بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فوق‌العاده باش | صفحه ۱۱ | طاقچه
کتاب فوق‌العاده باش اثر رابین شارما

بریده‌هایی از کتاب فوق‌العاده باش

۳٫۰
(۷)
بیشتر مردم فکر می‌کنند که گوش فرا دادن به کسی یعنی صبر کردن تا اتمام گفته‌های طرف مقابل تا بعد بتوانند اعتراضی داشته باشند.
Amir
زندگی همیشه تو را به جایی که بهتر است، هدایت می‌کند.
Amir
به هیچ کس اجازه نده، به تو بگوید که رؤیاهایت به حقیقت نمی‌پیوندند. در نهایت کسی پیدا می‌شود که رؤیای تو را جامه عمل بپوشاند. چرا آن شخص تو نباشی؟
Amir
شکست‌های ماندگار به دلیل نادیده گرفتن بعضی از کارهای کوچک روزانه هستند که روی هم انباشته و سرانجام به انفجار و خرد شدن منجر می‌شوند.
Amir
برای مردمی که کارهای خوب می‌کنند، چیزهای خوب اتفاق می‌افتد. کارهای درست انجام بده تا نتایج درستی را به دست آوری.
Amir
هر چه در زندگی شما اتفاق افتاده، خوبی‌ها و مشکلات، برای ساختن شما به شکلی که هستید، مورد احتیاج بوده‌اند. چرا آن را غلط تلقی کنیم؟ شاید اصلاً اشتباهی وجود نداشته باشد. شاید چیزهایی را که ما شکست می‌نامیم، درس‌هایی باشند که در پشت پرده‌اند و شاید کسی که تجربه شکست‌های بیشتری را دارد، موفق‌تر است.
Amir
سروصدای زیاد، چوب لای چرخ گذاشتن برای مواقعی است که می‌خواهیم، رؤیاپردازی کنیم و مکالمات خوب داشته باشیم و در خود فرو رویم.
گل پسر طاقچه
رهبری یعنی اعتقاد داشتن به زندگی دیگران و اعتقاد داشتن به خود، وقتی که دیگری، آن اعتقاد را ندارد.
گل پسر طاقچه
کیفیت زندگی شما وابستگی زیادی با کیفیت روابط‌تان دارد. روابط‌تان با ارباب رجوع، با شرکت‌هایی که برای‌تان کالاهای مربوط به شغل‌تان را تهیه می‌کنند، با کسانی که دوست‌شان دارید و با خودتان. (این یکی خیلی مهم است.) به این متعهد باش که روابط عالی ایجاد کنی تا به یک زندگی عالی برسی و بشر دارای این انگیزه است که به‌راحتی می‌تواند یک رابط خوب باشد. به یاد داشته باشید، راز موفقیت، پیوسته بودن در رعایت اصول زندگی است.
گل پسر طاقچه
با تیمت کار کن. بله، همکاری کن. کارها را به کسانی محول کن که قدرت آن را داشته باشند، البته وقتی خودت عاجزی. ولی گاهی اوقات که بقیه افراد صبر می‌کنند تا کسی دیگر اولین قدم را بردارد، تو اولین کسی باش که قدم اول را برمی‌دارد. از نظر من، این کار جرئت در عمل کردن است. در واقع، استفاده صحیح از زندگی‌ات است. به نظر من، نوعی رهبری است و پافشاری برای رسیدن به خارق‌العاده بودن.
گل پسر طاقچه

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۱۶۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان