بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فوق‌العاده باش | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب فوق‌العاده باش اثر رابین شارما

بریده‌هایی از کتاب فوق‌العاده باش

۳٫۰
(۷)
اگر شما در شرایط ناامن، نامناسب و ترسناکی قرار گیرید و به‌جای فرار از آن موقعیت با قاطعیت با آن روبه‌رو شوید و اموری را که می‌دانید باید انجام شوند، انجام دهید، شاهد اتفاق بسیار حیرت‌انگیزی خواهید بود: اول آن‌که، آن ترس واهمه‌ای بیش نبوده است. دوم آن‌که، برای شجاعت‌تان یک پاداش غیر منتظره به شما می‌رسد. پشت هر ترس، هدایای زیبایی وجود دارد که شامل رشد شخصیتی، اعتماد به نفس و دانایی است. من این را بارها و بارها دیده‌ام. حدس می‌زنم که این قانون زندگی است؛ بنابراین به سمت ترس بدوید، به‌تدریج شروع کنید، آهسته و پیوسته رفتن موفقیت را همراه دارد و موفقیتی که لایق آن هستید، کم‌کم آشکار می‌شود، وقتی که واقعاً به آن احتیاج دارید. پشت هر دری از ترس هدایای زیبایی نهفته است.
گل پسر طاقچه
برای مردمی که کارهای خوب می‌کنند، رویدادهای خوب اتفاق می‌افتد. کارهای درست انجام بده تا بتوانی نتایج درستی را به دست آوری.
روشنك
چیزی که به آن فکر می‌کنی و رویش تمرکز داری، رشد می‌کند. چیزی که از آن قدردانی می‌کنی، کم‌کم بیشتر می‌شود. از این‌که سلامت هستی، قدردان باش. برای داشتن خانواده، برای دریافت هدایا، برای دوستانت، از کارت و از زندگی‌ات قدردانی کن، دیدگاهت متحول می‌شود. برکات زندگی‌ات را می‌بینی.
Amir
- از مردم تعریف کنید ولی با صداقت و خلوص نیت. ستایش کردن از مردم رایگان است. خرجی ندارد. فرصت ندهید، شانس تعریف کردن و بالا بردن طرف مقابل از دست‌تان برود یا در محل کار یا در خانه. این روش در آن‌ها بهترین حس را ایجاد و در مقابل، بهترین حس را به شما منتقل می‌کند. وقتی مردم را ترک می‌کنید، مطمئن شوید که احساس بهتری در آن‌ها ایجاد کرده‌اید.
گل پسر طاقچه
این هفت مورد زیر خیلی عمیق و در عین حال بسیار ساده هستند، آیا تمام حقایق این‌طور نیستند؟ - شخص اولی که سلام می‌گوید تو باش، (حالا به هر زبانی که باشد: ناماسته، شلوم، اولا، سلام‌علیکم یا هر زبان دیگری که معنای سلام کردن بدهد.) وقتی با کس دیگری مواجه می‌شوید، به عبارت دیگر، تو اول مهربانی کن. (جرئت می‌خواهد زیرا از نپذیرفتن‌ها واهمه داریم.) - زیاد لبخند بزن، بهترین راهِ آشنایی است. به خاطر داشته باش که ما همیشه در چند دقیقه اول دیدار، تأثیر می‌گذاریم. - مردم را به اسم خطاب کن. این، مورد مهمی است، نشان می‌دهد که شما اهمیت می‌دهید و نشانه احترام است.
گل پسر طاقچه
افراد بهتر، آن‌هایی هستند که مواظب جزئیات کوچک‌اند. آن‌ها چیزهایی را که به نظر ناچیز می‌آید، در نظر دارند. آن‌ها در انجام دادن پروژه‌ها و کارهای کوچک و تمام کردن کارهایی که به آن‌ها محول شده است، موفق‌اند که این امر، به موفقیت در انجام دادن کارهای عظیم منجر می‌شود. آن‌ها درک می‌کنند که موفقیت‌های ماندگار، سیر تکاملی را طی می‌کنند، نه به صورت انقلابی. شما هم می‌توانید.
گل پسر طاقچه
«پنج بازیکن بهتر، برنده می‌شوند و نه بهترین بازیکن از پنج نفر.»
گل پسر طاقچه
قدرت به منزله آن نیست که مردم را به اطاعت کردن خودت وادار کنی و آن‌ها را به انجام دادن کارها مجبور کنی، فقط به این دلیل که روی کارت ویزیتت مقام و سمتی چاپ شده است. قدرت اصلی وقتی کسب می‌شود که شور و اشتیاقت را نشان دهی، افرادت را با دلیل، توجیه کنی تا بتوانند از کوه‌های استراتژی تو بالا روند و به قله برسند، به آن‌ها احترام بگذاری که شبیه آن وجود نداشته باشد و به آن‌ها اجازه دهی تا رشد کنند و بدرخشند و بدون داشتن عنوان یا مقام رهبری کنند. برای‌شان تب کن تا برایت بمیرند.
گل پسر طاقچه
تنها راه کسب قدرت به معنای واقعی، واگذاری آن است. هر چه بیشتر به تیمت تکیه کنی، هر چه بیشتر به آن‌ها اعتماد کنی و باورشان داشته باشی، هر چه بیشتر برای رشد آن‌ها زمان بگذاری، هر بیشتر برای پیشرفت آن‌ها سرمایه‌گذاری کنی؛ تعهد، اشتیاق و وفاداری آن‌ها را نسبت به خود بیشتر خواهی کرد.
گل پسر طاقچه
موفقیت، مسابقه‌ای نیست که چه کسی مشهورتر است، در پایان هر روز، مهم این است که با خود صادق بوده‌ای یا نه.
گل پسر طاقچه

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان