بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال | صفحه ۱۶۶ | طاقچه
کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال اثر رایدر کارول

بریده‌هایی از کتاب برنامه‎ ریزی به روش بولت ژورنال

نویسنده:رایدر کارول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۹۵۸ رأی
۳٫۹
(۹۵۸)
وجود تلفن همراهتان در اتاق، حتی اگر خاموش باشد روی قدرت تمرکزتان تأثیر منفی دارد.
کاربر ۲۲۶۰۹۹۲
ما باید بار تعداد تصمیم‌هایی را که به دوش می‌کشیم، کاهش دهیم تا بتوانیم روی آنچه اهمیت دارد تمرکز کنیم.
کاربر ۲۲۶۰۹۹۲
بگذارید هیچ‌چیز را عقب نیندازیم. بگذارید هر روز تعادل را در زندگی برقرار کنیم... کسی که هر روز چیزی را در زندگی‌اش بهتر می‌کند هیچ‌وقت به زمان اضافه نیاز ندارد.
کاربر ۲۲۶۰۹۹۲
زندگی گاهی اوقات شبیه یک «دنبال‌بازی» بی‌پایان می‌شود. انگار همهٔ ما به دنبال‌کردن وظایف تمام‌نشدنی، جلسه‌ها، ایمیل‌ها و پیام‌هایمان محکومیم.
Azadeh
بولت ژورنال روشی است که با آن می‌توانید کنترل زندگی‌تان را به‌دست بگیرید، برنامه‌ریزی کنید، زمانتان را مدیریت کنید، به اهدافتان برسید و در کل زندگی‌تان را بهتر کنید. استفاده از این روش با نوشتن در یک دفتر خالی شروع می‌شود. به همین سادگی! مهم‌ترین تفاوت بولت ژورنال با دیگر روش‌های برنامه‌ریزی انعطاف بالای آن است. این دفتر برای شما یک‌جور است، برای یک معلم جور دیگر و برای یک مدیر شرکت یک‌جور کاملاً متفاوت! شکل این دفتر حتی برای خود شما هم در طول سال‌های مختلف تغییر می‌کند.
احسان رضاپور
بگذارید هیچ‌چیز را عقب نیندازیم. بگذارید هر روز تعادل را در زندگی برقرار کنیم... کسی که هر روز چیزی را در زندگی‌اش بهتر می‌کند هیچ‌وقت به زمان اضافه نیاز ندارد. سنکا، نامه‌های اخلاقی به لوسیلیوس
احسان رضاپور
نتایج یک تحقیق در دانشگاه واشنگتون نشان داده است، آن دسته از دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی که تکالیف خود را با دست می‌نویسند، از جملاتی با ساختار کامل‌تر استفاده می‌کنند و همچنین سریع‌تر از روی متن می‌خوانند. دلیل عمدهٔ آن تأثیر با دست نوشتن در سرعت و عمق‌بخشیدن به توانایی ما در شکل‌دهی (و درنتیجه تشخیص) حروف و علامت‌ها است.
عاطفه
نوشتن سفری به دنیای درون است. کریستینا بالدوین
elinow
ممکن است در ابتدا با چنین یادداشت‌هایی راحت نباشید، اما ثبت تعاملات به شما فرصت بیان‌کردن می‌دهد. هیچ‌وقت نمی‌دانید که این یادداشت‌ها منجر به پدیدارشدن چه چیزی شود. شاید متوجه شوید که این رابطه یک خون‌آشام است: به شما احساس ضعف می‌دهد. یا یک‌طرفه است: همیشه شما زنگ می‌زنید و تلاش می‌کنید. در مقابل، ممکن است متوجه شوید که بعضی افراد به شما احساس سبکی، انگیزه، انرژی، عمق یا آرامش می‌دهند. درهرصورت، شما آگاه‌تر می‌شوید و می‌توانید در مدیریت روابطتان، ازجمله روابطی که ارزش مدیریت‌شدن دارند، قصدآگاه‌تر رفتار کنید.
گیتی یوسفی
به‌سادگی به این فکر کنید که تشعشع آنها چه تأثیری روی زندگی شما می‌گذارد. وقتی به خانه می‌رسید، دربارهٔ مهمانی شام، قرار ملاقات یا جلسه‌ای که داشتید یادداشت بنویسید. آیا به شما خوش گذشت؟ چه چیزی یاد گرفتید؟ آیا دوباره اکثر وقت را مشغول گوش‌دادن به مشکلات شخص مقابل کردید؟ وقتی با فلان شخص هستید چه احساسی دارید؟ چنین مواردی را می‌توانید به‌شکل زیر ثبت کنید:
گیتی یوسفی

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۴۵,۵۰۰
۳۰%
تومان