بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه برتر از دیگران باشید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب چگونه برتر از دیگران باشید اثر محمدرضا بیات سرمدی

بریده‌هایی از کتاب چگونه برتر از دیگران باشید

۳٫۹
(۱۶)
این کتابی نیست که پیش از خواب به‌دست بگیرید و چند صفحه‌ای از آن‌را بخوانید تا پلک‌هایتان سنگین شود و به خواب بروید، بلکه همانند شیپوری است که شما را از خواب بیدار می‌کند تا برای رسیدن به رویاهایتان بی‌تاب شوید
هادی محمودی
احساسات جنسی در مردها از طریق حواس پنجگانه‌شان به سرعت تحریک می‌شود و برخی مردان به‌قدری مستعدند که حتی از طریق حس ششم خود نیز برانگیخته می‌شوند. اما زنان برای برانگیختگی به امنیت و آرامش نیازمندند. برای برقراری رابطه، مردان فقط به یک مکان مناسب نیاز دارند ولی زنان به دلیلی موجه برای این کار نیازمندند.
گیسو
بار دیگر که در میان جمعی نشسته‌اید یک پرسش تخصصی مطرح کنید. مهم نیست که سوال شما دربارهٔ سیاست، ورزش، اقتصاد، پزشکی، انرژی اتمی، تربیت دلفین و یا جراحی غدد مترشحه داخلی پنگوئن در حالت پرکاری است، بی‌درنگ همه کسانی که در آن جمع با شما هستند درباره آن موضوع اظهارنظر می‌کنند. حتی گاهی تعداد نظرات ارایه شده از تعداد افراد آن جمع نیز بیشتر است زیرا برخی از آن‌ها بیش از یک نظر درباره همان موضوع می‌دهند!
هادی محمودی
انسان‌های برتر به جای قضاوت دیگران می‌کوشند دریابند که دلیل اصلی رفتارشان چیست تا بهتر بتوانند آنان را رهبری و کنترل کنند و برای رسیدن به رویاهایی که در سر دارند به‌کار گیرند.
mhd_nkh
فرهاد عاشق که از شدت عشق شیرین در کوه‌های بیستون سنگ‌ها را می‌شکست و در حسرت عشق نافرجامش اشک می‌ریخت اگر به جای کندن کوه‌های سنگی، تنها لحظه‌ای در سایه‌سار درختی می‌نشست و می‌اندیشید، آن‌گاه به‌راحتی در می‌یافت که شیرین تصمیم عاقلانه‌ای گرفته است که به جای او، همسری خسروپرویز پادشاه ایران زمین را برگزیده است!
گیسو
بخشی از مغز به نام هیپوکامپ که به حافظه مربوط می‌شود در زنان پیشرفته‌تر از مردان است و به همین علت مردان باید همیشه مراقب گفتار و کردارشان باشند؛ زیرا زنان هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنند! زنان بهتر از مردان احساسات دیگران را از چهره و رفتارشان می‌خوانند پس عاقلانه آن است که به زنان دروغ نگفت و چیزی را از ایشان پنهان نکرد. مردان ناتوان‌تر از آن‌اند که چیزی را از زنان مخفی نگه دارند.
Arezuwishi
هیچ کسی نمی‌تواند آینده‌ای درخشان بیافریند مگر آن‌که ابتدا با گذشته‌اش وداع کند. ویران‌سازی خواسته‌های حقیر امروز، شرط نخست برای دستیابی به رویاهای باشکوه در آینده است.
هدی✌
اصیل باشید تا دیگران با شما مانند یک شاهکار هنری رفتار کنند زیرا اگر یک کپی باشید با شما مانند یک شیء بی‌ارزش رفتار می‌شود حتی اگر یک کپی عالی و بی‌نقص باشید. همواره به یاد بسپارید اگر داستان شورانگیزی در پشت سر خود داشته باشید، مردمان حتی سکوت‌تان را نیز می‌خرند!
fatemeh shirpishe
هیچ کس در جایی که باید باشد، نیست. ترس همه را زمین‌گیر کرده است.
" بامِ آسمون "
بخشی از مغز مردان که به فعالیت‌های جنسی اختصاص یافته است تقریبا ۲.۵ برابر همین بخش در مغز زنان است. شاید علت این که اغلب زنان می‌نالند که یک شوهر بی‌وفا و هوس‌باز نصیب‌شان شده است نتیجه همین تفاوت در مغز همسران‌شان باشد که باعث می‌شود بیشتر به مسایل جنسی بیندیشند.
گیسو

حجم

۱۳۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۱۳۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان