴۶۸۶
موفقیت معمولاً به‌طرز عجیبی حس خلاء به آدم می‌دهد. این مسئله فقط درمورد موفقیت‌های مالی نیست، بلکه برای هر نوعی از خودسازی که سالم و خوب به‌نظر می‌رسد، صدق می‌کند.
کاربر ۹۶۴۶۸۶
معنا چشم‌ها فقط نور را می‌بینند، گوش‌ها فقط صدا را می‌شنوند، اما قلبی که خوب گوش کند می‌تواند معنا را درک کند. دیوید استیندل رست
کاربر ۹۶۴۶۸۶
مغزی ورم‌کرده از افکار مختلف بیدار می‌شوید، این زمان فرصت خوبی برای خالی‌کردن ذهنتان است. هرچیزی را که در طول شب در ذهنتان شکل گرفته روی کاغذ خالی کنید و ذهنتان را برای رویارویی با روز جدید پاک کنید. برای شمایی که اصلاً حوصلهٔ صبح‌ها را ندارید، بازتاب صبح کمک می‌کند چرخ‌دنده‌هایتان را نرم کنید تا راحت‌تر بچرخند.
کاربر ۹۶۴۶۸۶
بیشتر مواقع ما مسافران نیمه‌هشیاری هستیم که داریم وقت می‌گذرانیم تا زمان پیاده‌شدن فرابرسد. اگر مسیر همان مقصد باشد، پس ما باید یاد بگیریم که چطور مسافرهای بهتری باشیم. برای مسافر بهتری بودن باید بتوانیم به خودمان جهت بدهیم. شما الان کجا هستید؟ آیا می‌خواهید که اینجا باشید؟‌ اگر نه، دلیل اینکه می‌خواهید حرکت کنید چیست؟
Nahid B

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان