بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۳۳ استراتژی جنگ | صفحه ۱۴ | طاقچه
کتاب ۳۳ استراتژی جنگ اثر رابرت گرین

بریده‌هایی از کتاب ۳۳ استراتژی جنگ

نویسنده:رابرت گرین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۸۲ رأی
۴٫۲
(۸۲)
وقتی مرگ را در یک قدمی خود احساس کنید، عملکردهایتان جدی‌تر و متمرکزتر می‌شوند. شاید این آخرین تاس زندگی شما باشد: آن را محاسبه‌شده بیندازید.
sajjad_4263
انسان مبارز کسی است که هر روز خود را مرده به حساب آورد.
sajjad_4263
خود را در «زمین مرگ» قرار دهید، همان جایی که پشت‌تان به دیوار چسبیده است و مجبورید با تمام توان برای زنده‌ماندن بجنگید.
sajjad_4263
شخصیت قوی، فردی است که اجازه نمی‌دهد حتی بزرگ‌ترین هیجانات نیز تعادل و توازن او را به هم بریزند.
sajjad_4263
بگویید کسی که در پی آرامش است، خود را برای جنگ آماده کند.
فرح‌ناز
جایی در طول این خط، در مقام موجوداتی دارای قوه عقل و منطق، این تکامل را متوقف کردیم. به‌رغم پیشرفت‌هایمان بخشی از وجود ما همواره حیوانیت خود را حفظ کرده است و آن بخش حیوانی فقط به اولین و فوری‌ترین پدیده در طبیعت پاسخ بی‌درنگ می‌دهد. همه ما دست به گریبان این مصیبت هستیم: این دو جناح شخصیت ما، عقلانی و حیوانی، هماره در نبرد با یکدیگرند و بیشتر زحمات ما را به باد می‌دهند. ما با استدلال و برنامه تصمیم می‌گیریم به هدفی دست یابیم؛ اما در اوج عملیات یک‌باره هیجان‌زده می‌شویم و اجازه می‌دهیم احساسات بر ما غلبه کند و دورنما را گم کنیم.
کوروش بابائی
بدون نتیجه‌ای قدرتمند که اهداف جامع شما را پوشش دهد، هرکار کنید، بی‌ارزش خواهد شد. تسلط بر اجزای متفاوت جنگ‌افروزی تهاجمی به تمام حملات شما در زندگی نیروی بُرنده‌تری خواهد داد.
کوروش بابائی
استراتژی هنر اقدام تحت فشار در بدترین شرایط است.
mahdi
واقعیت این است که از همان ابتدای تولد تمام چیزی که در اختیار دارید، زمان است. زمان تنها کالای شماست. مردم ممکن است تمام دارایی شما را بگیرند؛ اما بدترین قاتلان و متجاوزان نمی‌توانند زمان را از کف شما بربایند مگر اینکه شما به آن‌ها اجازه دهید.
01
قوانین قراردادی. وو ـ وی می‌گوید اگر مادام در پی واکنش نشان‌دادن و جنگیدن با شرایط موجود باشید و اگر بخواهید پی در پی در زندگی مبارزه کنید، به عقب قدم بر خواهید داشت، نوسان و تلاطم بیشتری در مسیر تجربه خواهید کرد و در یک کلام، زندگی‌تان پر از سختی و دشواری خواهد شد. گاهی بهتر است کاری نکنید و بگذارید زمستان بگذرد. در چنین لحظاتی می‌توانید انرژی خود را جمع و هویت خود را تقویت کنید، درست مانند شاخه بامبو که با هر نسیم خم می‌شود اما پابرجا می‌ماند.
01

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۷۲ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۹۰۰
۵۴,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۱۳
۱۴
صفحه بعد