بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راهنمای زنان آلفا | صفحه ۷ | طاقچه
کتاب راهنمای زنان آلفا اثر سوزان  ونکر

بریده‌هایی از کتاب راهنمای زنان آلفا

نویسنده:سوزان ونکر
امتیاز:
۲.۱از ۱۳ رأی
۲٫۱
(۱۳)
بیشتر پسرها را زنان پرورش می‌دهند و پس از بلوغ با آن‌ها ازدواج می‌کنند. حرف شنوی و خشنود کردن زنان در خون آن‌ها جریان دارد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
منظور این نیست که همسرتان افکار شما را بی‌ارزش می‌داند. راستش تقریباً او می‌داند به چه چیزی فکر می‌کنید. همسرتان تأیید شما را می‌خواهد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
«نه گفتن» بخشی از مادر بودن است؛ اما بخشی از همسر بودن نیست.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
«ویژگی‌های مورد نیاز برای شغل حرفه‌ای دقیقاً همان ویژگی‌هایی هستند که زندگی زناشویی را به گند می‌کشند».
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
بیشتر وقت‌ها کسی که دنبال مشورت است ـ یا لااقل این‌طور ادعا می‌کند ـ حقیقت را نمی‌خواهد، بلکه می‌خواهد طرف مقابل با او موافقت کند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
تصادفی نیست که بیشتر زنان موفق، مجرد یا مطلقه‌اند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
مثل یک آلفا از خانه خارج شو؛ اما بتا برگرد.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
؛ اما سریع فرض نکنید که زنان امروزی از آن دوران بهتر عمل می‌کنند. به یاد داشته باشید زنان از زندگی عاطفی خود کم کرده‌اند و به زندگی حرفه‌ای خود بها داده‌اند. شاید از لحاظ مالی مستقل باشند؛ اما خسته و عصبانی‌اند. اگر فرزند داشته باشند احساس گناه و عذاب وجدان می‌کنند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
سال ۲۰۰۱ از هر سه خانواده‌ای که هر دو والد شاغل بودند، درآمد زن بیشتر از همسرش بود، باوجوداین دستاوردهای حرفه‌ای غرورآمیز در خانه عواقبی ناخوشایند خواهند داشت.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
تغییرات اجتماعی تمایلات بیولوژیکی را بی‌اعتبار نمی‌کنند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
همسرِ رؤیایی زن همیشه از همسر واقعی‌اش بهتر است.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
تصویری که مرد از خودش دارد بازتاب دیدگاه همسرش به اوست. پس اگر او را دست‌کم بگیرید او هم خودش را همان‌طور می‌بیند. اگر فکر کنید مثل شاه‌توت است، او هم باور می‌کند و همان می‌شود. مثل همیشه، همه چیز از شما شروع می‌شود.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
وقتی مسئله‌ای را بپذیری، هرچه باشد، یک مرتبه اوضاع متفاوت به نظر می‌رسد. بهتر و ساده‌تر می‌شود. وقتی توقع نداشته باشی بدون شک ناامیدی‌ها را ازبین می‌بری و اگر ناامید نشوی هیچ چیز نمی‌تواند تو را ناراحت کند و اگر ناراحت نباشی هیچ دلیلی برای مشاجره وجود ندارد!
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
با وجود بچه احتمال طلاق دوم بالا می‌رود. ازدواج با کسی که بچه داشته باشد هیچ شباهتی به یک ازدواج عادی ندارد و به فداکاری و گذشتن از نیازهای شخصی به نفع خانواده مربوط است. خوشحالی والدین در اولویت دوم و تا حدودی نامربوط تلقی می‌شود.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
اگر همسر سابق زن، مردی رذل بوده باشد بازهم نشان می‌دهد خود زن مقصر است. دلیل انتخاب آن مرد شخصیت زن را به‌خوبی نمایش می‌دهد. برای اینکه علت انتخاب خود را متوجه شود، باید درون‌گرا باشد، باید بداند چه می‌خواهد و چه چیزی مانع رسیدن به خواسته‌هایش شده است. اگر بدون آگاهی از جایگاه خود دوباره ازدواج کند، به احتمال زیاد بازهم طلاق خواهد گرفت.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
اگر دائم ناراحت هستید، باید حتماً به فکر چاره باشید؛ اما همسر و زندگی‌تان باعث ناراحتی شما نشده‌اند. یکی از دلایلی که طلاق در ازدواج‌های دوم به بعد درصد بالا دارد این است که زن گمان می‌کند مرد جدید یا زندگی تازه می‌تواند او را خوشحال کند (هفتاد درصد به بالا). آن‌ها گمان می‌کنند مشکل از همسر سابقشان بوده است، درحالی‌که امکان دارد خودشان مقصر باشند.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
تحقیقاتی که مطالعه کرده‌اید تمام کارهایی را که همسرتان در منزل انجام می‌دهد، در نظر نگرفته‌اند. آن‌ها فقط در مورد شستن ظرف‌ها و عوض کردن پوشک بچه حرف می‌زنند؛ اما تمیز کردن پارکینگ و جوی آب چه می‌شود؟
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
با مسائل روزمره کنار بیایید، زیرا اگر همیشه بلندپروازی کنید محکوم به ناامیدی خواهید بود.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
این فیلم‌ها برای فرار از واقعیت‌اند
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸
صاحب فروشگاه برای اجتناب از تبعیض جنسیتی، روبه‌روی همان مغازه، مغازه دیگری ساخته است که مردان می‌توانند همسران دلخواه خود را انتخاب کنند. زنان طبقه اول عاشق روابط جنسی هستند. زنان طبقه دوم به روابط جنسی علاقه دارند و مهربان هستند و زنان طبقه سوم زنانی مهربان، علاقه‌مند به روابط جنسی و اهل ورزش‌اند. طبقه چهارم، پنجم و ششم را هیچ‌کس بازدید نکرده است.
کاربر ۱۹۵۲۵۴۸

حجم

۱۵۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۱۵۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان