بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۳۳ استراتژی جنگ | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ۳۳ استراتژی جنگ اثر رابرت گرین

بریده‌هایی از کتاب ۳۳ استراتژی جنگ

نویسنده:رابرت گرین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۸۲ رأی
۴٫۲
(۸۲)
هرگز به این خیال متکی نشوید که دشمنی وجود نخواهد داشت، بلکه خود را برای او آماده کنید. سن تزو، هنر جنگ (قرن چهارم پیش از میلاد)
majid
مورد حمله قرارگرفتن نشان از آن دارد که شما آن‌قدر مهم هستید که هدف باشید، پس از این توجه نهایت لذت را ببرید و آن را فرصتی برای اثبات خود بدانید
kiana
امروزه دشمن آشکار به‌ندرت پیدا می‌شود و اگر پیدا شود باید آن را موهبت دانست. مردم حتی به‌ندرت به شما حمله می‌کنند و کم پیش می‌آید مقاصد یا نیت خود را برای تخریب شما به‌راحتی نشان دهند، به‌جای این سیاسی‌کاری می‌کنند و غیرمستقیم زهرشان را می‌ریزند
kiana
مرگ آن‌قدر عظیم و ترسناک است که حاضریم هرکاری کنیم تا به آن فکر نکنیم. جامعه طوری سازمان‌دهی شده است که مرگ را امری نادیدنی می‌کند، رویدادی که از ما هزاران قدم فاصله دارد. این فاصله برای آرامش ما به نظر ضروری می‌رسد؛ اما برای ما بسیار گران تمام می‌شود: توهم زمان نامحدود و جدی‌نگرفتن زندگی روزمره در پس این توهم. همه ما از حقیقت مرگ که روبه‌رویمان ایستاده است، می‌گریزیم.
Mehrdad V
وقتی موفقیت را در آغوش گرفتید، محتاط باشید. وقتی عصبانی هستید، هیچ اقدامی نکنید. وقتی هراسان بودید، بدانید که ممکن است خطرها را بزرگ‌تر از آنچه هستند، ببینید.
Anahid
به خودتان متکی باشید. هیچ چیز بدتر از این نیست که احساس کنید به فردی وابسته هستید. وابستگی از شما فردی آسیب‌پذیر می‌سازد. در این زمان است که هیجاناتی مانند احساس خیانت، احساس ناامیدی و خستگی به جانتان می‌افتند و توازن ذهنی شما را به بازی می‌گیرند.
Anahid
قدرت فقط چیزی که دارید نیست، بلکه چیزی است که دشمن فکر می‌کند، دارید.
sajjad_4263
شما باید روح یک رزم‌آور را در خود خلق کنید و این فقط با تمرین و پشتکار مداوم شدنی است.
shahpour rezaei
وقتی خودتان مورد حمله اخلاقی دشمن قرار می‌گیرید، از کوره درنروید، جواب آتش را با آتش بدهید.
shahpour rezaei
گاهی بهتر است منتظر بمانید و به‌جای اینکه مستقیم به دل دشمن بزنید، مخفیانه او را تضعیف کنید.
kiana

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۹۰۰
۵۴,۹۵۰
۵۰%
تومان